Hakutulokset

  1. Tanja12

    Haamu joka hävisi!? :O

    Testi reagoi ovulaatioon
  2. Tanja12

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Anteeksi, tää ei varmaan kuulu tänne... olisko kellään kokemusta tällaisesta? http://kaksplus.fi/threads/haamu-joka-haevisi-o.2467835/
  3. Tanja12

    Haamu joka hävisi!? :O

    Tein typeryyttäni pc:n testin tänään. Lämmöt heittelee siellä sun täällä. Kp 13. Ovis ei todennäköisesti ole vielä ollut, tai oli menkkojen loputtua? No mutta kuitenkin minuutin sisään näytti tältä http://aijaa.com/XbwRDd Siitä joku nelisen minuuttia, niin värillinen viiva oli hävinnyt! Nyt...
  4. Tanja12

    "Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

    Jos jotain kiinnostaa niin tässä kuva herkästä testistä http://aijaa.com/gwDOKv :)
  5. Tanja12

    "Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

    Joo tuun sitten kertomaan miten käy :). Sulla on sitten ovis ollu varmaan myöhässä :(. Onko sulla mitään selkeitä oireita ollu mistä tietäisit, millon se tapahtuis? Toivottavasti nyt kuitenkin osuis hyvään kohtaan että saatte hyödynnettyä ;)
  6. Tanja12

    "Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

    Toivottavasti tulis plussa! <3 Sulla on niin ihana ja huolehtiva mies :). Ikävää ettei teillä ole tärpännyt vieläkään :(. Kunpa teidän ei tartteis mennä sinne ivf hoitoihin! Tiiätkö mikä dpo on menossa? Mä en pysty ajattelemaan miten pahalta tuntuu yrittää noin kauan. On varmasti henkisesti...
  7. Tanja12

    "Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

    Hei pitkästä aikaa :) Eipä ole pitkään aikaan tullut kirjoitettua. Mies ei ole vieläkään lämmennyt. Mentiin kuitenkin ovulaation aikaan keskeytetyllä kuten aikaisemminkin. Nyt on menkat myöhässä :whistle:. Tällä hetkellä kp33 /28 -30. Ei ole ikinä venynyt näin pitkäksi. Oireita löytyy vähän...
  8. Tanja12

    "Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

    Moikka pitkästä aikaa! Oon seuraillut tätä ketjua sillon tällöin :). Ei vaan ole oikeen ollut mitään kirjoitettavaa. Samaa vanhaa. Uusille tervetuloa :). Toivon kaikille pikaista tärppiä. Ja että yksin kuumeilevien miehet lämpenis pian!(y) Erica87 ja Rakastava äiti mukava kuulla teistä :)...
  9. Tanja12

    "Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

    Pakko kommentoida :). Kaikille uusille tervetuloa! :) Rakastava äiti Onnea kovasti!!! <3 Oon niin onnellinen sun puolesta ♡:love:
  10. Tanja12

    "Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

    Mermer kiitos ♡ Pitäisi olla hyvä vakituinen työpaikka vähintään pari vuotta. (Mies menee armeijaan nyt myöhässä, siihen menee yks vuosi). Ollaan oltu 3 vuotta yhdessä :)
  11. Tanja12

    "Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

    Mä jään täältä nyt osittain pois :/. Seuraan kyllä ketjua :). Me juteltiin miehen kanssa eilen vakavasti kaikesta. Joudun odottamaan kaikkea vähintään kolme vuotta. Sitten katsotaan tarkemmin milloin yritys voisi alkaa. Lupasin lopettaa vauva ja hää puheet. Ja yritän nyt keskittyä muihin...
  12. Tanja12

    "Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

    Nyytikkii toi on kyllä niin perus!:D Olis vaan pitäny tehä se testi aikaisemmin niin olis menkatki alkanu aikasemmin :ROFLMAO: Ellieamanda jännää :barefoot:. Toivottavasti olis kiinnittymisvuotoa (y);)
  13. Tanja12

    "Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

    Blomma kiitos <3 Mulla alko menkat :/
  14. Tanja12

    "Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

    Äh...en mä sitten pystynyt odottamaan...Tein pc:en joka oli jo valmiiks kotona :(. Nega :( . Missä ne menkat sit on???(n) Tissitkään ei oo niin kipeet ku eilen :(
  15. Tanja12

    "Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

    Nenni88 voi ei :(. Miestä varmaan ahdistaa. Jos hän pelkää että näytteessä on jotain vikaa :(. Kunpa hän nyt lämpenis uudestaan yrittämiselle ja veisi näytteen <3
  16. Tanja12

    "Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

    Paputoive voi kunpa se osuis lähelle viikonloppua (y)! Sit olis tosi hyvät mahikset tärppiin :love: Nenni88 no tuota en mä usko että tämä sen maailmaa kaatais. Ollaan kuitenkin käytetty jo vuosi keskeytettyä yhdyntää, varmoja päiviä ja satunnaisesti kumia... Teen testin lauantaina :). Eikä se...
  17. Tanja12

    "Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

    Meillä ei oo yritystä ollut ikinä. Mä vaan kuumeilen ja toivon vahinkoa joka nähtävästi on ehkä nyt käyny :oops:...
  18. Tanja12

    "Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

    Paputoive voi harmi :/. Milloin sulla olisi ovis? Meneekö pahasti miehen työn päälle?

Yhteistyössä