Hakutulokset

  1. S

    Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

    Me puolestaan varmaan lähdettiin liikkeelle vauvan kanssa liiankin aikaisin ja reippaasti... olikohan se 12päivää kun mentiin lounaalle ja asioille, nukkui kaukalossa ja söi auton takapenkillä. Aikamoinen reissuliisa siitä on kyllä tullut. Eihän ne reissut aina mene niinkuin suunnittelee, mutta...
  2. S

    Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

    ...Tyttö siis muutaman päivän vaille 5kk. Mihin tää aika oikein menee???
  3. S

    Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

    Moi kaikille tosi pitkästä aikaa! Ihan sikakauan on pitänyt kirjoitella, mut aina muka jotain ensin ja sit unohdan... Oon kyllä lueskellut teidän kuulumiset ja saanut paljon vinkkejä ja tukea, kiitos niistä!! Meillä on mennyt pääosin tosi kivasti. Tyttö on edelleen helppo, kiltti ja iloinen...
  4. S

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Moi! Piti tulla hyökkäämään onnittelut plussanneille ja hyviä ultrakuulumisua saaneille! Sekä Kiuskille ja Marrasmaille pitkää pinnaa! Ei se synnytys aina anna mitään kummempia oireita, joten kyllä se lähtö voi tulla teille molemmille milloin vaan! Marrasmaille erityistsempit alun haasteisiin...
  5. S

    Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

    Moi! On pitänytkin kirjoitella, mutta miten se aika rientää tämän nyytin kanssa!! Meidän prinsessa siis kohta 4vkoa jo! Alku oli vähän rankka, vesien menosta 46h syntymään ja infektiot tietty molemmille. Mulle nousi 39 kuume salissa ja murulla crp heti syntymäpäivänä, joten otettiin vauvatehon...
  6. S

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Iso kiitos kaikille onnitteluista! On tämä vaan ihmeellistä, ei oikein tajua olevansa äiti vieläkään! Maljakko kovasti onnea pikkuisesta! Ja ihanaa että Miitan ultra toi kaivattua mielenrauhaa! Me ollaan vielä sairaalassa, eilen päästiin takaisin normiosastolle ja huomenna todennäköisesti...
  7. S

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Moi kaikki, tyttö syntyi vihdoin viime yönä 00.38, 3400g ja 49cm täyttä rakkautta <3 Synnytin sit koko rahan edestä, ei meinannut lähteä käyntiin ja sittenkin kun lähti, ei juuri edennyt. Vuorokauden kärvisteltyäni tenssillä, kuumalla ja suihkulla olin jo ihan samaa mieltä oksitosiinista ja...
  8. S

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Isot onnittelut Bridge!! Ja terveisiä synnäriltä... vedet meni aamuyöstä ja varotoimena lanssilla tänne. Ei huolta kaikki hyvin, nyt osastolla odottelemassa että käynnistyy kunnolla!
  9. S

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Miitta, mulla oli myös varhaisultrassa sama tilanne, joten feel you... Mutta parin vkon päästä alkio oli jo ennemmin iso kuin pieni. Millien mittaaminen on tosi haastavaa, syke on kuitenkin se pääasia! Tsemppiä odotteluun! Mitäs Siidan kontrolli sanoi? Marrasmaille iso halaus, toivottavasti...
  10. S

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Voyage, voi miten kurjaa :cry::cry: Voimia toipumiseen ja uuteen yritykseen sitten kun jaksat... Hienoa Anzu, ihania uutisia! Maljakko toivotaan nyt kovasti, että vuodot pysyy pois ja pääset dinne suunniteltuun sektioaikaan asti. Hyvillä viikoilla olet jo, hyvin pikkuinen jo pärjää! Jännä...
  11. S

