Hakutulokset

  1. U

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Onpa jänniä kuulumisia! Sarah85: toivotaan tosiaan että onkin oikea yllätysraskaus kyseessä! Luis: aivan mahtavaa että pääsitte vihdoin siirtoon! Onnea matkaan kovasti! StellaI: toivotaan että jo noilla soluilla tärppää. Ymmärrän kyllä pettymyksen. Mutta onneksi teillä ei ole vielä...
  2. U

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    StellaI: Mulla alkoi muistaakseni jo hyvissä ajoin ennen punktiota tuntua maha pinkeältä, eikä tehnyt mieli harrastaa rajua liikuntaa (josta normaalisti tykkään). Pelkäsin sitä munasarjan kiertymistä itsensä ympäri tms. Uimassa kävin ja tein kevyitä lenkkejä, mutta en muuta. Punktion jälkeen...
  3. U

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Retikka: kuulostaapa niin tutulta! Mulla alkoi menkat eilen päivän myöhässä odotetusta ja aloin jo tosissani kuvitella luomuplussaa. Kuvittelin ihan oireitakin itselleni, hajut kävi voimakkaasti nenään jne. Olipa taas yllättävän kova kolaus pudota maan pinnalle. Meillähän kans icsi-tason...
  4. U

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Timjami ja Untuvikko :hug: samaa täällä mietin kun huomasin että kaikki täällä tähän mennessä plussanneet on onnistuneet jo ekalla ivf/icsi-kerralla... Onneks mulla on kuitenkin hyvä ystävä, jolla tärppäsi vasta kolmannesta (ja heilläkin hyviä alkioita vähän), se luo vähän uskoa. Mä muistan...
  5. U

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    AUkko Sydämelliset onnittelut :flower: Eiköhän teille jo tuo onni todellakin kuulu pitkän tien jälkeen! Mua ainakin rohkaisee myös tuo, että sillä ainoallakin alkiolla voi onnistua (eikös teilläkin jäänyt vain yksi tai pari loppupeleissä). Kovasti peukkuja sinne ultraan! Fibbikselle myös...
  6. U

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    AUkko: hienoa että vuoto laantui ja viiva vahvistuu! Hyviä merkkejä =) Paljon peukkuja huomiselle! En usko että kohdunulkoinen vois tuntua tuossa vaiheessa vielä. Jennicalle onnea kyytiläisestä ja onnea matkaan myös! Viiva84: hienoa, että pääsitte vihdoin aloittamaan hoitoa...
  7. U

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    AUkko, miten menee? Jennicalle onnittelut hienosti menneestä punktiosta, kuusi solua ei ole huono saavutus ja lähtökohtaan nähden varsinkin todella hienosti! :flower: (Vrt. meillä rakkuloita ekassa ultrassa 20, soluja kerättiin 15 joista kypsiä 9...) Sarah: no on kyllä rasittavaa että...
  8. U

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    AUkko: Mulla on ainakin mieliala noussut nyt tauon aikana, kun ei tarvitse koko ajan jännittää jotain, saa elää tavallista arkea ja muistaa taas sen hyvät asiat. Hoitoprosessiin, ainakin noin kuin se meillä meni, liittyy myös paljon epäonnistumisen ja epäkelpouden tunteita, jotka vetää mieltä...
  9. U

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    AUkko, no huh huh, onpa jännittävä tilanne, varmasti toivoakin on vielä jäljellä että se olisikin plussa vuodosta huolimatta. Kannattaisko soittaa klinikalle/polille ja kysyä neuvoa, esim tuosta lääkityksestä? Tsemppiä ja peukkuja, ymmärrän että tuo kaikki on hermoja repivää! Niin, meillä...
  10. U

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Voi ei mitä masentavia alkiouutisia näin viikonloppuun! Näyttää olevan todella yleistä, että kova kato käy, meillähän oli sama homma. Halaukset kaikille kohtalotovereille! :hug: Mietin samaa kuin Retikka, eli eikös kuitenkin lopulta 80 prosenttia hoidoissa olevista onnistu? Varmasti siihen...
  11. U

