Hakutulokset

  1. L

    adoptio ja lapsettomuushoidot

    Kiitos tästä mielenkiintoisesta ketjusta! Tässä on enimmäkseen ollut todella hyödyllistä ja ajatuksia herättävää keskustelua. Olen itse jo nuoresta asti ollut sitä mieltä, että perheeseeni voisi kuulua sekä bio- että adoptiolapsia. Meillä on nyt se tilanne, että lapsettomuutta tutkitaan ja...
  2. L

    kuika pian synytyksen jälkeen kivaa

    No niin, nyt itselläkin jo kokemusta. Noin 2 kk:n jälkeen uskaltauduin (pelokkaasti) kokeilemaan. Liukkaria käytettiiin, mutta silti oli aika epäkivaa puuhaa. Nyt 3 kk:n jälkeen oli toka yritys, oli huomattavasti mukavampaa jo. Kyllä se tästä... (Oon käyttäny hormonivodetta ja toista...
  3. L

    G: laitatko pilttipurkit lasinkerräykseen vai kaatopaikkaros

    Ilman muuta lasinkeräykseen. Meillä keräyspisteet kyllä vajaa 20km päässä, mutta kerätään aina isompi määrä ja samalla kun liikutaan siellä päin otetaan purkit ja metallirojut mukana. En vois kuvitellakaan laittavani niitä kaatopaikkaroskiin.
  4. L

    Miehet: Miten teidät saa mukaan kotitöihin nalkuttamatta?

    hei, vaikka itsekin käyn töissä, niin minä ne kotityöt ja lapsen hoidot enimmäkseen teen. Mieheni tuntuu luulevan, että olen äitiyslomalla ikuisuuden. Äidit ja isät eivät ole opettaneet omia poikiaan tekemään kotona hommia.
  5. L

    mulle mies!

    Samaa mieltä. Näytin viestiä meillä töissä miestyöntekijälle ja hän kyseli samat ku tuo tuolla ylempänäkin. Ilmeisesti miehet on kaikki samanlaisia.
  6. L

    TYÖTÖN JA LUUSERI?

    Jopa näin naisena ihmettelen hieman ylempänä kirjoittelevien agressiivisuutta. Ilmeisesti mies ei saisi epäonnistua missään erityisesti työnsaannissa. Jos joku ei löydä töitä tai tienaa vähemmän kuin nainen on hän välittömästi alkoholisti yms. Itse tiedän parikin miestä, joille on tullut...
  7. L

    kuika pian synytyksen jälkeen kivaa

    Hei ihmiset, joilla on alapäätä leikelty ja omeltu reippaanlaisesti synnytyksessä. Kuinka pian seksi jälleen alkoi olla kivaa?
  8. L

    bulgaria sunny beach vinkkejä

    kerran lasten kanssa käyneenä aika likainen paikka oli hirveesti rakennetaan uusia hotelleja rannalla oli koko viikon kauheat aallot eli siellä huudettiin heti pois (oli rantavahti) kalliit rantatuolit myös. Paras oli omalla hotellilla altaalla... katso et on lasten allas. mitään ei varastettu...
  9. L

    ARKI ERON JÄLKEEN

    Voit vastata tähän palstalle tai kirjoittaa minulle sähköpostitse! Kiitos jo etukäteen! t.Leena Santala
  10. L

    Arki eron jälkeen

    MILLAISTA ON ARKI LAPSIPERHEISSÄ ERON JÄLKEEN? Teen Turun yliopistossa väitöskirjatutkimusta eron jälkeisestä vanhemmuudesta. Etsin lapsiperheiden vanhempia, jotka ovat eronneet. Toivoisin Sinun kirjoittavan tarinan omasta erostasi ja eron jälkeisestä arjestasi. Miten eron jälkeisen arjen...
  11. L

