Hakutulokset

  1. N

    Haaveena vauva 2022

    Mulle iskee aina joku ovulaatio masennus. Oon pahalla päällä koko oviksen ajan ja ajatukset vaan pyörii raskauden ja lapsenkaipuun ympärillä. Sit ei lopulta tee edes mieli seksiä. Ärsyttää kun vielä tunnen sen oviksen niin hyvin. :( En oikeen tiiä mikä auttais. En pääse mihinkään ratkasuun...
  2. N

    Haaveena vauva 2022

    Ompa ollu paljon plussanneita! :) Onnea kaikille!
  3. N

    Haaveena vauva 2022

    Joo, cytoteceilla tehtiin. Myös sillon keskeytyneen keskenmenon kohdalla.. millä viikoilla teillä on keskoset syntynyt? Mä luulen, että ite joutuisin varmaan noihin samoihin aikoihin jäädä saikulle, jos raskaaksi viel tulisin. Työ on niin fyysisesti raskasta. :/ Mutta pohdin, miten pää kestäis...
  4. N

    Haaveena vauva 2022

    Joo, harmillisen vähän mitään löytyy. :( Mulla totes lääkäri, että ainakin mun kohtu niitä rajumpia supistuksia kesti ohuenakin, ettei ihan heikko oo. Tosin, mietin onko siitä edellisestä keskeytyksestä ja niistä supistuksista voinu tulla jonkunlaista heikkoutta arven seutuun. Toivotaan että...
  5. N

    Haaveena vauva 2022

    Mä puhuin viime viikolla naistentautien lääkärin kaa puhelimessa ja hän myös mainitsi ton, että mitään mittaria sen kestävyydelle ei ole. Että tuuripeliä. Kaksosraskaudessa rv10 alussa lääkäri mittas sitä kohdun paksuutta ennen keskeytyspäätöstä ja silloin sai mitaksi 2,5mm. Että hyvin ohuthan...
  6. N

    Haaveena vauva 2022

    Onneksi on kaukana siitä! Ja toivottavasti kestää! ❤️ Ultralla sitä on hankala kyllä kattoa. Mulle lääkäri ei kertonu mitään paksuutta sille kohdun seinämälle siinä kun havaitsi sen istmoseelen. Oli vaan kirjottanu epikriisiin, että pieni istmoseele nähty. Sektiossa sit sen tilanteen näkee...
  7. N

    Haaveena vauva 2022

    Ompa teilläkin ollu kokemukset. ❤️ Keskeytykseen päätyminen silloin kun haluis pitää lapsen, on ihan äärimmäisen julmaa. Vaikka tietäis, että se on ainoa oikea ratkaisu. Elämä kyllä välillä koettelee. Ihana kuitenkin, että saitte uuden raskauden aluille kaiken kokeman jälkeen, kaikkea hyvää...
  8. N

    Haaveena vauva 2022

    Moikkamoi! :) En oikeen tiiä, mitä haen tällä kirjoituksella, ehkä jotain sympatiaa näitä tunteita ja tätä lapsen kaipuuta kohtaan, ihmisiä jotka ymmärtäis, miltä tuntuu kuumeilla vauvaa, joka ei ole itsestäänselvä asia ryhtyä tuumasta toimeen. Kiva, jos jaksat lukea tän kaiken. :) Tilanteesta...
  9. N

    Haaveena vauva 2020

    Kiitos kaikille lohduttavista sanoista <3 ihanaa, että näinkin surullisen ja kauhean vaiheen elämässä voi jollekkin jakaa, kun harva edes tiesi raskaudesta, enkä ees kehtaa asiasta enempi puhua, pelkään ettei ihmiset jaksa kuunnella. Kotonakin meinaa välillä tunnelma kiristyä, kun tuntuu että...
  10. N

    Haaveena vauva 2020

    @Kasikuus Jos sikiöitä on yksi niin prosentit on noi ja uskon, että hyvällä seurannalla voi onnistuakkin. Tosin, niiku lääkäri sano, vaikka tänään kohtu näyttäs ultrassa ok, voi se huomenna jo revetä. Voithan sitä kohdun paksuutta kysyä, jos ne voi sen katsoa? Mäki ajattelin että riski on hyvin...
  11. N

