Hakutulokset

  1. Vilijonkka_

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Heippa. Tämän ei ole tarkoitus luoda pahaa mieltä kenellekään, vaan ehkä luoda toivoa vaikeisiin aikoihin. Itse olin täällä aktiivisena 2014-2016 ja koin ryhmän erittäin suureksi avuksi vertaistukena. Meidän toisen ivf:n ensimmäisen Pas-siirron alkio on jo vajaa 5kk vanha ja aivan ihastuttava...
  2. Vilijonkka_

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Meidän alkionsiirron jälkeinen plussa on jo vajaa 5kk vanha ja aivan ihastuttava vauva :love:. Niin monet vuodet tätä ihmettä toivottiin, että edelleen suurin tunne on ääretön kiitollisuus. Jouluna 2015 sain kolmannen keskenmenon, vuoto alkoi jouluaattona :cry:. Siitä olikin yli 3 kk:n vuoto...
  3. Vilijonkka_

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Terveisiä vauvakuplasta eli meidän poika syntyi 3.8 pitkän synnytyksen jälkeen. 50 cm ja 3283 g täyttä kultaa :love:. Alkutaival oli vähän haastava ja poika keräsi voimia teholla matalien sokerien vuoksi, mutta maanantaina pääsi kotoin. Vielä vähän mutkia, kun bilirubiinit nousi ja nyt ollaan...
  4. Vilijonkka_

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Mulla raskausvatsa näkyi lievästi vasta joskus rv 20 jälkeen ja peittämään asian pystyi muistaakseni rv 27-28 asti. Mulla tosin kohtu tosi takana ja edelleenkin suht pieni vatsa, vaikka mennään jo viikolla 36. Liikkeitä en tuntenut myöskään ajoissa, kun istukka on edessä. Ehkä joskus rv 25 opin...
  5. Vilijonkka_

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Täällä virallisesti äitiyslomalla, enpä olis ikinä uskonut tämän koittavan reilun neljän vuoden tahkoamisen aikana. Kaikki siis suht mukavasti, eilen selvisin hengissä Gunnareitten keikasta :). Viime viikolla neuvolalääkäri ja nyt pitää käydä vähän tiiviimmin, kun sf-mitta vähän notkahti...
  6. Vilijonkka_

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Niin vienoulmalle tsemppiä loppurutistukseen. Tuuppa sitten infoamaam, että milloin pienokainen päättää tulla maailmaan.
  7. Vilijonkka_

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Vienounelma juu, jotain hankintoja ollaan tehty, mutta edelleen paljon hankkimista. Pitkälti käytettynä ollaan hankittu lähed kaikki. Alkuun mulla oli pitkään vain 5 sukat ja pihakeinu :LOL:. Ja sitten tietty vaihdettiin auto, miehen osallistuminen hankintoihin :whistle:. Nyt on vaunut, kaukalo...
  8. Vilijonkka_

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Ou nou, ihan hävettää kun en ole jaksanut kirjautua ja kirjoitella kuulumisia tänne. Sori naiset :). Mandala kiitos kattavasta listasta hankintojen suhteen (y). Olet ollut muutenkin todella tärkeä tuki tämän taipaleen varrella, kiitos :love::love:. Pussipiru tsemppiä viime hetkiin (y) Onnea...
  9. Vilijonkka_

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Mä olen toistaiseksi välttynyt pukamilta (koputan puuta), mutta ummetus on kyllä ollut aika kiusallinen vaiva. Yleensä mulla on aika nopea aineenvaihdunta, mutta nyt on ollut jumissa. Tänään kävin apteekistakin ostamassa apuja, kun enää ei luumut helpota. Muuten vointi on ollut suht hyvä. Ei...
  10. Vilijonkka_

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Olin ennen tätä raskautta ihan 100% varma, että vaaratonta vuotoa ei ole! Mutta niin vaan tämä raskaus yllätti ja tässä oli kovimmat vuodot kuin edellisessä keskenmenneissä. Toki vuoto aina lisää km:n riskiä ja itsellä ainakin tuotti ihan järjettömän suuren huolen koko alkuraskauteen. Olis ollut...
  11. Vilijonkka_

