Hakutulokset

  1. J

    Lokakuiset 2020

    Mä en oo muistaakseni koskaan saanu mitään tasapaksua viivaa. No esikoisesta en tehnyt kun yhden testin (wtf, se toinen testi pakkauksessa jäi yli?!:LOL:), mut kakkosesta ja nyt tästä kolmannesta oon kyllästynyt testaamaan siinä kohtaa kun pahoinvointi on iskeny päälle. Tällä kierroksella...
  2. J

    Lokakuiset 2020

    Ääh mä inhoon tätä pahaa oloa niiin paljon!:sick: Oon laskeskellut et jos tää menis kuten kahdella aiemmalla kerralla ni pahoinvoinnin huippu osuis ens viikonloppuun, mutta kun on niin ällö olo jo nyt.:( Viikonlopun käytännössä vaan nukuin, maanantaina raahauduin vielä töihin mutta tää aamu...
  3. J

    Lokakuiset 2020

    @Mietinpäs Älä sitä pahoinvointia etukäteen pelkää. Monilla sitä ei tuu ollenkaan ja mulla se on esim. ollu vaan huonoa/heikkoa oloa ilman oksentelua. Mä en muista oksensinko esikoisesta kertaakaan, mut kuopuksesta ainakin vaan kerran. Onhan se etova olo aika kamalaa, mut monilla siihen ei...
  4. J

    Lokakuiset 2020

    Mulla on viivat vahvistunut nyt oikein hyvin, joten pikkuhiljaa tässä alkaa uskoa, että raskaana ollaan. :) Varasin varhaisultran 13.2. jolloin olis kai 6+0. Se on ehkä vähän aikaisin(?), mutta muutoin olis mennyt melkein kahdella viikolla eteenpäin enkä jaksa odottaa. Meillä on esikoisella...
  5. J

    Lokakuiset 2020

    Mäkin oon tänään ollut niin lyhytpinnainen ja ärsyyntynyt ettei tosikaan. Ja yksin ollu aamusta iltaan lasten kanssa, lapsiparat. :unsure: Mulla oireina muuten on ollu yli viikon kestänyt palelu ja lievä rintojen arkuus ja levottomat unet. Ja paine alavatsalla. Jo ennen haaleintakaan haamua...
  6. J

    Lokakuiset 2020

    Jokohan sitä uskaltaisi joukkoon... Haamuja tullut monena päivänä ja hiukan ne vahvistuu, mutta kooovin hitaasti. Mut ainakaan ei menkkoja vielä, tosin vasta kp29 ja luomukierto taitaa olla 32-33. Lopetin vasta pillerit ja tää oli eka luomukierto, tuntuisi ihan uskomattomalta että näin helposti...
  7. J

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    https://aijaa.com/bGeSBx Osasinkohan laittaa kuvan.(n) Tänä aamuna (dpo 13) nämä, kyllä niissä jotain on?
  8. J

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Hei tarvisin teiltä asiantuntijoilta nyt apua. Aiemmissa raskauksissa oon käyttänyt vain Marketin testejä, mut nyt tilasin ekaa kertaa onesteppejä. Tein aamulla herkän ja normin, normi selkeä mega, mutta herkässä haamu, mutta selkeästi musta väriä siinä kuitenkin. Oliko vastaava nyt tyypillistä...
  9. J

    Lokakuun lapsoset 2016 *Maaliskuussa*

    37-vuotias ei todella ole vielä vanha! Hedelmällisyys toki laskee mutta kun on todistetusti jo kerran raskautunut, on se oikein positiivinen merkki. Yhdelle kaverille oli lääkäri sanonut että nykyään alle 35-vuotiaita äidiksi haluavia pidetään nuorina, joten kaksi vuotta lisää ei voi vielä olla...
  10. J

    Lokakuun lapsoset 2016 *Maaliskuussa*

    Vauveli vanhalle, oon ihan äärettömän pahoillani teidän puolesta! Yritä kuitenkin muistaa että keskenmenot näillä viikoilla on TODELLA yleisiä eli se ei missään nimessä tarkoita että sussa olisi jotain vikaa miksi seuraava ei onnistuisi. Tää vaavi ei nyt ollu tarpeeksi vahva mut suurella...
  11. J

