Hakutulokset

  1. L

    Haaveena vauva 2020

    Mut voi poistaa listoilta! Ei onnistunut kolmas inssi.
  2. L

    Haaveena vauva 2020

    Minun osalta piinailu loppui. Inseminaatiot taputeltu ja huomenna soittoa lääkärille ja kerättävä rohkeus ivf-hoitoon! Voitteko ihmiset ketkä olette siinä käyneet, niin kertoa miltä se keräys tuntuu? :eek:
  3. L

    Haaveena vauva 2020

    Mut voisi lisätä piinailijoihin, dpo 1(y)
  4. L

    Haaveena vauva 2020

    No jos ei tämäkään kolmas onnistu, niin sitten varmaan mennään ivf-jonoon. Mut jospa ei tarviis :)
  5. L

    Haaveena vauva 2020

    Mulla ei oo mitään hajua onko sitä tulossa. Toivotaan, että on (y) On ne mulla ainaki toiminu, hyvin on rakkulat kasvanu, mut ei oo silti inssit onnistunu!:(
  6. L

    Haaveena vauva 2020

    Kiitos tsempeistä! Mä alotin letrot jo tammikuussa ja söin niitä 6kk. Nyt oon ollu pari kiertoo tauolla niistä ja olisin tarvinnu lisää ja niitä ei sitten mistään saanu! :unsure:
  7. L

    Haaveena vauva 2020

    Onnea kaikille plussanneille :love:(y) Mä voisin hypätä takas listoille 5/26-27 Ensviikolla kolmas inssi ilman letroja ku niitä ei mistään saanut!!
  8. L

    Haaveena vauva 2020

    Me tavattiin 6/07. Yhteen muutettiin kesällä -08. 1/12 alettiin yrittää ekaa lasta, syntyi sitten 6/15. Nyt toisesta haaveiltu 8/17 asti :):cry:
  9. L

    Haaveena vauva 2020

    Kiitos kun otit pois! Uusi kierto alkoi kyllä ja tänään soitti hoitaja ja marraskuuhun asti on ivf-jonot.. Nyt levollisin mielin sinne ootellaan :)
  10. L

    Haaveena vauva 2020

    Kylläpäs tänne tulee paljon viestejä ku käy nyt harvemmin lukemassa (y):) Onnea kaikille plussanneille :love: Ja paljon tsemppiä muille! :) Mä taidan jättäytyä pois kokonaan listoilta ainakin siihen asti ku tiedän mitä tulevaisuudessa tapahtuu. Eilen alkoi menkat ja tärpit sattuu...
  11. L

    Haaveena vauva 2020

    Onnea plussanneille! :love: Mä oon käyny täällä kaikki jutut lukemassa melkein päivittäin, mut muuten oon pitäny hiljaiseloa.. elokuun kolmatta inssiä odottelen ja elän suht normielämää.. Mulle voisi @Wintersun päivittää kp2, kiitos :)
  12. L

    Haaveena vauva 2020

    @Naissoturi kiitos paljon :) @Wintersun Huomenna soitan polille ja kyselen vähän jatkoja. Jospa ne tekis vielä kolmannen inssin elokuussa. Pitää myös kysyä ivf-hoidon mahdollisuutta.
  13. L

    Haaveena vauva 2020

    Eipä tuottanut toinenkaan inssi tulosta. :cry:Äsken alko vuoto. Heinäkuussa sulku, joten pidänpä tässä taukoa nyt projektin kanssa ja oman pääni kanssa! Katsellaan sitten elokuussa kolmatta inssiä. Tsemppiä kaikille ja paljon plussia (y):love:
  14. L

    Haaveena vauva 2020

    Mä tein tänään just tolla one sepillä testin ja negaa näytti. Tuli raskauskeijulta lisänä ku tilasin ovistikkuja. Oon kuullu ja lukenu, että ovat ihan huonoja. Pitää varmaan käydä tänään apteekissa ostaa clearblue jos ei menkkoja kuulu!
  15. L

    Haaveena vauva 2020

    Voi ne toki olla jotain muutakin.. ite pidän niitä aina oviskipuina.. :)
  16. L

    Haaveena vauva 2020

    Mulla kestää oviskivut 2-3päivää.. että en tiiä mitä siellä alakerrassa tapahtuu, mut ei mee tosiaan tunnissa tai kahessa ohi :)
  17. L

    Haaveena vauva 2020

    @Pepper87 Onnea!:love:
  18. L

    Haaveena vauva 2020

    Se ois 2viikkoa inssistä! Tänään verikokeisiin kuhan poika heräilee. En oo testannu vielä kertaakaan, huomenna aamulla teen testin jos ei menkkoja kuulu! (y)
  19. L

    Haaveena vauva 2020

    @Hmk2020 oooo, hyvälle näyttää :love:
  20. L

    Haaveena vauva 2020

    @Päppyrä ihanaa, onnea :love:

Yhteistyössä