Hakutulokset

  1. C

    Mistä tilata lankoja?

    Nostetaan iltavuorolaisille :D
  2. C

    Mistä tilata lankoja?

    Juu on toki, mutta nyt haluaisin uusia tuttavuuksia kun noita Novitan lankoja on tullut neulottua monta vuotta.
  3. C

    Mistä tilata lankoja?

    Oon nyt vaan noilla novitan langoilla neulonut mutta kun kyllästyttää ne lankojen värit. Tai ei värit mutta kun kaikki on jotain raitaa/jättiraitaa/polkkaa tms. Jotain Nallen/7veljestä langan vastaavia olis hakusessa.
  4. C

    Jumankauta mikä tonttu mun lapsen pph on!!!

    Kiva kun kerroit, en ollut hoksannutkaan :headwall: Luitko sä ollenkaan mun kommenttia vai etkö vaan osannut sisäistää?
  5. C

    Jumankauta mikä tonttu mun lapsen pph on!!!

    Enkä mä tajua noita palauta kuvat- kommentteja. Harvemmin kuitenkaan ammattilaisen ottamia kuvia mahdollisuus tilata, ei meillä ainakaan olla käyty liikkeessä 1-v kuvausten jälkeen joten oli kiva että pk:ssa otetut kuvat oli onnistunut.
  6. C

    Jumankauta mikä tonttu mun lapsen pph on!!!

    :o :headwall: Voi harmi, aika ihmeellinen juttu.
  7. C

    Lapsiveden puuttuminen. :(

    :'( :hug:
  8. C

    Mitä olet tehnyt sen eteen, että lapsellasi olisi mahdollisimman lyhyet hoitopäivät?

    Tällä hetkellä en pysty tekemään mitään. :( Mun työaika on 8-16 ja miehen 7-16. Ennen miehellä oli kolmivuorotyö ja tyttö oli osapäivähoidossa max. 5h/päivä ja joka kolmas viikko kotona. Toisina päivinä tulee kauhee paskamutsi-fiilis kun lapset on hoidossa pitkää päivää :(
  9. C

    on se kiva että on pesukone mutta

    Just niin :(
  10. C

    on se kiva että on pesukone mutta

    Ja takuu oli varmaan just sen kaks vuotta?
  11. C

    tein äsken plussatestin!

    Grattis :flower:
  12. C

    1v 8kk vaava hokee pimpa pipi

    Voi olla hiivaa :|
  13. C

    Mistä vihreä pipo reilu kaksvuotiaalle?

    Prismasta löysin :wave:
  14. C

    Koska se lindexin nettikauppa aukeaa?

    MitäMitä?!? Jaa no tietää mihin ne rahat sit menee :whistle:
  15. C

    Pikkukakkonen vuoden ja neljän kuukauden ikäerolla

    Eli esikoinen on tosiaan vielä ihan vauva :) Kun 1-v päivä on vietetty niin se ei enää ookkaan niin pieni. ja kun toinen syntyy niin miettii että mitä mä murehdin etukäteen , esikoinenhan on jo "iso" ja reipas :D Toki täytyy muistaa että esikoinenkin on silloin pieni ja tarvii sitä huomiota...
  16. C

    Listaa Edullisista Talopaketeista....

    Oravais Hus :D
  17. C

    Pikkukakkonen vuoden ja neljän kuukauden ikäerolla

    Hyvin kaikki menee, pakko! :D Kuinka pitkällä oot raskaudessa? Mä ostin Carenan double swingit, landella kun asutaan niin niillä oli tosi helppo kulkea. Tosin kyllä ne oli ihan näppärät jos kaupunkiinkin lähti kun niissä saa ne etupyörät kääntyviksi.
  18. C

    Kävin tuossa naapurilla!

    Samaa mietin.

Yhteistyössä