Hakutulokset

  1. S

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Moi taas. Voisin päivittää omaa outoa tilannettani. Melkein pari viikkoa sitten menin PAS:n suunnittelukäynnille, jossa kävi ilmi, että mulla onkin varhainen keskenmeno käynnissä. Kunnon vuoto ei alkanut itsestään, joten keskiviikkona tarkistuskäynnille sain Cytotecit, jotka laitoin...
  2. S

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Moi! Voisin palailla tänne pikkuhiljaa muutaman vuoden tauon jälkeen. Tässä menee vielä pari kuukautta ennen kuin seuraavaa pakastealkionsiirtoa alkaa voi suunnittelemaan, mutta pitää nyt vähän päästä purkamaan tämän hetkistä tilannetta, kun päässä pyörii nää jutut vain koko ajan. Kolme vuotta...
  3. S

    Kokemuksia keskenmenosta?

    Mulla on tarve nyt purkaa tätä asiaa jotenkin. Tänään aamulla alkoi kolmas keskenmeno. Eka tuli vuonna 2012 ja toinen 2015. Molemmat alkoivat noin 5+0 ruskealla tiputteluvuodolla joka voimistui viikon kuluttua tummaksi vuodoksi ja siitä sitten vähitellen normaaliksi kuukautisvuodoksi. Kivuttomia...
  4. S

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Pahoittelut Siida. Todella sanattomaksi ja surulliseksi vetää. :cry: Lottaiselle vielä onnittelut. Kerro sitten kuulumisia kun ehdit ja jaksat. :) Cerezah Floradix toimi mulle tosi hyvin. Hemoglobiini nousi nopeasti eikä tullu mahavaivoja...
  5. S

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Hirmuisesti onnea pikkuisesta frankie! Ja Lottaiselle paljon tsemppiä. Oon ajatellut sua paljon. Onnittelut Mamido plussasta! Cerezah ponnistaminen ei sattunut mitenkään hirveästi. Pahinta oli tosiaan ne avautumisvaiheen supistukset. Kivunlievitystä olisi saanut ihan niin paljon kuin olisi...
  6. S

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Tää on nyt tolkuttoman pitkä tilitys synnytyksestä ja vähän muustakin: Raskauden loppuvaiheessa alkoi tuntua siltä, että seinät kaatuu päälle kun vaan odottelin kotona synnytyksen käynnistymistä. Niinpä päätettiin miehen kanssa alkaa taas elämään. 40+0 aamulla olo oli niin täysin normaali ja...
  7. S

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Paljon onnea Siida. Mullahan ei ollut kun kaksi keskenmenoa ennen tätä onnistunutta raskautta, mutta siitä huolimatta olin alussa hirvittävän epävarma. Raskausoireita oli liian vähän, enkä vaan uskonu, että vois käydä hyvin. Mähän liityin tälle palstallekin vasta varhaisultran jälkeen, sillä se...
  8. S

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Pikkuinen kulta (3900 g ja 51 cm) syntyi eilen klo 19:40 eli alle 12 h ensimmäisen supistuksen ja noin 2 h sairaalaan saapumisen jälkeen. Akvarakkulat ja ilokaasu oli käytössä. 2. asteen repeämiä tuli, mut ei paha. Kerron myöhemmin lisää. Lottaiselle tsemppiä! :)
  9. S

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Pikainen päivitys, täällä saattaa olla jotain tapahtumassa: Kipeitä supisteluja ollut aamusta asti. Epäsäännöllisiä vielä. Ihan kirkkaan verinen limatulppa meni äsken. Säikäytti toi verisyys, vaikka tiesin, että se saattaa olla "veriviiruinen". Soitin jo Kättärillekin, ja nyt ei auta ku...
  10. S

