Hakutulokset

  1. hannibal

    Syyskuiset 2018

    Heippa! Täällä kans varovasti liitytään mukaan! hannibal/TAYS/2. lapsi/LA 2.9. ehkä. Mua myös kiinnostaisi pieni facen salainen ryhmä. Aiemmasta kokemuksesta se 50hlöä olisi hyvä ja aktiivinen koko :). Täällä rv 5+0. Huomenna ajattelin neuvolaan soittaa. Jännittävää, heitti suunnitelmat elämässä...
  2. hannibal

    Pirkanmaan odottajat hei! :)

    Sähköpostia vaan suoraan tulemaan :). Harvemmin täällä käyn, sähköpostin luen lähes päivittäin.
  3. hannibal

    Pirkanmaan odottajat hei! :)

    Lasketaan sinut nyt vielä kevääseen kuuluvaksi :). Laita sähköpostilla tietoja :).
  4. hannibal

    Tampereen seudun syys-/talvivauvat 2015

    MAINOS TOISESTA RYHMÄSTÄ: Eli jos laskettu aikasi osuukin talvi2015-kevät2016 välille ja asut Pirkanmaalla niin tule mukaan! :) Meitä on jo mukava poppoo, mutta varsinkin Kangasalan suunnalta ihmisiä kaipaillaan! Näin pääset ryhmään: Sähköpostia osoitteeseen: odottaja2016@luukku.com Etu ja...
  5. hannibal

    Tampereen seudun syys-/talvivauvat 2015

    Heippa! Oon laittanut Josbelle yksityisviestiä, mutta ei ole vastannut minulle :(. Voitko muistutella häntä ryhmässä? Voisin tähän alle linkata oman perustamani ryhmän jossa odottajia etsitään pirkanmaalta talvi2015-kevät2016 vauvoille. Niin sinne pääsee myös jos tähän ryhmään ei enää la riitä.
  6. hannibal

    ¤ ¤ Tammikuun tuikkeet 2016 ¤ ¤ elo-syyskuu

    Hei pitkästä aikaa! Facebookin puolella pyörii salainen ryhmä niin aktiivisena, että melkeinpä jopa unohtunut, että täältähän kaikki sai alkunsa :) Hienoa, että ketju on kuitenkin vielä pystössä! Mulla menossa 17+6, olo suhteellisen normaali ja mahassa tuntuu liikehdintää <3. Hei, jos täällä...
  7. hannibal

    Pirkanmaan odottajat LA talvi2015-kevät2016

    Facebookissa on salainen ryhmä, jossa pääsee tutustumaan ja hankkimaan kavereita muista odottavista äideistä. Voit pyytää päästä mukaan ryhmään, jos asut Pirkanmaalla ja laskettu aikasi on talvella 2015-keväällä2016. Näin pääset ryhmään: Sähköpostia osoitteeseen: odottaja2016@luukku.com Etu...
  8. hannibal

    Pirkanmaan odottajat LA talvi2015-kevät2016

    Facebookissa on salainen ryhmä, jossa pääsee tutustumaan ja hankkimaan kavereita muista odottavista äideistä. Voit pyytää päästä mukaan ryhmään, jos asut Pirkanmaalla ja laskettu aikasi on talvella 2015-keväällä2016. Näin pääset ryhmään: Sähköpostia osoitteeseen: odottaja2016@luukku.com Etu...
  9. hannibal

    Pirkanmaan odottajat LA talvi2015-kevät2016

    Facebookissa on salainen ryhmä, jossa pääsee tutustumaan ja hankkimaan kavereita muista odottavista äideistä. Voit pyytää päästä mukaan ryhmään, jos asut Pirkanmaalla ja laskettu aikasi on talvella 2015-keväällä2016. Näin pääset ryhmään: Sähköpostia osoitteeseen: odottaja2016@luukku.com Etu...
  10. hannibal

    Pirkanmaan odottajat hei! :)

    tuba factor, jaksamisia! Ja ehkäpä pian palailet palstalle :).
  11. hannibal

    Pirkanmaan odottajat hei! :)

    .
  12. hannibal

    Pirkanmaan odottajat hei! :)

    .
  13. hannibal

    Tampereen seudun syys-/talvivauvat 2015

    Heippa! Vieläkö mahtuu mukaan? Mulla LA 12.1. Mutta talveahan se vielä on ;).
  14. hannibal

    Tammikuun tuikkeet 2016 ¤¤ toukokuussa ¤¤

    Lilolle voimia! On :Tulihan se sieltä, pahoinvointi! Hampaita harjatessa yökkäytti ja aamupalaksi mandariini ja jogurtti. Vaikka olen syönyt säännöllisesti! "ruoka" joka menee alas on vaniljajäätelö hedelmäsalaatilla. Tottakai hedelmät jääkaappikylminä! :P Kesäkuun alkupuolella eka...

Yhteistyössä