Hakutulokset

  1. H

    Hyvännäköisten vanhempien lapset hyvännäköisiä, epäviehättävien vanhempien lapset näyttävät vanhemmiltaan

    Mä olen huomannut, että alottajan kaltaiset pinnalliset ja muita arvostelevat ihmiset ovat kovin epämiellyttäviä :)
  2. H

    20-29-vuotiaat naiset, älkää tehkö lapsia!

    Tämä aloitus kyllä vähän naurattaa minua.... Tulikohan ap ajatelleeksi, että ehkä joku voisi jo häntä aiemmin olla kypsä äidiksi? Itse olen sekä seurustellut että sinkkuilut 15-vuotiaasta, nähnyt elämää ja matkustellutkin, keskittynyt itseeni, kehittänyt itseäni ja elänyt vain omista...
  3. H

    Lapselle nimeksi Toivo?

    Loukkaantua ei tarvitse, nämähän on täysin mielipideasioita :) Ja nimihän ei poikaa pahenna, jos ei poika nimeään! Hih! Ja tuo on kyllä ihan totta, että niitä lempinimiä (valitettavasti, en ole koskaan tykännyt lempinimistä ja minua onkin aina kutsuttu oikealla nimelläni) tulee...
  4. H

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Tammikuu**

    Nopeasti vain kysäisen, onko muilla jo liitoskipuja? Mulla on (nivusia juilii kävellessä), ja neuvolan tädin reaktio asiaan vaikutti vähän siltä, ettei yleensä näin aikaisin ala.. Vähän huolestuttaa kuinka pahasti tässä rampautuu... hennaliina 17+2
  5. H

    Lapselle nimeksi Toivo?

    Toivo on mielestäni todella kaunis vanha nimi, sana "toivo" on kaunis merkitykseltäänkin.. Tekisi mieli antaa Toivo pojalle nimeksi, mutta mietin yhtä asiaa; sekä äitini että mieheni veli tokaisivat pojan nimen heti "Topiksi" kun mainitsin että mietimme nimeä Toivo.. Topi on mielestäni todella...
  6. H

    Kesäkuun kullanmurut *joulukuussa*

    Eipäs ole tullut taas kirjoiteltua aikoihin! Väsymys ja pahoinvointi takanapäin, vihdoin! Välillä edelleen nälkäisenä ja/tai hengästyneenä saattaa tulla pieni yökkäys, mut ei sen kummempaa. Aika energinen ja hyvä olo! Oon alkanut odottaa juhannusta kuin kuuta nousevaa.. Eilen tilasin H&M:ltä...
  7. H

    Kesäkuun kullanmurut *joulukuussa*

    Hihii, tänään oli vihdoin kauan odotettu nt-ultra! Kaikki oli mainiosti, pikkuinen liikkui ihan mahdottomasti. Viikot piti paikkaansa eli 12+5. (Mä laitoin alussa ihan heittämällä tänne lasketuksi ajaksi 20.6., mutta oikea on siis 19.6., voisko päivittää?) Ihana kätilö ultras, katteli tosi...
  8. H

    Rv 9 - ei sykettä! :( Apua!!

    Meillä nähtiin varhaisultrassa sydämen sykkivän rv 7. Alkion koko oli tuolloin 47mm, vastasi 6+2. Tuo 22mm kuulostaa minun korvaan pieneltä tuossa vaiheessa, mutta toivotaan parasta! Jaksamista!
  9. H

    Kesäkuun kullanmurut *joulukuussa*

    Gallupia: Kuinka monella on jo pahoinvointi loppunut? Mulla on nyt mennyt muutama tunti niin, ettei ole enää sitä palaa kurkussa, joka on ollu kohta 2 kk.. Vielä viikonloppuna oksensinkin. Oon ollut tosi maissa tuosta pahoinvoinnista, kun en ole mitään voinut tehdä (mm. reippaampi kävely =...
  10. H

    Kesäkuun kullanmurut *marraskuussa*

    Öööh, siis miksi ei saisi nukkua selällään? En itse NUKU selällään koskaan, mutta tälläkin hetkellä makoilen sohvalla selällään, läppäri mahan päällä..
  11. H

