Hakutulokset

  1. K

    Helmikuun hippuset 2018 *heinäkuussa*

    Onko teillä yöheräilyä tai uniongelmia? Mä saan illalla hyvin unta, enkä itse heräile, mutta kun nuorempi lapsista välillä tarkistaa että äiti on kuulolla niin jään pyörimään. Näissä menee aina 1-2h ja pitää toivoa että ehtii nukahtaa ja nukkumaan ennen aamua. Nytkin kävin vain unilelun...
  2. K

    Helmikuun hippuset 2018 *heinäkuussa*

    Mä luen viestinne vaikken aina reagoi tai kommentoikaan. Tuntuu hölmöltä nyt kertoa vaan itestä mut joku kyseli oireita ja vointia niin koko eka kolmannes mennyt tällä kertaa oireitta. Ei kiristyksiä, etovaa oloa, väsymystä tai muutakaan. Housut kiristää ja finnejä on kasvojen reunoilla enemmän...
  3. K

    Helmikuun hippuset 2018 *heinäkuussa*

    Neuvolakuulumisia: sykkeitä ei löytyny dopleril vieläkään (10+1). Ja olen hoikka. Oli piinaava hetki, mutta pääsin heti lääkäriin ultraan ja siellä syke ja pikkuinen löyty heti. Oli niin pieni ja aivan kohdun sivussa. Nyt en stressaa enää mistään. Nautin oireettomuudestani! Onnea kaikil...
  4. K

    Helmikuun hippuset 2018 *heinäkuussa*

    Meitä on vasta 22 tuolla facessa, joten kyllä sinne vielä mahtuu ennenkuin uusia ryhmiä tarvitsee perustella! Nt-ultran jälkeen voi vielä huhuilla ja sitten laitellaan pikkuhiljaa ryhmää kiinni Saa nähdä kauanko itse siellä pysyn. Huominen sykekuuntelu hermostuttaa vietävästi....
  5. K

    Helmikuun hippuset 2018 *heinäkuussa*

    Voi papupata12! Mä oon juuri samoin ajatellut. Että menisi sitten kunnolla. Piinaavaa on odottelu ja epätietoisuus. Ja juuri kun olet lyönyt hanskat tiskiin niin tuleekin toivon pilkahdus. Eikä tiedä mitä aatella. Oon hengessä mukana. Itseä kauhistuttaa päivittäin ja joudun odottamaan vielä...
  6. K

    Kolmannen kuumeilua <3

    Olen surullinen teidän puolesta! Itselläni jännät ajat, kun odotan uuteen sykekuunteluun. Sykkeitä ei neuvolassa löydetty. Tosin viikot vielä vähäiset. Kahdesta aiemmesta lapsesta kuitenkin kuuluivat heti eka neuvolakäynnillä, joten hieman hirvittää...
  7. K

    Helmikuun hippuset 2018

    Mulla poikaolo. En varmaa osaa aatella vaa tyttöä. Mut poika. :LOL:
  8. K

    Helmikuun hippuset 2018

    Mahtava ajoitus töiden suhteen Infinity!
  9. K

    Helmikuun hippuset 2018

    Pitää tässä googlettaa toi pakkaus kun siitä jo puhutte! :) Ja Tahvon 78, ultrassa sulla oli kaikki nyt hyvin, yritä luottaa siihen! Hyvä kun pääset tarkistamaan vielä. Ja eipä meilläkään juuri kukaan käynyt enää kuopusta katsomassa silloin vauvana. Isovanhemmat ja kummit toki. Edes miehen...
  10. K

    Helmikuun hippuset 2018

    Face-ryhmä: kaveripyyntö feikki hahmolle Miina Helminen (auringonlasku kuva profiilissa)
  11. K

    Helmikuun hippuset 2018

    Tsemppiä jatkoon claire elisabeth! Kurja tilanne :( Mä menin vastoin aiempia aikomuksia sittenkin varhaisultraan, koska mulla ei ole mitään oireita. Siis yhtään mitään. Jotkut kirjoittelevat helposta raskaudesta tai että vain vähän nipistelee vatsassa mutta mulla ei tunnu edes niitä. Olin kovin...
  12. K

    Helmikuun hippuset 2018

    Mä pidän peukkuja ja toivon kovasti että olisikin "tavallista, harmitonta" vuotelua, niinkuin joillakin on. Tuolla kokemuksella epäilet tietysti heti pahinta. Kumpa olisit väärässä! Itse olen edelleen melko oireeton. Vessassa ramppaan, mutta melkein siinä se. Enkä aio varhaisultraan, vaikka...
  13. K

    Helmikuun hippuset 2018

    Kaiken uhallakin kirjoitan. Olin päättänyt etten mene tällä kertaa mihinkään ryhmään hermoilemaan, mutta nyt kuitenkin jostain syystä kaipaan sitä tukea ja tarinoita, joita nimettömänä täältä saa. Kolmas meille olisi tulossa, la 31.1 tai 1.2. Aiemmat menneet yli lasketunajan joten jos jossain...
  14. K

    Kolmannen kuumeilua <3

    Uskomatonta. Kolmas tärppäsi toisella yrityskerralla kuten aiemmatkin! Siirryn odottajien puolelle sormet ristissä ja peukut pystyssä et lopulta meillä ois trio! Onnea kaikille kuumeilijoille jatkoon!
  15. K

    Kolmannen kuumeilua <3

    Täällä ei yhtään mitään :D oottelen et yk 2 alkais. Mies sössi ekan kun "pihtaili" tärkeimmät päivät :D :LOL: ja minä en ruinaa koska tää oli "tulee jos on tullakseen" (n) tässä kuumeillessa tulee silti aina laskeskeltua kaikkea, päiviä, ovista, la, jne
  16. K

    Kolmannen kuumeilua <3

    Murmelii, mä oon hyvin tunnistanut oviksen kahden raskauden jälkeen, mutta nyt kun sillä ajankohdalla olisi oikeasti väliä niin tuntemukset oli hyvin lievät ja ehkä sekavatkin. Nyt en tiedä yhtään missä mennään vai mennäänkö ollenkaan! Jollei viikkoon kuulu menkkoja niin aion testata ensi...
  17. K

    Kolmannen kuumeilua <3

    Kiva tk87 jännätä yhtäaikaa! Mulla ekan yrityskerran piinaviikko eessä. Oikeestaan en ihan tiedä mitä se tarkoittaa, mutta olen palstoilta lukenut (n):p
  18. K

    Kolmannen kuumeilua <3

    No hyvä, kun menkkojen pois jääntiä saattaisin joutua odottamaan ties miten pitkään kun epäsäännölliset ovat. Kärsimättömänä tietysti aion testata aiemmin...
  19. K

    Kolmannen kuumeilua <3

    Hei oon totaalisen tietämätön näistä testailuista kun aiemmat tärpänneet heti. Oviksen tunnen kyllä nykyisin ilman testejäkin. Kierto on aina ollut epäsäännöllinen ja voi heitellä jopa 10 päivällä milloin menkat alkaa. Eli kysymys kuuluu, milloin alan testailla ja toivoa plussaa? Milloin se...
  20. K

    Kolmannen kuumeilua <3

    Mä tuun vihdoin mukaan kuumeilemaan! Oon seurannu teitä kyllä jo kauan, mutta vasta nyt päädyimme todella vielä kolmatta yrittämään ajatuksella "tulee jos tulee". Ja jos tulee, niin hän on viimeinen meille. Koko kevät tuntuu nyt merkitykselliseltä, kivi putos sydämeltä jne.kun päätös vihdoin on...

Yhteistyössä