Hakutulokset

  1. Äidin blogi

    The ketju

    Kiltteys on kyllä aika suhteelista...
  2. Äidin blogi

    The ketju

    Ei vissiin tartte levitellä niveaa iholle.. Ehkä suksiin ...tai meniskö leivän päällä?:D Rasva kuin rasva..?( terveellisempi kuin floora? )
  3. Äidin blogi

    The ketju

    KYLLÄ;) Jos ei päästä uimaan, niin ehkä luistelemaan? Sukset oli vissiin vielä "tossa hollilla"...:whistle:
  4. Äidin blogi

    The ketju

    Rallaa taloon.. Vaikeeta on arvata kuka nääkin uudistukset on kustantanu.. Ahistaa taas nää sivut.. miten vtussa nää toimii ja missä kaikki on.. , Mut JEE se on loma, LOMA, LomA, LoMa, LOma, Loma! Ihanaa..ihan sama mikä sää kun ei oo vaan pakko herätä kun on pakko...
  5. Äidin blogi

    The ketju

    Huomenta! Mitä ihmettä te jo tähän aikaan kupparoitte... Jo sumppi pihisemään.. silimät o ristis ja järki ihan jäässä.. Aurinkoa: onneksi!
  6. Äidin blogi

    Ideoita: gluteeniton, maidoton, pähkinätön "juhlakattaus"

    Joo.. mua oikeen pelottaa että mokaan. Tää lapsi on tosi herkkä ja olen jo "valmiiksi pahoillani"... Ajattelin olla avaamatta pakkauksia, vasta kun ovat juhlissa..
  7. Äidin blogi

    The ketju

    Sä oot vähän söpö ton sun vastakarvasi kanssa:heart:;)
  8. Äidin blogi

    Ideoita: gluteeniton, maidoton, pähkinätön "juhlakattaus"

    Suolaiset on helpompi keksiä/ terveelliset naposteltavat. Herkkuja on vaikeampi tietää, se viidakko on valtava. Nakkipiiloihin taitaa olla gluteeniton lehtitaikina? Vai onko olemassa jokin helppo itsetehtävä taikina? Reseptejä on pilvin pimein, kiinnostaa tietää mitkä oikeasti ovat...
  9. Äidin blogi

    The ketju

    Älä murise... kukaan ei pissanut sun aamumuroihin ;)
  10. Äidin blogi

    Ideoita: gluteeniton, maidoton, pähkinätön "juhlakattaus"

    Synttärit.. En tunne gluteenittomia tuotteita.... Äkkiseltään ajattelin: vesimeloni, rypäleet, suklaarusinat, muumitikkarit( ? ), vaahtokarkit, tuttufrutti -karkkiaskit, brunbergin suklaa.. ja tietysti gluteeniton laku. Makeisiin kuuluu varmaankin myös tuo marenki, kuvittelen että se on...
  11. Äidin blogi

    The ketju

    Siitä sulka hattuun..
  12. Äidin blogi

    The ketju

    :laugh::laugh:
  13. Äidin blogi

    The ketju

    :laugh::laugh::laugh:
  14. Äidin blogi

    The ketju

    :laugh::laugh: mä haluan samat lääkkeet kuin sulla!:vampire::p;):laugh:
  15. Äidin blogi

    The ketju

    voi paska, nyt huomasin :uudistaminen on täälläkin... :headwall:
  16. Äidin blogi

    The ketju

    onneksi kesäloma on melkein jo.. mä en jaksa, eikä naperot..
  17. Äidin blogi

    The ketju

    :laugh: Nauroin kirahville.. edellisellä sivulla hän oli niin huvittava.. niin että prkl, kun se lainaus ei näy..
  18. Äidin blogi

    The ketju

    uuuuh:heart:

Yhteistyössä