    Lokakuun lapsoset 2016 *Maaliskuussa*

    Se stressi ei varmaan alussa ookaan niin vahingollista kun myöhemmin. :) Mutta tosiaan joo stressihormonit läpäisee istukan ja voi aiheuttaa vaikka mitä haittoja.:( Mä stressasin kunnialla läpi esikoisen raskauden, tällä kertaa yritän ottaa rauhallisemmin.:) Henkisesti onkin jo nyt ollut ihan...
  12. J

    Lokakuun lapsoset 2016 *Maaliskuussa*

    Pakko nyt kommentoida tohon ruokakeskusteluun, että voihan sitä toki noudattaa ohjeistuksia pilkulleen mutta kannattaa varoa ettei homma mene hysteeriseksi. Mä esikoisen aikaan olin tosi tarkka ja sit kuitenkin mokailin (ravintolassa esim hampparipihvi ei ollukaan läpikypsä jne) ja stressasin...
  13. J

    Lokakuun lapsoset 2016

    Theran oon niin pahoillani, voimia kovasti! <3 Pahoittelut muillekin joilla suruja ja huolia. Se +-5 tarkottaa tosiaan sitä, että heitto voi olla sen verran kumpaankin suuntaan ja se on sama kaikilla. Sen takia ei laskettua muuteta kuin siinä tapauksessa että heitto on enemmän kuin tuon.:)
  14. J

    Lokakuun lapsoset 2016

    Mä kans mietin et oonko ainoa jolle se ei ollu kauhee kokemus! Hirvee nälkä ni mieluusti kiskasin mehut ja parempi olokin tuli.:D Tosin siinä vaiheessa oli pahoinvointi enää kaukainen muisto vain, nyt jos pitäis, vois tehdäkin tiukkaa ku kaikki makea ällöttää muutenkin.
  15. J

    Lokakuun lapsoset 2016

    Mua nyt kiinnostaa ihan kamalasti tuo sun työ! Aluks aattelin et joku julkkis mut sit kolmivuoro ni ei.. Tää ei oo nyt ollenkaan helppoo mun uteliaalle luonteelle! :D Mutta joo, pitää muistaa käydä täälläkin sitten lukemassa ja päivittämässä. :)
  16. J

    Lokakuun lapsoset 2016

    Siis täällä kaksplussassako on myös joku yv? Siinä tapauksessa mulle myös fb-tiedot, kun joutaa, kiitos! :) Mulla on sinäänsä elämä pysähtynyt et kohta kaks viikkoa menny sohvalla kun ensin se armoton väsymys, sitten pahoinvointi ja sitten järkyttävä flunssa. Mutta kaikki nää alkaa helpottaa ja...
  17. J

    Lokakuun lapsoset 2016

    En osaa muuta sanoa ku et mä kans tein sen digin 5+2 ja 2-3 näytti vaikka nyt tosiaan ultrassa päivälleen vastasi viikkoja. Eli tuskin tarvii olla huolissaan. :)
  18. J

    Lokakuun lapsoset 2016

    Pahoittelut menetyksen kokeneille ja parempaa onnea seuraavaan kertaan! Sitten kun se käärö sieltä aikanaan syliin asti päätyy niin ette osaa enää ajatella muuten kuin että kaikki meni juuri niin kuin oli tarkoitettu kun saitte sen nimenomaisen pienen nyytin. <3 Meillä tosiaan oli varhaisultra...
  19. J

    Lokakuun lapsoset 2016

    Täällä oli ja samoin yksi reipas säännöllinen syke :) <3
  20. J

    Lokakuun lapsoset 2016

    Pahoittelut menetyksen kokeneille ja kovasti tsemppiä ja onnea matkaan niille, jotka toivon syrjässä vielä roikkuu! Huh, mulla on kamala viikko takana. Ensin pahoinvointi veti sänkypotilaaksi ja sitten siihen päälle elämäni kamalin flunssa. :( Onneksi en ollu 1v:n kanssa yksin, ei olis tullu...

Yhteistyössä