Hakutulokset

  1. Henttu82

    Marraskuiset 2019

    Minä olen päättänyt jo ennen raskautta että jos joskus vielä odotan niin haluan sektion. Esikoisesta neljä päivää yritettiin käynnistää ja ei mitään tulosta muuta kuin ite olin niin julmetun väsynyt. Sit sanoin et enää en jaksa yhtään että muksu on otettava sektiolla pois. Ja tämän toisen...
  2. Henttu82

    Marraskuiset 2019

    Juuri ollaan tulossa nt-ultrasta. Siellä se pikkupallero köllötteli ja sydän löi :love:kaikki mittaukset ok laskettu aika ei muuttunut. Nyt voi huokaista ja alkaa kunnolla odottaamaan palleroa.
  3. Henttu82

    Marraskuiset 2019

    Voi ei kuullostaa huolestuttavalta mutta onneksi kaverilla on kaikki kunnossa. Nyt otat iisisti etkä rehki. Huolestuttavaa että mistä hurja verenvuoto lähtösin. Tsemppiä ja jaksuja :love:
  4. Henttu82

    Marraskuiset 2019

    Moikka. Olen itekkin miettinyt dopplerin ostoa, mut ei ollut esikoisen kaa niin en ehkä osta nytkään. Ja toisaalta olis kiva kuunnella tyttären ja miehen kanssa kun vauvan sydänäänet kuuluis, mutta sitten jos niitä ei läydäkkään joka kerta niin huolestuu. Voihan se olla kun ekan kerran kuulee ne...
  5. Henttu82

    Marraskuiset 2019

    Mä kävin katsomassa omakannassa niin oli tuloksia sinne tullut.. En vaa ymmärtänyt niistä juuri mitään. (n)
  6. Henttu82

    Marraskuiset 2019

    Milloin kävit verikokeissa? Kauan meni että tuli tulokset? Mä kävin tiistaina kokeissa. Nyt ootellaa 17.5 nt-ultraa. Menis aika nopeasti eteenpäin. Mäkin oon nähnyt raskauden aikana kaikenlaisia unia, hyvin ihmeellisiä mutta myös niitä ikäviä mitkä pistää miettimään. Ja pelkäämään.
  7. Henttu82

    Marraskuiset 2019

    Tutulta kuulostaa toi yskä ja allergia.. tirskun ja yskin välillä niin paljon että ykä lentää. Välillä aivastus tai yskiminen tuntuu alamahassa. Sit oon parina yönä nähnyt unta että alan vuotamaan verta:unsure:vissiin alitajunnassa pelko menetyksestä tai tunteesta että onko mahassa ketään.. oon...
  8. Henttu82

    Marraskuiset 2019

    Meillä vielä aikaa ennen kuin np ultra on ja odotus on pirullinen pitkä, tahtoisin jo tietää onko tuolla mahassa ketään.. Mut iteppä tehtiin valinta ettei menty varhaisultraan. Joten nyt sit kärvistellään 3 viikkoa :unsure: Ekassa raskaudessa otettiin selvää kumpiko tulee ja kyllä varmasti...
  9. Henttu82

    Marraskuiset 2019

    Mulla oli hg 138 pari viikkoa sitten kun mitattiin neuvolassa, eli tosi hyvä. Viimeisin raskaudessa loppuajasta söin rautalisää kun oli alhaiset. Mulla on kuminauhapatentti housuissa niin saa käyttöaikaa, tosin kaivelin kaapista äippähousut jo varuiksi esille. Mulla on myös ollut jäätävä...
  10. Henttu82

    Marraskuiset 2019

    Mites pääsiäinen teillä meni? Mulla osittain töissä ja osittain vapaalla. Eilen olin hampaita pesemässä illalla tai siis aikomus oli että alan pesemään mut yks kaks iski ykä. Mies huutaa olkkarista että oksennanko mä. joo niin tein. Nyt on useasti tullut semmonen etova olo mut vielä ei ollut...
  11. Henttu82