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Timjami: voi ei, toi on niin masentavaa :hug: Miten teillä siis menikään tuo solujen kasvattelu (sori, en ehdi nyt lukea vanhoja viestejä)? Oliko rakkuloita alunperin vähän? Eikö siinä tapauksessa voisi myös lisätä lääkkeiden määrää, jotta munasarjat reagoisi paremmin? Meillä ei voi annostuksia...
  12. U

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Sarah: Ilmeisesti syy liittyy jotenkin miehen spermavikaan ja/tai siihen, että molempien solut ovat iän myötä huonontuneet merkittävästi. Kuvittelisin, ettei mun soluissa ole alunperin ollut suurempaa vikaa, kun olen nuorena saanut kaksi lasta suht helposti. Mieskin sai yhden lapsensa lähes...
  13. U

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Sarah: Iso myötätuntohalaus täältä. Tiedän tunteen - samoja mietteitä tänään täällä (kts. alempana...) Mutta nyt pidetään silti peukkuja teille! Kaksi kyytiläistä kuulostaa kuitenkin hyvältä! Luis: teillähän oli ihan hyvät tulokset! Meillä 6 hedelmöittyneestä vain yksi selvisi blastoksi asti...
  14. U

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Hilleri :hug: iso voimahalaus täältäkin! Mun mies sanoi tuon viimeisimmän negan jälkeen ihanasti, että nyt pitää surra tämä kunnolla läpi, ja sitten suunnata eteenpäin. Musta ainakin tuo epäonnistunut icsi tuntui melkein keskenmenolta, koska meidän alkio kuitenkin oli jo olemassa, eikä sitä...
  15. U

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Havina: täällä kans olen metsästänyt ovista, mutta ei ole näkynyt. Masentavaa, tuntuu että nyt ei mikään pelitä enää... Koko kesän oli mullakin tosi säännöllinen kierto. Luis: tulipa hienosti alkioita, onnea ! :) HilleriHiirulle tsemppiä ja peukkuja! Mut ymmärrän miltä tuntuu kun vuoto...
  16. U

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Luis :hug: hyvä että saatte rakkulat kuitenkin talteen! Ei kai niitä turhaan otettais jos eivät uskoisi, että vielä ne päästään siirtämään. Ricardina :hug: Aukko: Meillä oli alunperin siis tarkoituskin olla pitkä viljely ja siirto pvänä 5, mutta kun tuona päivänä mikään alkioista ei ollut...
  17. U

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Havina: Mulla sama homma, vieläkin vähän tiputtelee, vaikka yleensä menkat lyhemmät ja näyttivät jo viikonloppuna lopahtavan. Kävi jo mielessä kohdunulkoisen mahdollisuuskin, mulla on sekin kerran ollut ja tämäntyyppisillä oireilla... Mut nyt näyttäis kyllä taas olevan häviämään päin...
  18. U

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Onnea Ananias ja Tipunen! :flower::flower:
  19. U

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Tervetuloa Sarah85 ja onnea hoitoon! Monenlaista on teillekin tällä taipaleella sattunut, onneksi myös onnea. Parisuhdekin kuulostaa ihanalta. Meillä oli ekassa ivf:ssä sama homma kuin teillä, munasoluja tuli paljon mutta alkioiden laatu ei kovin hyvä, eikä mitään pakkaseen. Mitä tuo...
  20. U

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Retikka: Iso myötätuntohalaus, ymmärrän täysin tunteet. Rasittavaa porukkaa nuo lapsen "tekaisijat" jotka vielä mainostavat sitä suureen ääneen. Pitikin tulla vielä just tänään vastaan... Eukko: Mä en ole kertonut hoidoista äidilleni, koska veikkaan että mielipide olis sama kuin sun mummolla...

Yhteistyössä