Hakutulokset

  1. S

    Monikko-odottajat v.2014-2015

    Heippa! Toinen neiti ähisee sylissä ja toinen nukkuu pinniksessä. Mulla siis käynnistettiin synnytys 35+4, koska vauvoilla epäiltiin tapsia, eli että toinen vauva saisi liikaa verta ja toinen liian vähän (varhaisemmassa raskauden vaiheessa ttts). Käynnistys ja synnytys sujui hienosti ja vauvat...
  2. S

    Monikko-odottajat v.2014-2015

    Hei! Mulla oli tänään ultra (33+6) ja lääkäri huolestui vauvojen aivovirtauksista ja toisen vauvan kasvusta. A vauva oli saanut yli 200g ja B reilu 50 g kahessa viikossa. Lääkäri kyllä sanoi, että on voinut tapahtua virhe B-vauvan mittauksissa edellisellä kerralla. (Oli silloin siis kasvanut...
  3. S

    Monikko-odottajat v.2014-2015

    Hyvää Uutta Vuotta kaikille! Mä kävin kolmen viikon tauon jälkeen kurkkaamassa pikkuisia. Nyt oli painoeroa n. 140g, ennen ovat olleet ihan samankokoisia. 1840g ja 1700g, ihan viikkojen mukaan kasvavat. Mulla siis kohta 32 viikkoa täynnä, nyt tuntuu et hyvä jo alkaa valmistella pikkuisten tuloa...
  4. S

    Monikko-odottajat v.2014-2015

    Heippa! Täälä ollaan kuin viimeisillään. Kaupan tätit jo pariin otteeseen kysyny et onko piankin aika. Ei sen kummempia vaivoja, mut olo toki odottava. Nyt pukkaa flunssaa ja iltaväsy sitä myötä pahempi. Lasken nyt viikkoja käynnistykseen, joka tehdään viimeistään 38 viikolla, eli reilu 8 vk...
  5. S

    Monikko-odottajat v.2014-2015

    Mukava kuulla! Mulla massu kasvaa kovaa vauhtia, sivuprofiili on jo melko muhkea. Välillä tuntuu, että on vielä pitkä aika tän massun kanssa, nyt 10 vk kun viimestään käynnistetään. Mulla siis paino noussu jo yli 15 kiloa, aletaan olla miehen kans samoissa lukemissa.:) Syön mielestäni ihan...
  6. S

    Monikko-odottajat v.2014-2015

    Hei! Voimia sinulle Paulanna, nyt vain otat iisisti ja apua vastaan niinkuin sanoit. Ihana et vauvoilla kaikki hyvin! Mukava Juliana et tulit mukaan! KELAN sivuilla on erikseen kohta monikkoperheet. Sieltä lainattua:"Monikkoperheille vanhempainrahaa maksetaan jokaisesta lapsesta 60...
  7. S

    Monikko-odottajat v.2014-2015

    Heippa! Tääläkin puuskutetaan portaissa.:) Muuten on kyllä virtaa riittäny kohtuu hyvin. Massu on jo toki aika iso ja kankeampi olo. Kyllähän se tuntuu, että 3 kk on aika pitkä aika vielä odotella. Koitan ajatella, että vauvat on masussa "helppohoitosia". Kuulin siis, että synnytys käynnistetään...
  8. S

    Monikko-odottajat v.2014-2015

    Voimia Sarppa sinulle, varmasti käyt monenlaisia mietteitä mielessäsi. Kaikkea hyvää loppuraskauteen! Paulanna, mun mielestä saa ottaa niin monta kolmesta pakkauksena/rahana kuin haluaa. Mä oon kyllä ollu huoleton noissa vaateasioissa, yhtään en oo hommannu. Nuorimmainen on tyttö ja hänen...
  9. S

    Monikko-odottajat v.2014-2015

    Heip! Viikolla 23 mennään, olo on pyöreä mutta muuten hyvä. Tänään kävin ultrassa kurkkaamassa pieniä, kaikki oli hyvin, olivat hyvin samankokoisia (n. 500g). Alempi vauva pääalaspäin ja toinen tytsy pää ylöspäin. Paljon tuntuu liikkeitä. Mä en oo vielä ostellu mitään pikkuisille. Tyttövauvan...
  10. S

    Monikko-odottajat v.2014-2015

    Yritin tehä ohjeen mukaan, mut ne tiedot ei menny vissiin sinne listalle. Tuossa ne kuitenkin ovat. t.Saina
  11. S

    Monikko-odottajat v.2014-2015

    Saina / 35 / 4. & 5. / tytöt / MO / NKL / 5.3.2015
  12. S

    Monikko-odottajat v.2014-2015

    Nii, vois kait sitä tehä jotain listaa, mä oon vähän uuno näissä hommissa..=) Saina
  13. S

    Monikko-odottajat v.2014-2015

    Heippa! Laskeskelin Sarppa, että meillä vaan n. viikon ero lasketuissa ajoissa, me myös identtisiä ootellaan. Mulle sanottiin jo rv 16, että tyttöjä ovat, en kyllä vielä sillon varmuudella uskonut. Kirjoitteleppa tänne miten pikkuiset ovat kasvaneet, toiv. kaikki menny hyvin! Kävin...
  14. S

    Monikko-odottajat v.2014-2015

    19 viikolla mennään ja kyllä se vaan tuli kuitenkin se keskiraskauden virtaisa olo. Toki massu on jo aika iso, pikkusen hidastaa vauhtia. Kertaakaan ei oo vielä tehty sisätutkimusta, se vähän jännittää että onko sielä tapahtunu jo jotain muutoksia. En tosiaan minäkään osaa kuvitella kuinka iso...
  15. S

    Monikko-odottajat v.2014-2015

    Mulla on tullu jo 8 kg painoa (lähtöpaino normaali), vaikka raskausviikolla 18 mennään. Neidiltä tuli 20 kg, mutta häippäsivät liiankin nopeasti kun imetin. Oon aatellu, et mun kroppa vaan tarttee vararavintoa imetystä varten, vaikka olo muuttuukin elefantimmaksi.:) Saina + pikkuiset rv 18
  16. S

    Monikko-odottajat v.2014-2015

    Mukava et kaikki oli hyvin! Oon jonkun verran kattonu rattaita, ollaan aateltu hommata käytettynä. Autoon saadaan kaks lisäpenkkiä (sit 7 paikkaa), mut tavaratilaa jää tosi vähän. Taitaa suksiboxin hommaus olla eessä, en kyl tiiä saako sinne helposti kaksosten rattaat. Meillä kaikki lapsukaiset...
  17. S

    Monikko-odottajat v.2014-2015

    Identtisyyden ja yhteisen istukan takia ilmeisesti niin tiheään ultrat naistenklinikalla, eurataan että pikkuiset kasvaa samaa vauhtia. Tällä viikolla ultrassa lääkäri arveli että ovat tyttöjä, en kyllä vielä täysin luota siihen niin varhaset viikot. Mukavahan se ois kun nuorimmainen (kohta 2v)...
  18. S

    Monikko-odottajat v.2014-2015

    Hei! Mukava, jos tänne syntyy keskustelua. Meillä myös 3 lasta ja odotetaan identtisiä kaksosia. Innoissaan ollaan oltu vaikka toki raskauteen, synnytykseen ja vauva-aikaan liittyvät asiat mietityttävät. Mies meinaa jäädä heti vauvojen synnyttyä 3 kk kotiin, onneksi semmoinen mahdollisuus on...

Yhteistyössä