    Marraskuiset 2019

    Tänne kuuluu ihan hyvää. Alamahaa aika ajoin jomottaa, niinkuin menkat alkais, mutta se kai on ihankittu normaalia. Rinnat tao siis nännit arat. Ei okseta mutta kuvottaa jos on sattunut ruokailuväli pitenemään. Repäisykipuja on ollut kun nyt on kauhee yskä päällä niin välillä repäsee alamahasta...
  12. Henttu82

    Marraskuiset 2019

    Onko teillä kellään allergiaa? Mulla koivu, leppä ja katupöly allergia ja oon syönyt kestineä tai cyrteckia mut nyt kun on raskaana niin en tiiä mitä otan. Mun käsittääkseni noita lääkkeitä ei saisi käyttää nyt. On mulla neuvola ens viikolla joten sieltä kysyttävä mutta aattelin kysyä onko...
  13. Henttu82

    Marraskuiset 2019

    No huh, miten tyyristä. Taidanpa sittenkin jättää väliin ja jännätä pidempään.
  14. Henttu82

    Marraskuiset 2019

    Hienoa hienoa ja onnea ❤ Minä soitin tänään neuvolaan ja ens tiistaina on eka aika. Piti eilen vielä tehdä testi että varmasti oon raskaana kun soitan neuvolaan. Ei mennyt montaa sekuntia kun kaks viivaa tärähti niin punaisena että huh. Tietääkö kukaan paljon Terveystalolla maksaa varhaisultra...
  15. Henttu82

    Marraskuiset 2019

    Onpa surullisia uutisia kun on kesken mennyt, voimia ja haleja surun keskellä ❤ Itse kans täällä mietin että meniskö sinne varhaisultraan katsomaan onko mahassa oikeesti elämää. Tulis ainakin varmuus tähän pähkäilyyn. Tänään on ärsyttänyt moni asia, tuntunut että pienikin asia ärsyttää. Mies ja...
  16. Henttu82

    Marraskuiset 2019

    Tässä mun tiedot LA 27.11-Henttu82-37.v-2.lapsi-KYS
  17. Henttu82

    Marraskuiset 2019

    Tais loppua pian synnytyksen jälkeen, ainakin jossain vaiheessa se sit oli poissa. Nyt öisin puutuu välillä kädet, on varmaan muuten vaan jumpissa niskat/hartiat että puutuu. Nyt yritän tässä raskaudessa vähän kattoa mitä syön ja liikkua enemmän just siksi ettei pahaa turvotusta tulisi. Eikä...
  18. Henttu82

    Marraskuiset 2019

    Joo siis minulla myös samaa että vaik oon kuin väsy niin ei meinaa iltaisin tulla uni.pyörin ja hyörin, sit kun nukahdin niin nukun sinne asti kun pitää käydä vessassa. Ja en välttämättä sit vessan jälkee saa unta. Vaikka käynkin pimeässä vessassa että ei valo ainakaan piristä niin silti valvon...
  19. Henttu82

    Marraskuiset 2019

    Huomenta. Onko muilla odottajilla aamuyön heräilyä? Siis mä herään joskus 3-4 aikaan ja ei meinaa uni tulla uudestaa. Voi luoja jos pitää aamuvuoroon mennä niin ja herään kolmen aikaan pyörimään, silloin ei enää nukuta. Jotenkin muistelen että esikoisesta oli vähä samaa, tai sit muistan väärin.
  20. Henttu82

    Marraskuiset 2019

    Onko täällä muita +35v. Odottajia? Itse täytin vasta pari viikkoa sitten 37v. Ollaan miehen kanssa mietitty että käytäs varhaisultrassa, esikoisesta ei käyty. Jaksettiin odottaa ekaan kunnalliseen ultraan mutta nyt mietittiin että josko käytäs. Omia oloja, no ei ei oikein mitään muuta kuin...

Yhteistyössä