Hakutulokset

  1. K

    Auttaisiko joku minua löytämään keskustelun, jossa...

    Löysit just oikean. Kiitos paljon, kun jaksoit auttaa! :flower:
  2. K

    Auttaisiko joku minua löytämään keskustelun, jossa...

    En löydä sitä itse, vaikka millä hakusanoilla etsin.
  3. K

    Auttaisiko joku minua löytämään keskustelun, jossa...

    vauvakuumeiset kritisoivat ylisöpöjä kuumeiluun liittyviä sanoja, kuten esim. "tarrasukat ja vauvaliimaa"? Olisin todella kiitollinen!
  4. K

    ???SYYSMASSUT 2007??? TOUKOKUU

    Hei! Meille on tulossa tyttö! Kyseessä on siis esikoinen. :heart:
  5. K

    jo äidit,vinkkejä kaivataan!

    Sen olen huomannut, että synnytystä ja lapsen kasvua ei voi ohjailla ja ennustaa etukäteen, joten parempi olla tosiaan pari tuttipulloa ja korviketta varalle. Itselläni maito laskeutui vasta 5 päivää synnytyksestä ja koska vauva oli iso, se tarvitsi lisäjuomaa noina viitenä päivänä. Sittenpä...
  6. K

    Tuoksut alapäässä

    Joo, mulla oli sama juttu, mutta hajut hävisi suunnilleen silloin kuin toinen raskauskolmannes alkoi. Neuvolatäti sanoi, että liittyy hormonitoiminnan muutokseen. Ilmeisesti keltarauhashormonin määrän lisääntyminen lopetti hajut. Rv24 menossa eikä vaiva onneksi ole tullut takaisin.
  7. K

    Pco

    Itselläni ei ole varsinaisesti diagnosoitu pco:ta mutta siihen viittaavat munarakkulat kyllä, joten kaippa se diagnoosi sieltä kohta pärähtää. Syön myös teroluteja joka kukausi, muutoin ei mekkoja tule. Olen myös kokeillut ovulaatiotestejä, eikä sitten millään yhtä viivaa enempää !!! Varasin...
  8. K

    Aura-juusto

    Jääkaapissa näkyy olevan 14.5 vanheneva aura-pussi. Voiko sen pakastaa myöhempää käyttöä varten?
  9. K

    Pco

    Mutta jos kierto on välillä normaali ja välillä pitkä niin eikö voisi olettaa että lyhyissä ovulaatio tapahtuu?
  10. K

    Nesteet pois??

    Hei! Täällä kun on paljon näitä laihdutus ihmisiä niin kysynpä teiltä että millä konstilla saa nesteet pois??? Tarvitsisin jonkun alkupotkaisun tähän laihdutus hommaan :whistle: olen tässä kuukauden "yrittänyt" syödä kevyemmin mutta ei tästä tule mitään,pitäsi varmaan liittyä johonkin...
  11. K

    Ylipainoisten pino.

    en tiedä paljonko mulla virallisesti on ylipainoa, mutta läski olen joka tapauksessa... 169/76
  12. K

    Odottajat, joiden BMI yli30 jo alussa

    Heipä hei ja hyvää pääsiäistä kaikille! Ajattelin kirjoitella tänne pitkästä aikaa omia kuulumisia. Viime viikolla oli neuvola. Paino oli jälleen noussut n. 450 g/viikko. Nyt painoa tullut koko raskauden aikana lisää n. 5 kg. Se ei ole ollenkaan hyvä kun lähtöpainoa aivan liikaa (BMI 34...
  13. K

    laihdutus raskaudenaikana

    Mä itse olen raskausviikolla 19 +risat. Mulla ennen raskautta lähtöpainoa oli jo ihan mukavasti eli yli 90 kg. Nyt raskauden aikana tullut kolmisen kiloa. Viime punnituksessa -400 g per viikko eli ei näytä ollenkaan hyvälle. Kyselin terkkarilta et voisinko rueta jollekin dietille mutta oli...
  14. K

    Odottajat, joiden BMI yli30 jo alussa

    Täällä myös yksi. :wave: Bmi terkkarin laskemana ekalla neuvola käynnillä oli 34. Nyt rv 11 menossa. Paino ei ole noussut vielä. Päinvastoin pahoinvoinnin takia ensin hieman laski mutta nyt samoissa lukemissa kuin ennen raskautta. Nesteet palasivat pahoinvoinnin loputtua. Yritän pysytellä...
  15. K

    PainoGallup

    Kuinka paljon jäi synnärille? Itellä jäi 7kg. =)
  16. K

    PainoGallup

    Kuinka paljon jäi synnärille? Itsellä jäi 7kg. =)
  17. K

    Synnytys lähellä??

    Eilen alkoi tosi kovat kivut tuolla alapäässä. Vihloi alapäätä samalla kuin supisti ja alavatsaan sattui myös, mutta ei ollenkaan alaselkään. Onko "pakko" tuntua supistus alaselässä vai tuntuuko se silloin vasta kun on niitä oikeita supistuksia,jotka johtaa synnytykseen? Näitä jatkui n.tunnin...
  18. K

    huono äiti?

    Vaikuttaa siltä, ettei sulla ole ns. omia juttuja. Jos elämä on pelkkää lastenhoitoa niin kyllä se alkaa pakkopullalta maistua jossain vaiheessa. Mies ohjaimiin ja mene tuulettumaan välillä! :D

Yhteistyössä