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Ei täälläkään mitään uutta. Ajatella, että huomenna siitä tulee 4 viikkoa kun lääkäri sanoi synnytyksen alkavan viikon tai korkeintaan kahden sisällä. Vinkki: Älkää uskoko liikaa lääkärien yms ennusteita tai aika voi tulla todella pitkäks! No, nyt on sentään enää kaks viikkoa mahdolliseen...
  11. S

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Ei täälläkään mitään uutta. Harkkasupistelut on jopa kivuttomampia ku aikaisemmin. Hermot kyllä ollu tänään tosi kireellä, mikä ei oo mulle ollenkaa tyypillistä, mut se voi johtua tietty siitä et alkaa jo tää odottelu ärsyttämään. Tänään olin jopa kävelyllä ku alkoi seinät kaatua päälle. Ja...
  12. S

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Kiitos Tupsuli. Oon kuitenki Lottaisen kanssa osittain ihan samoilla linjoilla siinä et "tieto lisää tuskaa", eli voi olla etten uskalla noita pahemmin lukea. Ja kun en oikein tiedä pystyykö sitä käynnistämistä itse vaatimaan vai mennäänkö näissä aina ihan vaa rutiinikaavalla. Itse tykkään...
  13. S

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Lottainen ei oo oikein mitään selkeitä tuntemuksia. Selkä ja alamahakin välillä muka jomottelee erityisesti iltaisin, mut silti aamulla on taas kaikki ihan normaalisti. Pieni on nyt myös liikkunu aika paljon, mut eihän sekään kai tarkoita mitään suuntaan tai toiseen. Tässä taas yks linkki...
  14. S

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Äh, kännykällä sättäämistä. En nyt saa ees tarkistettua et tuliks linkki oikein... Kyseessä siis "Kun laskettu aika on ohi" -niminen artikkeli DUODeCIMlehti.fistä
  15. S

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Lottainen tässä on ainakin jotain luettavaa...
  16. S

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Pidän sektiota melko pelottavana ajatuksena, eikä sitä mulle varmaan noin vain suostuttaisi tekemäänkää, mutta synnytyksen käynnistystä alan luultavasti kinumaan heti lasketun ajan jälkeen, jos niin pitkälle mennään. Toisaalta mulla on jonkinmoinen kipulääkekammokin, sillä sain munasolupunktion...
  17. S

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Cerezah mulla on paino noussut nyt sellaiset 19 kg, mutta en oo murehtinut asiaa yhtään. Pakko on ollut syödä, sillä nälkäisenä on tullut aina ikäviä harkkasupistuksia. Mullaki pelko on ollu ihan jatkuvaa. Tällä hetkellä pelkään kohtukuolemaa todella paljon. Viikko sitten pieni ei liikkunut...
  18. S

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Ja taas menty viikko eteenpäin ilman mitään uusia tuntemuksia. Lääkärin ennuste max kahdesta viikosta ei siis toteutunut, mutta onneks mä en sitä ihan liian tosissani ottanutkaa. Mitäs muille kuuluu? Vai osaatteko nauttia kesästä? :) Ite oon sisällä ja yritän pysyä viileänä. Toisaalta samalla...
  19. S

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Onnea Kisuli! Mites Lottaisen synnytystapa-arvio meni? Jasminalle tsemppiä jomotuksiin! Täällä ei mitään uutta. Pieni tuossa pötsissä vaan hikkailee niin kuin ennenkin. :) Eilen selkä jomotteli ni kuvittelin jo kaikenlaista, mut nyt on taas ihan tavallista. Ties vaikka menis raskaus yliajalle...
  20. S

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Lottainen kyllä se sitten oli vaa ihan se viimeinen lääkärintarkistus. Mua hämäs jo se sokerirasituksen puuttuminen ja nyt ei sit oo ollenkaa synnytystapa-arviotakaa. Kai joku on sit päättäny etten kuulu mihinkää riskiryhmiin ja kaikki tulee muka menemään hyvin joka tapauksessa.. Toivottavasti...

Yhteistyössä