Hakutulokset

  1. P

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Heippa. Mulla on sellainen tausta, että yritettiin lasta useampi vuosi ja luomu raskaudet meni aina kesken. Hoidoilla emme saaneet edes plussaa, vaikka ensin tehtiin 3 inseminaatiota ja 3 ivf, luovutetuilla soluilla saimme plussan joka sitten meni kesken samalla tyylillä kun omatkin raskaudet...
  2. P

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Heippa kaikki. Kävin kurkkimassa teidän kuulumisia. onnea hirveästi plussista ja vauvoista. voimaa ja jaksamista niille joille ei vielä toivottua tulosta ole tullut. Kävinkin kesällä kertomassa että monen vuoden odotus päätyi siihen, että vauva syntyi. Viitsiikö joku laittaa minut tuonne...
  3. P

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Fibbis: suuret pahoittelut valtavaan suruunne, tuntuu kohtuuttomalta mitä olette pitkän tien jälkeen joutunut kokemaan. Toivon voimia surutyöhön ja kunpa jaksaisitte vielä yrittää. Ei oikein löydy sanoja, mutta kovasti toivon voimaa surun keskelle. Jos saan toivoa niin toivon ryhmästä...
  4. P

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Kiitos onnitteluista, tuntuu ihmeelliseltä miten yhdessä hetkessä minusta tuli äiti ja miehestäni isä ja ihan kuin koko epätoivon taival olisi kadonnut ja näin olisi kuulunut olla. Kyyneleet valuivat silmissä kun la bambina kuvailit lapsettomuuden epätoivoa, itsellä oli hyvin vahva tunne ettei...
  5. P

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Pikainen päivitys tänne, että Meidän pieni poika syntyi viime viikolla rv 38+5. Synnytys oli vaikea, mutta poika sai oikein hyvät pisteet ja mitat oli 3260g ja 50cm. Koko perhe olemme niin onnellisia. :love::love:
  6. P

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Jonnuli: juu en ole kovasti painosta murhetta ottanut, uskon et aika helposti lähtee tai aina oon saanut painon helposti putoamaan jos on vähän kertynyt, mut koskaan ei varsinaista ylipainoa ole ollut. Mulle kävi tällä viikolla ekan kerran niin, että sormus ei meinannut tulla sormesta pois, olin...
  7. P

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Heippa kaikille. Ihana lukea hyviä uutisia. Täällä tullut taas taukoa kirjoittelusta, mutta kirjoitetaan nyt. :) Burmalle ensin alkuun suuret onnittelut, ihanaa kaksoset tulossa. Missä olette ollut nyt hoidossa ja siirrettiinkö yksi vai kaksi alkiota? <3 <3 Jonnuli meillä laitetaan...
  8. P

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Fibbis: oikeastaan ultraan pääsy on pitkän tien tulos. Eli alkuraskaudesta mulla oli vuotoa minkä vuoksi kävin keskussairaalassa jonne sain kontrolli ajan. Tällöin otin puheeksi oman jaksamistani ja miten koen, että keskustelu apu olisi tarpeen. Tätä minulle järjestettiin sitten myös. Olen...
  9. P

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Moikka. Pitkästä aikaa, oon ollut jotenkin saamaton niin en oo saanut kuulumisia laitettua. Viikot kuluu nopeasti ja tänään on jo 28+5:eek: ensi viikolla pääsen ylimääräiseen ultraan. (y) Oon saanut muutaman extra käynnin mieltäni rauhoittamaan ja se tuntuu hyvälle. Jonnuli: onnea...
  10. P

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    La bambina: hurjan paljon onnea ihanasta tytöstä ja toipumista sinulle! :love: Fibbis: kyllä kohta liikkeet alkavat tuntua! :love: Ihan kohta sinullakin on jo puoliväli :love: kuulostaa ihanalta että rintavarustus on noin kasvanut :) itsellä ei ole oikein muualle tullut kuin vatsaan pyöreyttä...
  11. P

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    La bambina: hui, aika hurjan kuuloinen miten sinulla tuli tuota valkovuotoa silloin, todentotta omani tuntuu vähäisestä/mitättömältä näin katsottuna. Olenkin nyt pystynyt olla seuraamatta koko asiaa. Mutta aivan ihanaa nyt teille ihan pian syntyy pikkuinen. :love: onnea käynnistykseen ja...
  12. P

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Kiitos kaikille kannustuksesta. Ehkä se meidän pikkuinen siellä kasvaa murehtimisesta huolimatta. Kurja kun en ole löytänyt täyttä luottoa vieläkään raskauden onnistumiseen, siis toki pidän jo viikkojenkin puolesta todennäköisenä, että raskaus voi onnistua mutta silti tulee pelkojakin...
  13. P

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Jonnuli: miten sun kävi ultra ajan kanssa, saitko siirrettyä vai miten järjestyi? Oon voinut ihan kohtalaisen hyvin, ruoka tökkii edelleen mutta yritin syödä silti edes jotain mikä maistuu.. La bambina:ihana että kaikki oli hyvin <3 huolet on kyllä niin kamalia, mut onneksi tosiaan pikkuiselle...
  14. P

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Aniraz: kiitos vinkistä, koita ajatella positiivisesti. Ja onhan se niin, että mitä pidemmälle raskaus etenee hieman alkaa uskoa, että onni on osunut kohdalle. Välillä vaan tulee murehdittua, että onhan vauva terve ja kehittyy normaalisti masussa. Saako kysyä mihin vaunuihin päädyitte ja millä...
  15. P

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Jonnuli: Voi kun np-ultra aika tulisi sinne jo, meillä annettiin rakenneultra aika silloin np-ultran yhteydessä. Että toivotaan ettei sitä tarvisi sitten taas odotella.Ja pakko sanoa ultrassa käymisestä, että kävin aika ahkeraan ultrassa alkuun, eli rv 7 oli varhaisultra no sitten oli sitä...
  16. P

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Moikka. En ole tänne odotuspuolelle vielä kirjoittanutkaan, mutta lukenut olen aika ajoin teidän kuulumisia. Kiitos jonnuli kysymästä tänne kuuluu hyvää! Viikkoja on tänään 18+5 ja masu on alkanut kasvaa ja liikkeitä hiljalleen tuntua. Luotto raskauteen on alkanut hiljalleen syntyä, mutta...
  17. P

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Hassutassulle suuret pahoittelut, tuntuu todella kurjalta puolestanne. Voimia suuren surun keskelle.
  18. P

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Onpa kurjan kuuloista vuotoa hassutassu! Pääsisitkö päivystykseen tarkistuttamaan, että kaikki on hyvin? Tahdon lohduttaa että itselläkin oli runsasta vuoroa rv 7 ja silti pieni on edelleen matkassa! Tsemppiä!! Toivon todella, että kaikki olisi hyvin!!!
  19. P

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Ramiinalle suuret pahoittelut!! Tiedän niin miltä sinusta tuntuu ja silti ei löydy sanoja. Toivon sinulle voimia ja kun siltä tuntuu lähdette uuteen yritykseen. Voimia suuren surun keskellä. <3
  20. P

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Voi ramiina mä niin toivon, että kaikki menisi hyvin! Onko vuoto rauhottunut? Toivon kovasti, että ensi viikolla ruskuaispussin vieressä on sykkivä pieni. Ja haluan sanoa vaikka toivon ettet tarvitse tätä, mutta meillähän oli myös keskenmeno taustaa omilla soluilla joka jatkui ensimmäisessä...

Yhteistyössä