Hakutulokset

  1. Yemi

    Tammikuun tarrasukat 2019

    Mäkin voisin liittyä Faceen jos semmonen ryhmä löytyy, paljon helpompi kirjotella siellä :)
  2. Yemi

    .

    Kiitos onnitteluista :love: @Wintersun voimia :love:
  3. Yemi

    Tammikuun tarrasukat 2019

    @miniminimini mulla on hämärä muistikuva, että olisi ollut tollaista tuhrua kans esikoisesta just näillä viikoilla. Oli ihan harmitonta :) Tein juuri digin, tiimalasi juoksi mutta jäi tyhjäksi koko testi, eli siis viallinen.. inhottavaa (n)
  4. Yemi

    Tammikuun tarrasukat 2019

    Heippa! Saanen liittyä tälle puolelle :) Meillä nyt alustavasti LA 24.1, tänään aamulla plussasin. Meillä jo yksi lapsi entuudestaan 07/15. Edellisessä raskaudessa oli tosi paha pahoinvointi/oksentelu ja nyt alkanut eilisestä lähtien tuntua jo palaa kurkussa. Ei auta muuta ku toivoa parasta :D...
  5. Yemi

    .

    Ihme! :eek: Ainoat oireilut oviksen jälkeen oli järkyttävä väsymys ja alavatsan nippailut. Eilisestä lähtien tissit tuntuneet täydemmiltä. Nyt vaan toivotaan että kyytiläinen pysyy matkassa. Paljon plussatuulia ja tsemppiä kaikille yrittämiseen.:love:
  6. Yemi

    .

    @jemppu123 Tervetuloa! @Persikka123 Mä oon kertonut muutamalle kaverille. Eniten mua inhottaa jos semmoset puolitutut kyselee et ''milloin meinasitte hankkia toisen lapsen'', aina koitan vaan naurahtaa päälle ja sanoa et saa nähdä. Meillä kuitenkin pitäisi edelleenkin olla vain 20% mahdollisuus...
  7. Yemi

    .

    Onnea @Toiveikas89 :love:
  8. Yemi

    .

    @pepsimax onhan se periaatteessa mahdollista, että oisit vaan ovuloinut tosi myöhään ja siksi ei ilmene vielä testeissä.. uutta kehiin vaan :) On: Täällä varmaan jollain ollut kohtutulehdus? Mulla on ollut mutta vuosia sitten niin en muista.. mutta tosiaan eilen lämmöt pomppas taas 37.2 ja...
  9. Yemi

    .

    @Sennay mua jännitti tosi paljon pelkkä ajatuskin aluksi. Mun raskaus ei ollut henkisesti kovin helppo, ja nyt vihdoin kun meidän taapero on alkanut nukkua paremmin jännittää aloittaa koko rumba alusta. Mutta jotenkin se vauvakuume sieltä sit syttyi ja nyt ei enää jännitä yhtään! :) @Wintersun...
  10. Yemi

    .

    Täällä dpo 4 ja on kyllä ollut erikoisin kierto varmaan ikinä. Ihan kaameeta uupumista ja ihme nippailuja ja paineen tunnetta alavatsassa. Pysyn silti skeptisenä niin ei tuu pettymyksiä. Pääsispä pian jo testaamaan.. Tsemppiä ja plussatuulia kaikille :love:
  11. Yemi

    .

    Tervetuloa uusille! :) Mites muilla piinailijoilla sujuu?(y)
  12. Yemi

    .

    @MannaL plussapeukut (y) Jännää!!
  13. Yemi

    .

    Tulihan se ovis sieltä. Mulle saa päivittää huomiseksi 6.5 dpo1 (y)
  14. Yemi

    .

    Tervetuloa @Alia @coocoo ja @Katie89 :) @Miina- mulla ei noista testeistä oo kovin kokemusta, mutta luottaisin omiin tuntemuksiin! Tallettelujen määrä on ainakin tosi hyvä (y) @Wintersun pahoittelut :unsure: kp17 eikä vieläkään sitä oviskipua. Eilen ja viimeyönä vähän nippaili ja näin jopa...
  15. Yemi

    .

    @Sennay (y) puhtaasta papakokeesta! @mimmik tervetuloa mukaan! @Ensikatse olipas asiaton kommentti gyneltä :eek: tsemppiä uuteen kiertoon! :love: On: kp 15 (normaalisti ovis on kp10-14) eikä vieläkään ovista, vv näyttäis muuttuneen oikeaan suuntaan, mutta sitä kipua odotellessa.. Eilen...
  16. Yemi

    .

    Tervetuloa mukaan @Sennay ! Onpas tää kierron keskiaika niin tylsää, ovista odotellaan. Plussatuulia kaikille! :love:
  17. Yemi

    .

    Vautsi mikä plussa-aalto täällä! :love:
  18. Yemi

    .

    Onnea plussanneille :love::love: @Wintersun tosi paljon tsemppiä (y) Me päätettiinkin (tai siis mä päätin lopettaa tän mun neuroottisen suunnittelun) ja jätetään ehkäisy jo tässä kuussa pois. eli mulle voi päivittää huomiselle (27pv) kp9/28-34 yk 1
  19. Yemi

    .

    Onnea plussanneille ja tsemppiä piinailijoille :love::love:
  20. Yemi

    .

    @Miina- pahoittelut :(

Yhteistyössä