Hakutulokset

  1. N

    lastenvaatteita netistä??

    http://www.lindex.com/fi/shop/vaatteet-ja-muoti/ Lindex
  2. N

    Tuleeko liikaa pilkkuja...

    Kiitos:)
  3. N

    Tuleeko liikaa pilkkuja...

    Pilkuilla siis mennään :)
  4. N

    Ekan dödönne merkki? *tärkeä*

    Date tai Fii, luultavasti Fii :)
  5. N

    Tuleeko liikaa pilkkuja...

    Jos ompelen vielä tähän settiin paidan samasta kankaasta kuin legginsit? Vai ompelenko vaaleanpunaisen yksivärisen paidan? http://3.bp.blogspot.com/_D_retCJA_NY/TGPw9RAwIJI/AAAAAAAADPk/WMzWA5dUWao/s1600/elokuun+alku+161.jpg Pohtii suuria juttuja näin aamukahvia siemaillessa :laugh:
  6. N

    Olen varmaan todella karsea kaveri

    Entäs jos kaverisi ostaisi sinulta kirppishintaan vaatteita? Ei sinun kannata tuntea huonoa omaatuntoa siitä ettet vaateta kaverisi lapsia :/
  7. N

    Katselen tässä syksyn liikuntamahdollisuuksia...

    No ei tarvi, mutta kyllähän se eka kerta yksin jänskättää, varsinkin kun suuri osa tulee jumppaan ym. kaverin kanssa:) Eihän se epäitsenäistyä ole jos kaverin kanssa menee, monet ystävykset tekee asioita yhdessä :laugh:
  8. N

    Katselen tässä syksyn liikuntamahdollisuuksia...

    Tässä missä me asutaan on oma voimistelukerho/järjestö/mikäsenytonkaan. Sen tunneilla olen käynyt:)
  9. N

    Katselen tässä syksyn liikuntamahdollisuuksia...

    Sitä mie jo harrastankin. Poljen lisäksi koulumatkat (suuntaansa 10km), mutta haluaisin jotain muuta:) Muoks: Pakko lisätä, että pyöräilyssä tosiaan tuo aikatauluttomuus on upeaa. Mahtavaa lähteä metsään, etsiä uusia reittejä ja vaan mennä:)
  10. N

    Pitäiskö/uskaltaisiko yrittää? *ny ois kuvaa*

    No pitäis!! Mie en oo koskaan saanut säärystimiä kummempaa aikaiseksi, mutta tänä syksynä aion tehdä itselleni neuletakin :snotty: Aloitan tälleen vaatimattomasti!!
  11. N

    Katselen tässä syksyn liikuntamahdollisuuksia...

    Eiiiiii, pelkään hevosia. Olen kerran ratsastanut ja meinasin saada sydärin:D
  12. N

    RASKAUDEN TUNNE

    Kyllä sen vaan jotenkin tiesi. Voihan se toki olla, että kun alkaa yrittämään, niin sitä automaattisesti ajattelee niin.
  13. N

    Katselen tässä syksyn liikuntamahdollisuuksia...

    ja mahdoton miten vaikea päättää mitä aloittaa :laugh: Zumba olisi mukavaa, mutta se kyllästyttää jo pikkuisen... Haluaisko joku suositella omaa jumppaa tms... Ja ai niin, mulla ei oo ketään kaveria kenen kanssa mennä, ihan yksin aloitan, iiiks!!!
  14. N

    Haluaisin antaa jotain vauvatavaraa tarvitsevalle ja aikuistenkin vaatetta,mutta mihin?

    Kaunis ajatus :flower: Minullakin olisi nuo lasten vauvalelut tuolla jouten ja olen miettinyt, että lahjottaisinko ne jonnekkin. Se vaan, että minne? Ottaako esim. sairaala vastaan?
  15. N

    onks tää haamu??? *kuva*

    Onnea :)
  16. N

    Kenenkään lapsella ollut enterorokkoa?

    Meille annettiin keskiviikkoon asti sairaslomaa, saas nähdä ehtiikö siinä sit parantua...
  17. N

    siivouspäivä..ei inspaa sitte yhtää!

    Hyvää musaa soimaan ja pikkuhiljaa aloittelet:) Tsemppaat itseä sillä, että kuinka mukavaa on olla puhtaassa kodissa!!!

Yhteistyössä