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Tervetuloa ja onnea sykkeestä myös kettuperhe! Syke on iso juttu tässä kohtaa, voit vähän jo huokaista! Olikohan joku muukin uusi vielä, tervetuloa kaikille tasapuolisesti. Mun pää on jo sellaista helle-raskaus-höttöä, että ei mitään rajaa :ROFLMAO:
  12. S

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Miitta onnea ja tervetuloa, toivottavasti tuhru on harmitonta niinkuin ne onneksi usein on! Lullaby hienoa, jos parvo tosiaan nyt vain säikäytteli, saisit viettää loppuraskauden vähän rauhallisemmissa merkeissä! Tyttölupaukselle :love: Juu tosiaan ehti täällä tyyppi kääntyä, ja moneen...
  13. S

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Hope, onnea kovasti tyttärestä ja voimia sinulle toipumiseen! Esemilalle myös onnea tytöstä, tulehan jossain kohti kertomaan tarkemmin miten meni. Anzulle onnea plussasta, toivotaan pitkästyttävää aikaa tässä ketjussa ;) Kiva että kiuskin ultrassa kaikki oli hyvin. Niin se tuo touko-kesäkuun...
  14. S

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Helios onnea kovasti pojasta! Ja luojan kiitos olitte juuri sairaalassa, huh mikä tilanne! Voimia toipumiseen ja pienelle kasvuun! Hope aika nopea tilanteen muutos sielläkin... hei ihan kohtahan te olette kotona vauvan kanssa! Tsemppiä viimeisiin raskauspäiviin! Voi lullaby, ei olis nyt tuota...
  15. S

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Onnea lullaby ihanista ultrakuulumisista ja tyttölupauksesta! Maljakko kuulostaa hurjalta ja pelottavalta, onneksi tuo selvisi tässä kohtaa ja pystyy seuraamaan ja varautumaan! Voi kun kaikki menisi nyt hyvin sinne sektioon saakka! Hope, meidän takapajula neuvolassa ei ole ultraa, joten ei ole...
  16. S

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Moi kaikille ja tervetuloa uusille, mmmoi ja ckk! Miten mavli pikkumies voi? Ja miten itse olet toipunut? Äh kun pää on jo ihan pehmeä, oon kyllä kovasti lueskellut teidän kuulumisia, mutta en muista enää mitä kellekin piti kommentoida... Neljä työaamua jäljellä, luojan kiitos enää neljä...
  17. S

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Onnea pikku prinssistä mavli! Ja voimia teille toipumiseen ja pojalle kovasti kasvuun! :love: Ihanaa kuulla MyMa teidän vauva-arjesta, kovasti sitä jo odottaa itsekin! Laittakaas minutkin sit Tampereen treffilistalle, jos sellaista järkätään! Tästä matkaa 1,5h ja miehen lapset asuu siellä, eli...
  18. S

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Hope, siitä laulusta piti vielä kommentoida! Mulle se Lohdunkantaja (Johannan Kurkela ym) on sellainen, jota voisin ajatella - tai siis en voi, koska itken silmät päästäni aina! Miten se menee: katson hiljaa nukkuvaa, katson lohdun kantajaa, olen aina lähellä, kuljen matkaas vierellä, koska...
  19. S

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Hope, kovasti tsemppiä sinnekin lepäilyyn jos nyt osastolle hoidit pidemmäksi aikaa jäämään. Paras paikkahan se sekä sun että vauvan terveyden kannalta on varmasti nyt, vaikkakin hieman kypsä... Siida todella toivon että typy kääntyisi vielä itse. On tässä onneksi aikaa vielä! Vitsi supparit...
  20. S

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Mavlilla on kyllä asenne kohdallaan! Hyvä että pieni vielä on siellä pysynyt, jokainen päivä on eteenpäin... Ja varmaan tosiaan vähän helpottaa, että keskosuuteen ootte ehtineet vähän nyt sopeutua. Hoito on onneksi superia! Noran, pahoitteluni ja kovasti voimia toipumiseen! Ei noita toivoisi...

Yhteistyössä