Hakutulokset

  1. T

    Mastosytoosi - kokemuksia kenelläkään?

    Meidän reilu 1 v pojalle todettiin mastosytoosi 8 kk iässä. Pojalla on ollut se syntymästä asti. Alkuun ei ollut kuin läiskä mahassa, johon tuli vähän väliä vesikello. Nyt pojalla on alkanut mastosytoosi oireilemaan mm. joko ripuli tai ummetus, ruoansulatus on kuin suoraputki, painon ja...
  2. T

    Miten saada lapsi pysymään sängyssä??

    Kiitos vastauksesta. Tuota tarra juttua voisin kokeilla, jos tyttö sen verran ymmärtäisi.
  3. T

    Miten saada lapsi pysymään sängyssä??

    Meidän reilu 2 v lapsi ei pysy päiväunilla eikä iltaisin sängyssä, vaan tulee koko ajan pois sängystä ja pois huoneesta. Nukuttaminen saattaa kestää pari tuntia. Miten saamme tuon loppumaan ja lapsen pysymään sängyssä. On kokeiltu, että saa ottaa kirjoja sänkyyn, että pysyisi, mutta ei auta.
  4. T

    Lastentarvikkeiden lahjoitus

    Onko jollain tietoa, minne voisi lahjoittaa lastentarvikkeita, leluja, vaatteita ym niin, että ne tulisivat oikeasti tarpeeseen? Esimerkiksi yksinhuoltajille, vähävaraisille.. En haluaisi antaa UFF:lle kun tavarat myydään. Kiitos etukäteen vastauksista.
  5. T

    Äiti/vauvaseuraa Esposta :-)

    Moikka, mä oon myös 24 vuotias Espoosta. Mulle voi kirjoittee osoitteeseen tytteli.xx@gmail.com
  6. T

    Kirjottelu kaveria etsimässä :)

    Moikka, Kaipaisin kaveria, kenelle kirjoittaa arjesta, iloista ja suruista. Olen 24 vuotias, kahden lapsen äiti pk-seudulta. Olen päivisin kotona lasten kanssa ja iltaisin teen töitä. Mikäli etsit kirje kaveria, niin kirjoita tytteli.xx@gmail.com.
  7. T

    Kaivataan hassuttelukavereita arkea piristämään :)

    Moikka! Kuulostat mukavalta ja hauskalta tyypiltä! Mulle voi kirjoittaa tytteli.xx@gmail.com
  8. T

    Ystäviä Espoosta / Helsingistä

    Moikka, Kaipailisin seuraa ja tekemistä päiviin :) olen 24 vuotias nainen ja lapset on 2 ja toinen pian 1 v. Asutaan Espoon Kivenlahdessa. Luonteeltani olen iloinen ja hauska. Olisi hauska tavata uusia ystäviä, kun tuntuu, että lasten saannin jälkeen, ei ole enään ystäviä. Minulle voi...
  9. T

    Espoossa muita 20-25v äitejä, jotka kaipaa mammakavereita ja tekemistä päiviin?

    Moikka, Täällä olis äiti, joka kaipaa tekemistä :) s-posti osoite on tytteli.xx@gmail.com.
  10. T

    Juttukaveri hakusessa!!

    Täällä olis 24 v kahden lapsen äiti vailla juttukaveria :) s-posti osoite tytteli.xx@gmail.com. Saa kirjoittaa :)
  11. T

    Uusia ystäviä Espoosta / helsingistä

    Etsin uusia ystäviä, kun tuntuu, että niitä ei ole enään, kun ei jaksa enään hillua yömyöhään ja joka viikonloppu ravata baareissa. Olen 24 vuotias ja lapset on 2 v ja toinen kohta 1 v. Asutaan Espoonlahdessa. Olisi kiva löytää seuraa kahvittelemaan, lenkkeilemään, leikkimään ja aikusten...

Yhteistyössä