Hakutulokset

  1. Zandi

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Mut saa siis päivittää synnyttäneihin. Zandi 41v 3.7.2016 rv 39+2, 3770g, 49cm, tyttö
  2. Zandi

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Täällä on synnytetty neiti 3.7 klo 4.08 sektiolla. Olo on enemmän kuin onnellinen. Ihanaa jatkoa jokaiselle odottavalle, vaikka odottavan aika on pitkä, niin on se kyllä palkitsevakin lopulta.
  3. Zandi

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Voi Nuppu. Ihan hirveesti voimia tuon läpikäymiseen. Ihanaa kuitenkin, että siirryt tuonne odotuksen odottajiin, etkä heitä pyyhettä kehään. Voimia!
  4. Zandi

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Suloinen salaisuus, Onnea ihan mielettömästi! Sinulla onkin oikea suurperhe kasassa. Taitaa olla vanhimmasta päästä jo lentänyt pesästä uloskin? Täällä toivotaan, että pieni pysyisi torstai iltaan asti masussa, sen jälkeen saa tulla koska tahansa. Ei kyllä ole oirettakaan, että lähtisi vielä...
  5. Zandi

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Nuppu, kannattanee olla yhteyksissä tältä sivulta löytyvään paikkaan: Teratologinen tietopalvelu Niinhän se oli itelläkin, että kävin ensin varhaisultrassa ja vasta sen jälkeen otin yhteyttä neuvolaan. Niin neuvoivat väikkärilläkin, kun sinne ar ultraa tilasin. Väikkäriltä sitten sainkin...
  6. Zandi

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Babez, minä kun olen loppupuolella tässä odottamisessa, niin sinä aloitat. Ihanaa meillä on yhtä odotusta kaik aika <3 Sit kun te saatte oman pienen syliin, niin pitääköhän meidän taas yrittää. :D Onnea, onnea, onnea!!! Oodikkaalle ja uudelle alulle ihan yhtä paljolti onnea!! Aina yhtä ihanaa...
  7. Zandi

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Siis wau, mikä huipennus teillä. Nyt vain sitten maaliin! :love:
  8. Zandi

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Nuppu, nyt kun asiasta mainitsit niin muistan. Rankkaa, kun asiat ei mene loppuun asti, kun ne kerran alunkin saa. Tokihan se luo uskoakin, että yrittäminen ei ole turhaa. Aivan ihana, että olette nyt raskaana. Tällä kertaa toivotaan todella, että maaliin asti pääsette. Todellakin uskon, että...
  9. Zandi

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Voi, että kun meillä olisi oma salainen facebook ryhmä, niin tulisi seurailtua enemmän. Täällä kun kaikki on samaa ikäluokkaakin, niin olisi kiva vaihtaa kuulumisia. Koen jotenkin tämän sivuston kankeana. Toisaalta täällä anonyymiys pysyy paremmin hallussa niin halutessaan. Ihana, että tänne on...
  10. Zandi

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Oi, oi onnea Mileena pienestä prinssistä! Täällä ei ole ultria ennen, eikä niiden jälkeen tullut varsinaisia oloja kummastakaan. Ultrassa ovat kyllä kahteen kertaan sanoneet, että tyttö olisi tulollaan. Ainoa merkki on jossain vaiheessa, kun keskellä yötä heräsin ja päässä oli tytön nimi. Ihan...
  11. Zandi

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Kaikille synnyttäneille hurjasti onnea! Onnille myös toivotaan, että poikkeavuus korjaantuu itsekseen ja tämä stressi olisi turhaa. ON. Rv30+4 menossa ja tyttöä odotellaan, painoa lähtötilanteeseen vielä -0.5kg. Mutta eiköhän sekin tästä oikene. Masu on kyllä siitä huolimatta pullistunut...
  12. Zandi

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Minä jo ihmettelin, että mitä se Sahramiini oikein sekoilee. Mut se oonkin minä. TAAS. Onneksi tämä LA on ihan tänä vuonna. Josko sit seuraavan olis vaikka 2018... Huh Huh. Kiitos onnitteluista!
  13. Zandi

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Hei pitkästä aikaa! Pikainen pyörähdys tänne kertomaan kuulumiset. En ole pahemmin kerennyt palstaa lukemaan. :( LA on matkan varrella varmistunut 8.7.2018, kun ihan alkuun sen oletettiin olevan 11.7. Vuoteluni loppui vihdoin tuossa viikon 17 paikkeilla. Ja väsymykset jäi joskus viikon 12-13...
  14. Zandi

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Uusia, kivaa!! Onnea molemmille raskautumisesta! Woodoo, hauska nähdä vihdoin sinut tälläkin puolella. Tuo väsymys kuulostaa ihan samalta kuin itsellä. En todellakaan jaksanut tuonne rv 14 asti mitään muuta kuin raahautua töihin ja töistä nukkumaan. En yhtään mitään muuta. Nyt tuo on onneksi...
  15. Zandi

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Järkyttyneen päivä on kyllä jo toooodella lähellä. Toivottavasti saat flunssan karkoitettua. Itse olen täällä selkäkipuisena pohtinut, että mitenhän synnytys tämän kivun kanssa onnistuisi. No antaisivat varmaan sellaiset tropit, että nuo säryt voisi unohtaa ja tilalle tulisi jotain ihan muuta...
  16. Zandi

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Hyvä tietää Karoliina ettei äitiysloman aikaistaminen pois sulje sairasloman mahdollisuutta.
  17. Zandi

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Katri, onnea poikalupauksesta! Ihana kun oot jo noin pitkällä. Vaikkakin harmi, että joudut jäämään salkulle. Miten se muuten menee. Olen itse ajatellut, että jäisin älomalle sen 30pv aiemmin. Nyt jos saakin salkkua sitä ennen niin onko älomalle pakko jäädä sitten se 50 pv aiemmin jos sitä...
  18. Zandi

    40+ so what wol.13

    Meibijees, totta tosiaan, mutta eikö se mene niin, että lapsistaan kantaa huolta koko oman elämänsä, niin siihen on vaan nyt jo totuttava. Kuulostat muuten ihan minulta. Itsekään en uskaltanut tästä pinosta poistua. Tää pino tuntuu niin tutulta ja turvalliselta ja toiselle puolelle siirtyminen...
  19. Zandi

    40+ so what wol.13

    Virkki täällä aiemmin mainitsi, että mulla tuolla odottavien puolella kurjat paikat. Näinhän se on. Ei riitä, että ensin jännittää että onko raskaana ja kun vihdoin on raskaana, ei sitä usko vaikka kuinka kävis ultrassakin(nyt käyty jo kolmesti). No rv 10 alkoi tuhrut. Siitä sitten taas...
  20. Zandi

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Kävin päivystyksessä. Ei ole hematoomaa, ei ole istukka irti mistään. Ei ole ns kunnon syytä miksi vuotaa. Vuotaa ilmeisesti kohdunsuusta, joka 4,5cm eli normaali. Ja toiset vaan vuotaa, jopa jonnekin rv 20 asti. No, minä sitten kuulun noihin. En sen edellisen synnytyksen jälkeen ihmettele...

Yhteistyössä