Hakutulokset

  1. Mandi-Mae

    Miltä sinusta tuntuisi IMETTÄVÄNÄ äitinä jos

    Kyllä sitä itsekki huomannu että hiki haisee voimakkaammin, mutta kyllä on haju pysyny kohtuullisella tasolla ku käy päivittäin suihkussa ja laittaa dödöä. Jos joku napisis ni sanoisin että höpö höpö.
  2. Mandi-Mae

    Poikaystäväni uhkaa käydä käsiksi riitojen aikana

    Ja sinä siedät tuollaista koska? Kannattaisi lähteä kävelemään koska tuollainen henkinen väkivalta on yhtä tuhoisaa kuin fyysinenkin. Ja sehän on mennyt jo fyysiseksi, kun kerta tönii ja "tökkii".
  3. Mandi-Mae

    Vuoden paras uutinen - Tupakan hinta nousee

    On kyllä köyhää jos tämä tosiaan on paras uutinen.. Eipä minun tupakoimiseeni pahemmin muutaman sentin nosto vaikuta, sen verran vähän poltan muutenkin.
  4. Mandi-Mae

    Toi syyllistämis mainos inhottaa

    Potunnostonaikaan kykki koulun pottupelloilla mustia miehiä suoraan Afrikasta. Olivat perehtymässä lajikkeisiin ja tekniikoihin. Siinä on sellaista konkreettista kehitysapua jota minä mielelläni tuen. Varmasti saavat niitä oppeja jakamalla paljon enemmän hyvää aikaan kuin joku hikinen...
  5. Mandi-Mae

    Suomessa oli yleistä ns. syöttöporsaiden pito.

    Toissakesänä oli meidän pihassa. Ja ensikesänä tulee taas. Nyt on syöttövasikka.
  6. Mandi-Mae

    Hauskoja pottailukuvia.

    Taas ehkä pitäisi pohtia millaisia kuvia lapsestaan julkaisee.. Vaikka valtavirtaa naurattaa niin on myös niitä joita tuollaiset kuvat saattaa kiihottaa. Ja tuskin kukaan meistä haluaisi itsestään julkaistavaksi kuvaa pöntöllä..
  7. Mandi-Mae

    Olenko huono äiti jos lapseni ulkoilee vain kerran päivässä 1,5h?

    Ja ihan vasta oli lööpeissä kuinka elintasosairaudet yleistyy jo alaluokkalaisilla..
  8. Mandi-Mae

    Hoitaja , mitä nimitystä käytät miespotilaiden sukupuolielimistä ?

    Laittamalla letku virtsaputkeen? ;)
  9. Mandi-Mae

    Sami Hedberg vai Ismo Leikola parempi?

    Ismo Leikolasta ei oo voinu tykätä sen jälkeen ku taannoin löi telkkarissa nyrkillä hevosta. Meni maku koko ukosta. Eli Sami Hedbergiä.
  10. Mandi-Mae

    Joulukalat raskaanaolevalle

    Kalat testissä Kuluttajassa: Näistä löytyi listeriaa Tuossahan se uutinen on. Kaikki 18 näytettä vakuumissa.. VAKUUMISSA vakuumissa VAKUUMISSA!!! Elämässä on muitakin vaihtoehtoja kuin se himputin vakuumi joka saa tuotteet säilymään luonnottoman pitkään. Edelleen voi ostaa TUORETTA ja tehdä ITSE!
  11. Mandi-Mae

    Miehen todella vähäinen tupakointi

    Minä en malta odottaa että tämä lapsi syntyy ja pääsen taas nauttimaan niistä hetkistä. En ennenkään polttanut paljon, 2-5 päivässä kotona vähemmän koulussa enemmän. Mutta se hetki kun on saanut kanat, lampaat ja hevoset illalla hoidettua ja voi vaan nojailla sen hetken navetanseinään ja polttaa...
  12. Mandi-Mae

