Hakutulokset

  1. P

    ~Heinäkuiset 2020~

    Heippa! Uusi käyttäjä ilmottautuu mukaan ! Keskiviikkona hetken mielijohteesta tein testin ja haaleaa plussaa näytti, mutta en ihan varma ole missä kohti mennään. Varmaan 3+6 <3 toivottavasti pysyy kyydissä! Onnea kaikille plussanneille! Faceryhmä kiinnostaa minuakin! Ajoissa olen mutta ihan sama:D
  2. P

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    En oo saanu ovista tikkuun kiinni, kalenterin mukaan piti olla viikonloppuna mut tuskin oli. Viimeks luteaalivaihe oli vaan 10pv, onkohan se liian lyhyt vai vielä rajoilla (n)
  3. P

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    K-kaupoista ja cittarista oon myös ostanu :)
  4. P

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Selvä pinkki viiva! Onnea:love:
  5. P

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Nonii, pettymyksestä taas noustu ja back in business(y) Womanlogin ja flown mukaan ovis olis nyt lauantaina, mutta parin viime kierron perusteella ovis ollu viikon "myöhässä". On tää yhtä hakuammuntaa(n) Mut pitää varmaan peittoja heilutella aina ku mahdollista (mies harvoin kotona ammattinsa...
  6. P

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    No se oli nopea piina, menkat alko :(
  7. P

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Nii raskaustestillä? No totah... yritän yleensä malttaa mieleni ja testaan aikasintaan dpo9, mutta joskus vähän lipsahtaa ja dippailen jo aiemmin vaikkei siinä oo mitään järkeä :D
  8. P

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Tietysti, tänään jo alotettu :D
  9. P

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Heippa! Ajattelin minäkin liittyä omanlaisteni joukkoon :D Nyt menossa dpo9, testi tänään aamulla nega. Sinänsä kai huonot mahdollisuudet tärpätä, kun sain ovisplussan aamulla ja vasta illalla päästiin miehen kanssa hommiin jolloin testi oli jo nega. Mutta piinaillaan nyt siltikin :D meillä...
  10. P

    Huhtikuun hurmurit 2016 *Syyskuussa*

    https://www.facebook.com/miina.ylinen Tässä mun facebook-profiili, halukkaat laittakaa kaveripyyntö niin hyväksyn ja lisään teidät ryhmään. En saa sitä siis perustettua ennenkuin saan vähintään yhden kaverin sinne lisättyä. Otsikoks laitan tuon saman "huhtikuun hurmurit", sen voi vaihtaa...
  11. P

    Huhtikuun hurmurit 2016 *Heinä-elokuussa*

    Minä taidan kans jättäytyä toistaiseksi taka-alalle, viime viikolla oli ultra jossa ei näkynyt mitään ja eilen ultra jossa näkyi vain pienen pieni ruskuaispussi. Viikkoja pitäisi olla nyt 6+1, mutta ultraajan mukaan viikkoja olisi ehkä noin 4. Itse tiedän että se ei oo mitenkään mahdollista...
  12. P

    Huhtikuun hurmurit 2016 *Heinä-elokuussa*

    jee Debis(y) Tuli itellekki mieleen et onkohan tää vähän aikaista hehkutusta, mutta antaa mennä!
  13. P

    Huhtikuun hurmurit 2016 *Heinä-elokuussa*

    Mä en oo päässyt vielä palstailun makuun :D Tai lueskelen muiden juttuja paljon, mut jotenki vaikeampaa ite alkaa kirjottamaan mitään. Lisäks tuntuu et kirjottelen pelkkiä omanapailu tekstejä ku en muista mitä muut on kirjotellu, siks face ois musta helpompi ja muutenkin sitä tulee enemmän...
  14. P

    Huhtikuun hurmurit 2016 *Heinä-elokuussa*

    mä myös peukutan face ryhmälle :)
  15. P

    Huhtikuun hurmurit 2016 *Heinä-elokuussa*

    6.4/Pirplua/esikoinen/24/Oulaskangas (mikä sen lyhenne on :D ) Mulla on ensviikolla ultra neuvolassa, en kyllä tiedä miks se noin aikasin jo on ku ei kai silloin vielä mitään näy :o Sain siis ton ultran siks ku tosiaan pitkä yritys takana ja olin ihan hermoraunio ku neuvolaan soitin :D
  16. P

    Huhtikuun hurmurit 2016 *Heinä-elokuussa*

    Täällä kans 2 vuoden yrityksen jälkeen saatiin toissa päivänä plussa testiin <3 Uskomatonta :) La omien laskujen mukaan 6.4, mutta kierto ollu viimeaikoina 28-32 että tiiäsitte :P Koskakohan sinne neuvolaan uskaltais soittaa? Esikoista siis odotan ja vähän pihalla kaikesta ^^
  17. P

    Nuoret vauvakuumeilijat

    http://aijaa.com/2bnlah Apteekin oma avattuna. Lähti tosta vielä tummumaan <3 muok. tulipa epätarkka kuvao_O
  18. P

    Nuoret vauvakuumeilijat

    Kka, turhaa mietit tollasia! Lapsi on siunaus kaikille, ei raskaudesta kannata huonoa omaa tuntoa potea. :) Ymmärrän kyllä pointin, ite oon yltiö empaattinen ja tunnen varmaan kans syyllisyyttä... Pahoittelut kuitenkin negasta :( Totanoin.... en tiedä uskallanko sanoa ääneen! Saattaapi olla...
  19. P

    Nuoret vauvakuumeilijat

    Mimmi joo voihan se olla mut tuskin:D ja jos ovis on ollu tosi paljon myöhemmin niin tuskin sitä pyhästä hengestä raskaaksi tulee.. Veikkaan et tänään alkaa menkat tai viimestään huomenna, paris viimekierros tosiaan se lh vaihe lyhentyny yhtäkkiä ku menkat alkanu ennen aikojaan, mut jospa nyt se...
  20. P

    Nuoret vauvakuumeilijat

    täällä kp 29/28-32. Viime kierto oli 28pv, testit negoja. Oli kyllä hyvä fiilis tästä kierrosta kun oltiin peittoja heiluteltu sattumoisin just otollisina päivinä, mutta ei tärpänny vieläkään :(

Yhteistyössä