Hakutulokset

  1. K

    Marraskuun murut

    Mua on alkanu huimaamaan, on vissii aika alhaiset verenpaineet ja nyt se näköjään alkaa näkyä näin. Lähinnä siis noustessa mutta myös ku tein ruokaa ja seisoin kauan. Kanan haju ällötti kans :confused: ja mahaa vihloo välillä.
  2. K

    Marraskuun murut

    Mää oon aiemmista ollu kans fb ryhmissä nii kiinnostaa kans:)
  3. K

    Marraskuun murut

    Mulla ei oo onneks vuoto ainakaan tänään jatkunu. Teen vielä loppuviikosta testin jos se ois kunnon vahva viiva, tai sit jos raaskis ostaa digin. Kokoajan on kyllä tosi kylmä. Tai no mulla on kyllä normaalistikin, mut tuntuu et nyt on erityisesti. Ja ehkä ihan lievästi ällö olo välillä. Kotona...
  4. K

    Toiveena vauva 2017-2018

    @-tanjuska mut voi siirtää plussaa odottavista plussanneisiin. Vähän kyllä tullu ruskeeta vuotoo et siirryn sit takas jos tää ei jatkukkaa:)
  5. K

    Marraskuun murut

    Tänään aamulla tuli rusehtavaa/punertavaa vuotoa pyyhkiessä. Saa nähä miten tässä käy. Tänään olis siis menkkojen alkamispäivä.
  6. K

    Kolmannen kuumeilua <3

    Kiitos kaikille :) nyt alkaaki sit jännitys et onko sielä mitää ja jatkuuko tää loppuun, aiemmissa on ollu kauheet pelot loppuun asti vaikka kaikki mennykki hyvin.. no päivä kerrallaan:)
  7. K

    Marraskuun murut

    Tuun varovasti mukaan. Tein äsken plussatestin. LA ois 8.11. Kolmas tulossa :)
  8. K

    Kolmannen kuumeilua <3

    Se oliki kuivunu näin punaseks.. :)
  9. K

    Kolmannen kuumeilua <3

    En malttanutkaa olla testaamatta. Tein eka ovistestin ja oli taas yhtäpaksut viivat ja sit pc raskaustestin. En oo ennen tehny tätä merkkiä, mut kai tää nyt joku haamu on..nyt on siis dpo13
  10. K

    Kolmannen kuumeilua <3

    @kookospieni aattelin että testaan vasta torstaiaamuna jos ei oo alkanu keskiviikkona:D petyn vaa siihen negaan ni mielummin jännitän sinne asti. Ei oo oikeestaan erityisesti ollu mitään olojakaan. Vähä mahanippailuja ja väsymystä. Väsymys nyt varmaan on noitten taaperoitten kaa iha normia ja...
  11. K

    Kolmannen kuumeilua <3

    Täälläkin kolmatta kuumeileva. Lapset iältään 3 ja 2 vuotta. Tää on nyt eka kierto kun saa tulla jos tulee, huhtikuussa oli aluks tarkoitus alkaa kunnolla yrittämään. Nyt on dpo 12, menkat pitäis alkaa keskiviikkona. Aiemmat raskaudet tärppäs nopeesti, yk5 ja yk1, joten saa nähdä käykö nyt...
  12. K

    Toiveena vauva 2017-2018

    Hei! Oon tässä jonku aikaa seuraillut keskustelua taustalta. Aattelin nyt kirjottaa sit. Dpo 12 ois menossa nyt ja keskiviikkona pitäis alkaa menkat. Kolmannesta kuumeilen, alunperin oli kyllä tarkotus alottaa yrittään vasta huhtikuussa mutta se nyt sit alkokin vähä aiemmin tälleen tulkoon jos...
  13. K

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Hei haluaisko joku fb-ryhmässä oleva vinkata sielä että oon lähettäny täällä yksityisviestiä truudylle ja oliko se zemar? Jos ne ei käy täällä usein kattoon...:)
  14. K

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Hei, mäkin voisin tulla mukaan:) tänäaamuna plussasin kun menkat myöhässä 3 päivää..olin kyllä jo viime viikolla aika varma raskaudesta:) Toinen on siis tulossa ja tärppäs heti ekasta yrityksestä. Esikoinen on nyt hieman yli puolivuotias. :) 25.4 / keijuliini93 / 21 / 2 / K-PKS /?

Yhteistyössä