    Kesäkuun kullanmurut *marraskuussa*

    Täällä pahoinvoidaan edelleen.. Nyt oon parina päivänä taas heittänyt oksut. Lisäksi päällä ihan järkyttävä flunssa, eli olo on kyllä kamala ja mieli ihan maassa! Mitään en oo tehnyt muutamaan päivään. Mutta lohduttavaa lukea täältä, et muillakin pahoinvointi on vienyt mielen alas ja että olo on...
  12. H

    Kesäkuun kullanmurut *marraskuussa*

    Hei te, jotka olette jo nt-ultrassa käyneet, kuinka kauan sillä käynnillä menee? Mietin tässä että ehdinkö yhdeksään töihin kun aika on kahdeksalta.. :) Toissapäivänä tuli postissa aika, 12+5 asti menee... Ei malttais odottaa, 3 viikkoa vielä!! Onneksi käytiin siellä varhaisultrassa sillon 6+3...
  13. H

    Kesäkuun kullanmurut *marraskuussa*

    Moikkis pitkästä aikaa! Täällä on oltu pahoinvoinnin ja JÄRKYTTÄVÄN väsymyksen kourissa.. MUTTA tänään ihan mielettömän hyvä päivä: vain vähän öllötystä, ruoka on maistunut eikä ole ollut väsymystä!! Ihan huikee fiilis! Jospa se pahin alkais olla takana (pliis?!?!)! Käytin sit energian...
  14. H

    Alkuraskauden alavatsakivut!

    Mulla 7+2 tänään ja kivut alkaneet hellittää.. Toisin kuin pahoinvointi :D :/ Minäkin tulin nopeasti raskaaksi, toisesta yrityskierrosta. :)
  15. H

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Lokakuu**

    Parisuhteesta: Vajaa 3 vuotta yhdessä, vajaa 1,5 v siitä naimisissa. Olemme kai nykymeininkiin verraten nopeita liikkeissämme :P No, kun kolahtaa niin se on menoa. Tyttö-/poikaoloista: Poikaolo. Aina on ollut olo, että saan ekana pojan. Ihan outoo ois ajatella että tää ois tyttö...
  16. H

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Lokakuu**

    Täällä oli juteltu kertomisesta. Oon vähän outolintu tässä asiassa, en nimittäin koe kauhean tarpeelliseksi tai mielekkääksi omalla kohdallani raskauden salailua. Olen läpeensä rehellinen ihminen ja teeskentely ja valkoiset valheet tuntuvat tosi vaikeille. En edes osaa valehdella uskottavasti...
  17. H

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Lokakuu**

    Tultiin juuri varhaisultrasta! Mentiin kun vatsakivut alkoi pelottaa mua. Hyviä uutisia:kaikki juuri niinkuin pitää! Yksi alkio hyvässä kohtaa kohdussa, vastasi 6+2 (menkkojen mukaan 6+3), pituutta 0,47cm ja mikä ihaninta; nähtiin SYDÄMEN SYKKIVÄN :heart: Niin uskomaton tunne! Nyt tää tuntuu...
  18. H

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Lokakuu**

    Pakko oli tulla hehkuttamaan Sea Band -pahoinvointirannekkeita!! Ostin tänään apteekista, kun meni järki siihen öllötykseen ja yökkäilyyn (oksentanu en ole vielä ainakaan.) Ja nää ihan oikeesti vaikuttais toimivan!! Ehkä puoli tuntia asettamisen jälkeen alkoi tuntua olo normaalimmalta ja tunnin...
  19. H

    * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

    eläinystävä, niinpä olitkin sanonut, hups! Mutta joo, näinhän se on että tosi yksilöllistä. Sitä ei kuitenkaan enää ymmärtääkseni suositella, että ootettais yhdet luomumenkat ennen yrityksen aloittamista. Tai siis nykykäsityksen mukaan ei tarvitse odottaa. :)
  20. H

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Lokakuu**

    Tännehän tulee ropinalla uusia ihmisiä! :) Minä makaan sängynpohjalla; eilen nousi kuume, maha on sekaisin, pahoinvointi ja menkkamaiset jomotukset jatkuu. Ei tunnu mitenkään herkulta tämä alkuraskaus.. Täällä oli kyselty harrastamisesta ja "harrastamisesta", ja kyllä tällä hetkellä voimia ei...

Yhteistyössä