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Tervehydys kaikille :) Onnea uusille plussanneille, hienoa että porukka kasvaa :love:. Vuodoista: Mulla vuotoa tämän raskauden alkuvaiheessa viikot 7-11 ja alkoi ihan tosi runsaana. Olin varma keskenmenosta, kun kaksi taustalla. Kävin yksityisellä ultrassa ja siellä gyne kertoi, että tulen...
  12. Vilijonkka_

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Tänään mä nautin raskaudesta :). Eilen olin ihan rikki kun pelkäsin niin paljon, onko kohdussa enää mitään elämää. Nt-ultrasta kolme viikkoa ja tänään oli vihdoin neuvola. Siellä sen pienen sydän jumputti :love::love::love:. Mieskin oli mukana ja kuuli ekan kerran, kun ei päässyt ultraan...
  13. Vilijonkka_

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Mandala pitää alkaa tutkailla vatsaa makuulla. Lullaby juu, näin varmaan on. Ja itsellä vielä taaksepäin kallistunut kohtu eli sekin vaikuttaa. Meille tehtiin ekalla kerralla puolelle ivf ja puolelle icsi, kun munasoluja saatiin paljon. Tällä kertaa kaikki tehtiin icsillä, koska ekalla...
  14. Vilijonkka_

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Meillä odotellaan tämän teorian mukaan tyttöä kun muistaakseni meille tehtiin tällä kertaa kaikille icsi. Saa nähdä.. :). Joka tapauksessa tulee pitkä lapsi, kun minä olen melkein 180 ja mies 195 cm. Mies jo 'leikillään' mietti, että voiko jollain hormoneilla hidastaa kasvua. Mä itse yritän vain...
  15. Vilijonkka_

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Mä arvasin, että te saatte täällä kiinni mun ajatuksesta. Tämä palsta on kyllä ollut todella tärkeä tuki tässä matkan varrella :). Edelleen käyn hoitoketjua lukemassa ja jännään muiden tilanteita. Nt-ultrassa käyty ja kaikki hyvin. Turvotus alle 1, nenäluu näkyi, sydän näkyi ja...
  16. Vilijonkka_

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Hieno juttu gerbera, että vuodot on pysynyt poissa. Koskas sulla np-ultra? Menin sitten tekemään virheen ja liityin facebookissa elokuisiin odottajiin. En oikein tiedä mitä ajattelin, jotenkin kai ajattelin että saisin vertaistukea :eek:. Noh, ei ehkä ihan mennyt niin.... Nyt taustailen siellä...
  17. Vilijonkka_

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Omaa napaa (anteeksi): Eka neuvola takana. Ihan kiva käynti, vaikka ei nyt hirväesti tullut uutta tietoa (paitsi käski välttää kaksplussaa ja vauva -foorumeita tiedonlähteenä... :whistle:). Kätilö itse ehdotti että voi yrittää kuunnella sydänääniä, mutta en saa hermostua jos ei kuulu.. ja...
  18. Vilijonkka_

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Hyvä, että täälläkin taas keskustelu vähän heräilee. Mun on ollut vaikea kirjoitella, kun en osaa nauttia vielä tilanteesta... mutta en halua kirjoitella epävarmuudestakaan kun kuitenkin on onnistanut. En tiedä saatteko kiinni, mutta jotenkin tuolla hoitopuolella helpompi 'tuskailla' ongelmien...
  19. Vilijonkka_

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Gerbera Mites sun vuoto, onko helpottanut? Sullahan huomenna se lääkäri... tuleppa sitten infoamaan, että missä mennään. Cerezah Hurjasti onnea pienestä pojasta :love:. adelmiina hienoa, että nt-ultrassa kaikki hyvin. Toivottavasti migreeni on helpannut ja tämä vuosi alkanut paremmissa...
  20. Vilijonkka_

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    hannuliini ei ole tarkempaa seurantaa eli ilmeisesti ei niin vakava uhka. Potkivat mut nyt virallisesti ulos Tyksistä... Tai en tiedä missä ultrat tehdään, mutta lapsettomuuspuoli toistaiseksi taakse jäänyttä elämää. Toivon mukaan pariksi vuodeksi :). Gerbera tiedän ettei lohduta, mutta mulla...

Yhteistyössä