    ARKI ERON JÄLKEEN

    MILLAISTA ON ARKI LAPSIPERHEISSÄ ERON JÄLKEEN? Teen Turun yliopistossa väitöskirjatutkimusta eron jälkeisestä vanhemmuudesta. Etsin lapsiperheiden vanhempia, jotka ovat eronneet. Toivoisin Sinun kirjoittavan tarinan omasta erostasi ja eron jälkeisestä arjestasi. Miten eron jälkeisen arjen...
  12. L

    ARKI ERON JÄLKEEN

    MILLAISTA ON ARKI LAPSIPERHEISSÄ ERON JÄLKEEN? Teen Turun yliopistossa väitöskirjatutkimusta eron jälkeisestä vanhemmuudesta. Etsin lapsiperheiden vanhempia, jotka ovat eronneet. Toivoisin Sinun kirjoittavan tarinan omasta erostasi ja eron jälkeisestä arjestasi. Miten eron jälkeisen arjen...
  13. L

    Arki eron jälkeen

    MILLAISTA ON ARKI LAPSIPERHEISSÄ ERON JÄLKEEN? Teen Turun yliopistossa väitöskirjatutkimusta eron jälkeisestä vanhemmuudesta. Etsin lapsiperheiden vanhempia, jotka ovat eronneet. Toivoisin Sinun kirjoittavan tarinan omasta erostasi ja eron jälkeisestä arjestasi. Miten eron jälkeisen arjen...
  14. L

    ei seksiä-sitten maksullisiin-yleistäkö??

    Ei seksin pitäisi kauppatavaraa olla, parisuhteessa. Kun rakastaa toista, haluaa myös olla lähellä. Hellyys kuuluu hyvään suhteeseen, se myös usein herättää halut. Meillä ollaan paljon lähekkäin, ja harrastamme myös seksiä melkein päivittäin. Emmekä ole mitään vasta rakastuneita, 23 vuotta...
  15. L

    intohimon värinät?

    Miksi sä alunperin rakastuit mieheesi, ja mikä sai sut syttymään. Muistele sitä, parasta jos yhdessä voi jutella ja muistella menneitä. Me luetaan usein yhdessä vanhoja rakkauskirjeitämme, ja katellaan valokuvia. Ne saa tunteet hyvin pintaan. Sellanen lähellä olo yleensä, ei aina seksi...
  16. L

    Kuinka usein

    harrastatte seksiä ja minkä ikäisiä olette????
  17. L

    * JOULUNTÄHDET 2006 *

    JES! en siis ol ainut vauvahullu!!! siis mulla alko vauvakuume ku kattelin nyyttiä laitoksella, et noita mulle monta lisää.. Lumi on nyt 2,5kk ja tuntuu et vauvakuume vaan kasvaa päivä päivältä.. on niin ihana =) :heart: syön pillereitä ja tarkoitus ois käydä yliopisto-opinnot loppuun ja sit...
  18. L

    Mitä kuuluu SYYSÄIDEILLE 2005?

    Heipä hei, olen 15.9. syntyneen pojan äiti. Poika on touhukas ja eläväinen pikkumies. Ollut aika varhainen kaikessa: lähti kävelemään 9 kuisena ja puhuu ikäisekseen hyvin paljon. En yritä tässä olla kehuva ylpeä äiti, vaikka sitäkin toki olen :) Mutta niinhän me kaikki ollaan. On vain niin...
  19. L

    vaikuttaako

    mun miehellä on mielestäni iso kun se on 20senttinen ja 4,5senttiä paksu,kun mä näin sen ekan kerran niin kyllä vähän kauhistuin sen koosta,koska aiemmin tapaamillani miehillä on ollut pienemmät vehkeet.mutta kyllä kokonaisuus ratkaisee mun mies muutenkin aivan ihana ,rakastan häntä todella...
  20. L

    lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

    Ihania nimiä, Liina ja Luukas aivan ihania!! Meillä Lumi Anna Emilia

Yhteistyössä