    Haaveena vauva 2020

    Eihän ne oikeestaan pakottaa voi, kyllä tää oli mun oma suostumus asiaan. Mutta koen kyllä, että lääkäri siihen mua ylipuhu/painosti. Olin jotenkin niin shokissa muutenkin tilanteesta, kun olin vasta saanu kuulla että sikiöitä on kaksi. Se lääkäri vaan sai mut niin vakuuttuneeks siitä, että...
  12. N

    Haaveena vauva 2020

    Mä oon niin rikki :( musta tuntuu että mun sisin räjähtää kohta tästä tuskasta. Miten tästä koskaan selviää ja voinko antaa itelleni anteeks!? Meillä oli eilen kaksois raskauden keskeytys sairaalassa. Yksinhän siellä olin koronan aiheuttaman tilanteen takia. Se tuska, joka siitä tulee, kun...
  13. N

    Haaveena vauva 2020

    @Kasikuus niin sulla on jo noin paljon aikaa edellisestä. Meillä kuopus on vasta 2v6kk. Mulla ei myös ollu mitään vaivaa kuopuksen raskaudessa, tiuhaa seurantaa oli äitiyspolilla silti muiden asioiden takia. Siks tulikin yllätyksenä sektiossa, että kohtu oli yhdestä kohtaa niin ohut, että siitä...
  14. N

    Haaveena vauva 2020

    @Kasikuus mitattiinko sulla kohdunseinän paksuuksia? Oliko sulla arpipuutosta? Tai näkykö vikassa sektiossa ihan fenestraatiota? Oliko sulla vikassa raskaudessa mitään vaivoja arven kanssa?
  15. N

    Haaveena vauva 2020

    Kolme sektiota on takana. Ja viimesimmässä sektiossa kohtu oli leikkaushaavan alapuolelta hyvin ohut, yhdessä kohdassa oli jopa sellainen kohta, josta kuulsi läpi. :( ilmeisesti jotain arpipuutosta? Siks olikin suuri pohdinta lähteä vielä uuteen raskauteen.. enkä osannu yhtään ees ajatella, että...
  16. N

    Haaveena vauva 2020

    Hei! Mä oon näköjää jääny tonne yrittäjien listaan roikkuu, oon plussannu. Nenskuli, voi siis poistaa listalta! Tuumpa nyt samalla tännekki päivittää meijän tilannetta vähän, en yhtään tiedä mitä on luvassa Meillä tilanne siis se, että marraskuussa oli tämä kkm joka tyhjennettiin lääkkeillä...
  17. N

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 19-20

    Tuumpa nyt tännekki päivittää meijän tilannetta vähän, en yhtään tiedä mitä on luvassa Meillä tilanne siis se, että marraskuussa oli tämä kkm joka tyhjennettiin lääkkeillä rv14. Tyhjennysvuodon jälkeen meillä onnellisesti tärppäs kolmannessa kierrossa (vai onko se nyt neljäs).. Eilen kävin...
  18. N

    Haaveena vauva 2020

    200ml pullo makso +/- 15e ja sitä otetaan 1tl päivässä, eli hyvin riittosa. Tosin maku on ihan järkky O_o meinaa yrjö lentää. En löytäny mistään kapseleita niin piti ottaa nestemäinen. Ainaku röyhtäsee niin se maku tulee suuhun. :‑X Mut niin tuli kapseleistakin.. silti pakko syödä sitä :-D
  19. N

    Haaveena vauva 2020

    Mun mielestä mullakin on naamassa rauhottunu finnien tulo. Lisäks iho ei tunnu enään niin kuivalta kun ennen. O_o
  20. N

    Haaveena vauva 2020

    Mulla ainaki on hyvin vetistä. Ja siks sydäntä kylmääkin usein, kun tuntuu et lorahataa jotain ja sit äkkii vessaan tsekkaa tilanne. :F mut onki sit ollu vv eikä menkat, onneks!

Yhteistyössä