Hakutulokset

  1. D

    Enkelinäky/ Mitä ihmettä?

    yleensä siis kielet on jotain vanhaa kieltä tai sitten voi olla enkelien kieliä. On siis ihan tulkattaviakin kieliä olemassa. Mutta aina se on sellainen kieli jota se ihminen ei entuudestaan osaa. Eli ei esimerkikis niin että alkaisin puhua englantia tai ruotsia kun osaan jo alkeita. Itsellä...
  2. D

    Enkelinäky/ Mitä ihmettä?

    Hyvänen aika jos te tiedätte jonkun asian niin jätättekö sen kertomatta lapsillenne jotta he voivat itse sen huomata vai kerrotteko lapsillenne ja he saavat päättää uskovatko he sen? Jokainen tekee itse omat päätöksensä. Se että aikuinen kertoo uskostaan ei tee sitä etteiköö se lapsi kun...
  3. D

    Enkelinäky/ Mitä ihmettä?

    Se on tarpeeksi. Rukoile. Lue raamattua uutta testamenttia..siellä sanassa saat lupauksen. sana ei muutu, se pätee aina. Mutta rukoile Jumalaa. kerro että uskot Jeesukseen ja kiitä että jeesus on sovittanut sun syntisi. Sinä voit kiittää. kiitä jeesusta että hän on pelastanut sinut. Voit...
  4. D

    Enkelinäky/ Mitä ihmettä?

    Uskotko että Jeesus on Jumalan poika? Joka kuoli ristille meidän puolesta ja nousi kuolleista?
  5. D

    uskovaiset-

    Koska ei tämä mitään auta. Tämä vänkäys. Kysyä voi,mutta aika lailla on vastattu kaikkiin mihin osataan. Ne mihin emme osaa vastata voit osoittaa kysymyksen Jumalalle.
  6. D

    Enkelinäky/ Mitä ihmettä?

    Aivan. Toki hyvä rukoilla myös seurakunnan puolesta että se löytäisi Jumalan ja tooimisi Jumalan toiveiden mukaisesti
  7. D

    Enkelinäky/ Mitä ihmettä?

    Höh kirjoitin pitkän jutun ja se häipyi. Siis sirkka.. Mehän uskomme yliluonnoliseen Jumalaan. Jeesus johon uskomme kuoli ja nousi henkiin ja meni taivaaseen. Jeesus teki ihmetekoja ja myöskin opetuslapset Jeesuksen nimeen. Pyhä henki antaa meille voiman julistaa evankeliumia ja antaa...
  8. D

    Enkelinäky/ Mitä ihmettä?

    Kirjauduin sisään. En ole pitkään aikaan kirjautunut. Mutta jos viitsit. Olisi kiva kuulla mikä näky sulle tuli.:)
  9. D

    Hui, päivät vähenevät.

    Aivan.( sama tuli mulle mielen ;) ) Vois siis jokainen miettiä sitä jatkoa kun joka ilta yksi päivä vähemmän.
  10. D

    Bb 2010 pino

    unohdin vallan. Saako katsottua mistään sitä jaksoa?
  11. D

    Yksityinen elinkeinoharjoittaja vastaan osakeyhtiö työnantajana?

    Miten eroaa? Mulla olisi haastattelu mutta yritys on yksityinen elinkeinoharjoittaja. Ja sillä oli yhteen firmaan pari laskua rästissä ( näin nykyisessä työssäni nää tiedot ) Mietin vähän että kanattaako mennä
  12. D

    Brand manager edustaja.Mitä tekee?

    osaako joku sanoa kuvauksen. Kuinka paljon eroa myyntiedustajan hommasta?
  13. D

    myyntiedustan työtä tehneet/ tai muuta matkustusta vaativaa työtä.

    Miten teillä toimi toi jos asiakaskunta koostuu ympäri suomea niin jodutte olemaan aina yötä jossain päin. Onko teillä ollut silloin myös pidempiä viikonloppuja vai asutteko aina viikot jossain hotelleissa ja ihan normaaliviikonloppu kuin muillakin 8-16 tekevillä?
  14. D

    Halpa maa tehdä viikonloppuloma :)?

    Ryanair lentää Riikaan tosi halvalla. Siellä aika suomen hintaista. Ruoka ja juoma halvempaa. Mutta todella hieno kaupunki, siis se vanhakaupunki.
  15. D

    Miten niin ei muka tiedä?

    Okei näin vain kuullut,muttei pidä sitten paikkansa. Joo mä en olisi voinut erehtyä koska mulla lapset potkinut kyllä niin paljon että maha noussu monta senttiä jostain kohtaa. Mutta uskon että näitä tapauksia ja ne kaikki ei ole mitään mielenterveysongelmaisia
  16. D

    Miten niin ei muka tiedä?

    olen kuullut että jos istukka edessä ei potkuja oikein tunne. kai luullut että mahassa kiertää kummallisesti joka päivä. Ei ihminen ketä ei raskaan aollut tiedä miltä ne oireet tuntuu.
  17. D

    Gallup: Tuleeko teille välillä jaksoja jolloin mies ottaa päähän?

    jeps,mut siis lähinnä hän ihmetteli ettei pidempiä aikoja,kyllä mullakin voi mies ottaa pääähän sen pari tuntia
  18. D

    Kuvaketju "Arvaa mistä kaupungista"

    ONko Porista?

Yhteistyössä