Hakutulokset

  1. J

    Viallinen vai vainoharhainen

    Olisko kysymys viitannut enemmänkin siihen mielikuvaan tilanteesta? Riippuu asennosta ja miehen varustuksesta ja tulemisen voimakkuudesta tunnenko vai en :D mutta siis kyse ei ole mitenkään huomattavan suuresta tunteesta, minun kohdallani ainakaan.
  2. J

    mahdollisuus pilata avioliitto

    Minä tapasin miehen, joka olisi voinut kirjoittaa aloituksesi. Kaikki täsmää... meillä on suhde hänen vaimonsa seläntakana. Seksi on sanoinkuvaamattoman mahtavaa, mutta siinä on muutamia haittavaikutuksia. Nimittäin juuri ne tunteet. Luotamme täysin toisiimme, arvostamme toisiammme ja tuemme...
  3. J

    Sähkö "seksileluna"

    Ihan mielenkiinnosta kyselen; onko kukaan käyttänyt sähköä seksin aikana? Tai siis mitä tarkoitan, niin sähköiskuja nautinnon lisäämiseksi? :D Miten ja millaisia? Tykkäsitkö? Haluaisitko kokeilla?
  4. J

    haluaako kukaan mies xl-kokoista naista

    Minkälainen tahansa himokas nainen, voittaa minkälaisen tahansa pihtaavan naisen, sanon minä :D
  5. J

    Nuori nainen, millaista on seksi huomattavasti vanhemman miehen kanssa?

    Tällä hetkellä seksisuhde naimisissa olevan, 20 vuotta vanhemmman miehen kanssa. Tämän vaimo ei anna, eikä vastaanota, ja jos, niin kera valitusten. Voi sitä kiihkon ja innon määrää, kun silloin tällöin näemme. Siltikin minut huomioidaan täysin, ja minun ehdoilla mennään. Ja kun tämän tiedän...
  6. J

    Piiskaleikit

    Eihän seksi ole mitään ilman pientä kipua ;) Jollain tavalla sitominen auttaa antautumaan hetkelle. Mietit vaan ja ainoastaan sitä mitä tulee tapahtumaan seuraavaksi! Hyvin vapauttavaa...Kipu ja nautinto kun vaihtelee nopealla syklillä, on hekuma saavutettu hyvinkin nopeasti. Jälkiä on kiva...
  7. J

    Kuinka monella on rakastaja?

    Minulla rakastaja myös. Perheellinen, itseäni 20 vuotta vanhempi mies (25/45). Kotona ei sinänsä seksin kanssa mitään ongelmaa, ainoa vain että kaipaan niin julmetusti sitä jännitystä ja pelkoa kiinni jäämisestä. Weird I know... :P
  8. J

    haluaako kukaan mies xl-kokoista naista

    Olen 167 pitkä ja tällä hetkellä painan 80 kg. Vaatekokoni on M. En kyllä millään saa itseäni mahtumaan XL- kategoriaan ulkonäköni puolesta ... Että millainen tikku lie sitten S-kokoinen nainen!?!
  9. J

    Petin miestäni yllättävin seurauksin

    Olen elänyt parisuhteessa 10 vuotta. Ensirakkauteni ja myös ensimmäinen ja ainoa seksikumppanini. Tähän asti... Ajuduin pettämään miestäni kolmenkimpassa. Minä, mies ja nainen. Yhdyntää ei ollut minun osaltani. Kokemus oli hekumallinen ja hauska. Miehelleni en ole kertonut, enkä aio...

Yhteistyössä