Hakutulokset

  1. M

    Toukotenavat 2017 MEIDÄN KUU <3

    Meille syntyi tyttö 6.5. Rv 39+6 mitoin 3725g, 49cm ja py 37cm.:love::love:
  2. M

    Toukotenavat 2017 MEIDÄN KUU <3

    Onnea @Kolmonen* :love: Ja jee, meidän kuu (y);) Mulla on perjantaina aika tayssiin käynnistykseen rv 39+5. Saa nähä meneekö tällä kertaa monta päivää o_O Oon tässä nyt jo ainakin viisi viikkoa ollut melkein kokonaan sängyn oma et jo on aikakin päästä täältä ylös! Noi isommatkin muksut on...
  3. M

    Toukotenavat 2017 <3 Huhtikuu

    Onnea @StiinaM ja @forester! :love: Huomenna alkaakin sitten meidän kuu!! :love:(y);):X3::ROFLMAO: Mimmu ja tytsy 39+0
  4. M

    Toukotenavat 2017 <3 Huhtikuu

    Onnea vv! Nyt se on ohi ja pääset nauttimaan vauva-ajasta (y) tuliko tyttö vai poika? Ja jos haluat kertoa niin mitat kiinnostaa aina :love::rolleyes: Mulle tuli kanssa aika tayssiin synnytyksen käynnistämisen harkintaan mikä on 8.5. Eli päivän yli lasketun :) En mä sieltä kyllä aio ilman vauvaa...
  5. M

    Toukotenavat 2017 <3 Huhtikuu

    Onnea pupumama! <3
  6. M

    Toukotenavat 2017 <3 Huhtikuu

    Heissan! Mä yritin tänne jo kerran tietojani laittaa mut en näköjään onnistunu Oon seurannut tätä ryhmää alusta asti mut jotenkin en vaan oo saanu mitään itsestäni ulos Täällä odotellaan siis kolmatta, ennestään tyttö -12 edellisestä liitosta ja poika-15. Saikulla oon ollut koko alkuvuoden kun...
  7. M

    Toukotenavat 2017 <3 joulukuu

    Mä laitoin sulle jammaillen yksityisviestiä jos osasin oikein
  8. M

    Toukotenavat 2017 <3 joulukuu

    Moikka! Mäki oon teitä alusta asti seuraillut mut en oo saanut aikaiseksi liittyä mulla on ru 28.12 vaikka yritin sen kätilön kanssa kinastella ajan ennen joulua! Kolmatta muksua siis odottelen, edelliset 5 ja 1,5v. Ja nyt la 7.5. Mies sano heti alussa että tyttö tulee niin olen itselleni...
  9. M

    Huhtikuun hurmurit 2015 -Joulukuu-

    Zemarille ois pyyntö lähetetty! :)
  10. M

    Huhtikuun hurmurit 2015 - Marraskuu-

    Heissan taas pitkästä aikaa!! Olen täällä taustalla lueskellu mutta tämä oma kirjoittaminen jää jotenkin niin vähälle :( Tosta sormien puutumisesta että sitä kyllä löytyy! Yöllä välillä puutuu koko käsi ja kylki. Sitä oli viime raskaudessakin joten ajattelen että on ihan normaalia. Tänään...
  11. M

    Huhtikuun hurmurit 2015 - Lokakuu-

    Moikka! Maanantaina oli nt-ultra ja siellä kaikki hyvin! Pikkanen siellä kovin heilutteli ja vilkkaasti liikkui :) Turvotus oli 1,3 ja Crl-mitta oli 58,8mm. Vastas pari päivää isompaa mutta LA ei siirtynyt. Hiusten värjäämisestä oli puhetta. Itse aion värjätä tai värjäyttää tässäkin...
  12. M

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Moikka! Täällä ilmottautuisi kanssa yksi huhtikuun odottaja mukaan! Ennestään kotoa löytyy 01/12 syntynyt tyttö. Kerran on käyty neuvolassa ja neuvolalääkärilläkin tuli jo käytyä rv 8+2. Siellä on ultralaite joten on varmistettu että pikkanen on oikeassa paikassa ja sydän lyö. Nt-Ultra on...

Yhteistyössä