    Joulukalat raskaanaolevalle

    Missä tutkittiin ja mitä? Oliko tuotteet tuoreita vai vakuumissa?
  13. Mandi-Mae

    Joulukalat raskaanaolevalle

    Mädistä ei muuten muistaakseni koskaan ole löydetty listeriaa. Se on listoilla vain koska saattaa sisältää.. Mutta sehän ei tuoreena seisokkaan vaan pakastetaan heti kun on kerätty ja sulatetaan vasta ennen syöntiä. Minäkin olen graavikalaa syönyt, joko itse graavattua tai kalatiskiltä...
  14. Mandi-Mae

    Joulukalat raskaanaolevalle

    Jos saat esim. kauppahallista varmasti mahdollisimman tuoretta ja graavaat itse niin listeriavaara on hyvin pieni. Riski on juurikin noissa valmispakkauksissa. Kylmäsavulohimousse sisltää luonnollisesti kylmäsavulohta joten jos tiedät sen alkuperän niin söisin. Vuonna 2013 listerian sai 41...
  15. Mandi-Mae

    Veljen lortto tyttöystävä ei osallistu lasten lahjoihin

    Kauanko ne on ollu ees yhessä? Asuuko saman katon alla? On tilanne mikä tahansa niin keltää ei voi vaatia 80e(+päälle vielä jotain). Tuo "lortto" on ihan oikeassa kun ei suostu. En minäkään alkaisi maksamaan, varsinkaan tuollaisia summia. Muutenkin meillä menee lahjat talouskohtaisesti, eli...
  16. Mandi-Mae

    Mitä kaikkea aloittelija voi neuloa aina oikein tekniikalla?

    Tuo on kamalan vaikea tuo Novitan ohje. https://www.youtube.com/watch?v=_WbFra1FGag <-- tuossa on toinen tapa mutta tuokin on helpompi jos nostaa sen langan eka siihen puikon etupuolelle. Itse teen juurikin noin "koukkaamalla" langan, enkä kietomalla puikolle niinku Novitan videolla...
  17. Mandi-Mae

    Tuttavaperheen koirien käytös

    Juu, aina on riskinsä. Veljelläni oli koko lapsuuden arvet poskessa kun oltiin serkuilla kylässä ja sitä purastiin siellä. Niitten koira tyyty vaan haukkumaan, mutta vuoden vanhempi serkkupoika päätti maistaa että miltä pikkuvauvat maistuu..
  18. Mandi-Mae

    Psykologin mielestä parisuhdeongelmien ydin on liiallinen tasa-arvo

    Kodin ulkopuolella pitää olla tasa-arvoista, esim. palkkaus, mutta kodin sisällä se on jokaisen parin oma asia. En tuossa oikeen saanu selvää että mitä tuo psykologi tarkalleen tarkoitti, mutta jotenkin hupsu ajatus tuommonen rajojen asettaminen. Sehän tarkoittaisi sitä että pitäisi kysellä...
  19. Mandi-Mae

    vauva 11kk syö vain sileitä soseita, help

    Jos on saanut vaan sileitä soseita, ei oo oppinu käsittelemään sitä ruokaa suussa. Kun on tottunu vaan suoraan nielemään ni ei voi yht'äkkiä osata kielellä säännöstellä määrää ja liikutella tavaraa. Kokeile sormiruokaa. Aluksi kun ei hallitse suunsa lihaksia, pullaa kaiken ulos. Mutta pitäisi...
  20. Mandi-Mae

    Kastemekosta: Miten toimisitte tässä tilanteessa?

    Miksi ei voi kastaa vaaleansinisissä? Ei se lapsi siitä kärsi.. Ja jos rupeaisin purkamaan, laittaisin vaikka valkoiset nauhat ja lisäisin vaaleanpunaisia kukkia, niin että jatkossa kelpaisi sekä tytöille että pojille eikä tarvitsisi enää purkaa.

Yhteistyössä