Hakutulokset

  1. A

    Loppuvuoden 2018 lapsosten ketju

    @Johannaz Täällä kyllä maito maistuu, mutta puklailu ja ajoittainen levottomuus ja hankala olo kyllä vaivaavat. Aina ei tunnu olevan selvää syytä, mutta useimmiten tuntuu vaivaavan joko hampaat (tai siis ikenet :D - poika työntää nyrkkiä suuhun, kuolaa kovasti ja valittaa) tai sitten masuvaivat...
  2. A

    Loppuvuoden 2018 lapsosten ketju

    Moi kaikki vanhat (ainakin Montecea, Sonde ja Amaia) ja uudet tuttavuudet! Ja onnellista ja hyvää uutta vuotta 2019! Meillä on nyt 3 kk neuvola takana ja pojalla oli kokoa myös jo yli 7 kg kuten teillä @Lumikko84 - ei ihme että tuntuu hauikset kasvavan häntä kanniskellessa :LOL:. Vaatekoko on...
  3. A

    Loppuvuoden 2018 lapsosten ketju

    @Montecea Kiitos uudesta ketjusta! Mielelläni jatkan jutustelua tällä puolella. Olin mukana tuolla Lokakuisten ketjussa, mutta vauvatyyppi yllätti ja ponkaisi maailmaan syyskuun puolella, hieman yli kolme viikkoa ennen laskettua aikaa. Alku on mennyt ihan mukavasti. Vauva on sellaista päivisin...
  4. A

    Lokakuu 2018

    Onnea kaikille lokakuisille ja tsemppiä niille jotka saavat marraskuiset nyytit (ainakin @Jocrow, varmaan teitä on muitakin?) ! Synnytyskertomuksia ja kuulumisia olisi kiva kuulla enemmänkin :) Täällä alku oli vähän hankalaa, kun ekan viikon paino ensin tippui ja sitten jumittui paikoilleen...
  5. A

    Lokakuu 2018

    Tässä olisi nyt synnytyskertomukseni. :love: Lauantai-aamuna (rv 36 + 4) tuli hieman limatulppaa muistuttavaa vuotoa, mutta olo oli muuten ihan tavallinen. Väsytti, mutta niin oli väsyttänyt koko edellisen viikon, jolloin aloitin omin päin lisäraudan syömisen, kun tuntui, että oli vaikeuksia...
  6. A

    Lokakuu 2018

    Meille tupsahti syyskuun viimeisen päivän aamuna ( rv 36+5 ) ihana pieni poikavauva. Synnytys käynnistyi yllättäen ja myös eteni tosi nopeasti, ( juuri ja juuri ehdittiin sairaalaan) joten tässä on nyt saanut viime päivät ihmetellä, että onko meillä tosiaan vauva jo nyt :love:. Kirjoitan itse...
  7. A

    Lokakuu 2018

    Moi pitkästä aikaa! @viipulainen ja @Montecea - todella oudon kuuloista meininkiä ja suhtautumista! Meillä neuvolassa aina kysytään monen aikaan sopisi parhaiten ja koska ollaan molemmat töissä suunnilleen virastoaikaan, aamuaikoja on myös saatu. Esikoisen aikana käytiin perhevalmennuksessa...
  8. A

    Lokakuu 2018

    @Montecea Kiitos! Täytyypä kokeilla tällaista. Kiva, että sieltä saa myös monenlaisia tyynyliinoja ko tyynyyn. :) Mulla siis on ollut just sellaiset muotoilllut raskaustyynyt aiemmissa raskauksissa. Ne oli kyllä raskauden aikana tosi hyvät, mutta päädyin myymään, koska en löytänyt niille oikein...
  9. A

    Lokakuu 2018

    @Montecea Mistä ostit sen vartalotyynyn? Mulla on nukkumisasennon löytyminen välillä hankalaa, joten etsiskelen ko. tyynyä. Täällä olot varsin hyvät - masu kasvaa, mutta turvotukset yms on vielä pysyneet onneksi poissa. Viikon verran oon ollut flunssassa, saisi jo alkaa helpottamaan...
  10. A

    Lokakuu 2018

    Moi kaikille uudessa ketjussa mukana oleville! @viipulainen, olipa ihana synnytyskertomus - kiitos kuin jaoit! Ja tervetuloa uusille, mukaan kyllä mahtuu! Kiitos myös uudesta ketjusta, tässä mun tiedot: la 20.10/AnMaaria/38 /3./poika/NKL Olisin myös kiinnostunut whatsup ryhmästä...
  11. A

    Lokakuiset 2018 <3

    Onnea hyvistä ultrakuulumisista @amaia @Tinnuli @Dippadai ja ihan kaikki muutkin! Nyt toivottavasti useimmilla meistä alkaisi se raskauden hyvä vaihe - eli stressi ja krempat minimissä :) :love:. Sain muuten eilen kommenttia kollegalta, että mistäs toi vauvamaha on sulle yhtäkkiä ilmestynyt...
  12. A

    Lokakuiset 2018 <3

    @Ane773 Ai niin kyselit tuosta vartalotyynystä - Mulla on ollut sellainen kiemurainen malli, joka on ollut todella hyvä - sen avulla oon nukkunut varsin hyvin isosta mahasta huolimatta ihan melkein synnytykseen asti. https://www.amazon.com/PharMeDoc-Full-Body-Pregnancy-Pillow/dp/B0153X1M14 Oon...
  13. A

    Lokakuiset 2018 <3

    Hep, täällä yksi sushinhimoinen! Muutettiin silloin pari kk sitten yhden ihanan sushipaikan lähelle (nam) ja oon yrittänyt parhaani mukaan välttää sen kutsuvaa ovea :eek:. Viimeksi eilen sanoin ohi kulkiessa, että mies saa kyllä tuoda mulle sushit sieltä sitten heti synnärille :ROFLMAO::D...
  14. A

    Lokakuiset 2018 <3

    @amaia Kiva kuulla, että sun työmatka meni hyvin! Mulla on myös edessä viikon työreissu juhannuksen jälkeen ja tiedän et päivät tulee olemaan pitkiä ja rankkoja. Oon kyllä ollut viime viikot niin hyvävointinen, joten oon aatellut et hyvin se tulee menemään. Paitsi eilen...Olin jostain syystä...
  15. A

    Lokakuiset 2018 <3

    Onnea tyttöuutisista @Montecea ! Todellakin, noi nykyiset laitteet on ihan ihmeellisen hyviä! Onko kellään käytössä sellaista vartalotyynyä (body pillow)? Jos on niin onko suosituksia? Mulla on ollut sellainen aiemmissa raskauksissa, mutta ehdin jo laittaa kiertoon. Taisin aiemman tilata...
  16. A

    Lokakuiset 2018 <3

    Tultiin just rakenneultrasta ja siellä oli kaikki pikkuisella hyvin - on niin helpottunut ja onnellinen olo :love:. Saatiin myös kuulla (ja nähdä), että poikavauva on tulossa - huomasin olevani tosi yllättynyt! Ja mä kun luulin, että mulla ei ollut mitään tuntemuksia tai ennakko-odotuksia, että...
  17. A

    Lokakuiset 2018 <3

    @Montecea En kyllä ihmettele yhtään että iltavatsa liittyy lähinnä suoliin ja päivän ruokailuun! Illalla maha kun on ihan eri muotoinen, sellainen isompi rötväke, enkä pysty tuntemaan missä kohtaa tyyppi majailee. Aamuisin taas tämä tuntuu selvästi - nukun kyljelläni ja kun herään, sellainen...
  18. A

    Lokakuiset 2018 <3

    @Ane773 Kun odotin edellisiä, ei mulla (muistaakseni!) ollut vahvoja tuntemuksia suuntaan eikä toiseen. Kakkosen kohdalla tosin sukupuolen sai selville niin aikaisin, että ei siinä ehtinyt paljon miettiäkkään - katsoivat sen samalla kun seuloivat joitain perinnöllisiä sairauksia. Olisko ollut...
  19. A

    Lokakuiset 2018 <3

    Onnea poikauutisista! :love: Mulla ei oo yhtään tyttö tai poikaveikkausta - jännittää kyllä hieman, että kumpi siellä köllöttelee :) Meillä on jo ennestään molempia, mutta meidän miehenpuolen suvussa on syntynyt viimeisten 18 vuoden aikana ainoastaan poikia (melkoinen määrä!) lukuunottamatta...
  20. A

    Lokakuiset 2018 <3

    @Montecea Oon vasta käynyt nt-ultrassa (rv 14) ja silloin sikiö lähinnä vaan pötkötteli. Vähän yritettiin tökkiä pientä, entä nähdään jotain liikettä ja kyllä hän sitten käänsi kylkeä ja ojenteli laiskasti jalkoja. :love: Kätilö vaan kommentoi, että sun aamupalasta on tainnut kulua jo hetki...

Yhteistyössä