Hakutulokset

  1. M

    Yrityksen odottajat

    Heippa pitkästä aikaa kaikille! Toivottavasti pääsette pian tositoimiin ;) Meillä mies tosiaan näytti jo vihreää valoa kierukan poisotolle, mutta oli asiasta keskustellut äitinsä kanssa ja nyt onkin sitten vahvasti sitä mieltä ettei kolmatta enää meille tulisi. Tällä hetkellä hänen suurimmat...
  2. M

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Ihana kuulla raskautuneiden kuulumisia :heart: Mä oon niin huono tulkitsemaan noita viivoja, vissiin harjotuksen puutetta. Tänään kun lähdin töihin, niin mies jäi katselemaan Toisenlaiset äidit-ohjelmaa ja se ilme mikä sillä oli kun näki vauvan syntymän :heart: Ehkä mulla sittenkin on vielä...
  3. M

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Heeeeeeeeei kaikille! ja paljoooooooon onnea plussanneille :flower: ihania uutisia. Sparkle teretulemasta Mäkin päätin pitkästä aikaa oikeen jopa kirjoitella tänne, jotta tiedätte että mukana hengessä ollaan :heart: Meidän suunnitelma A oli ensi kuussa poistattaa kierukka, mutta mies ei...
  4. M

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Voi että, paljon plussia. Onnea Unnaunna ja Pimu :heart:
  5. M

    Kouluvalmiustesti

    Onko muiden lapset käyneet kouluvalmiustestissä? Meidän lapsella ollut keskittymisongelmia ja nyt tuli testissä tuloksena 38/91. Seuraavaksi sitten psykologin tarkempi arvio ja sitten pitäisi päättää, että laitetaanko hänet kouluun vai mitä tehdään. Erityisopen mielestä lapsi on tietyissä...
  6. M

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Mamina kyllä siltä näyttää, että onnittelut on paikallaan :heart: ihanaa Viipulainen ihania uutisia Carriina tervetulloo Mä oon käynyt täällä teidän kanssa jännäämässä joka päivä, mutta en oo sitten jaksanut sitä vaivaa, että olisin kirjautunut sisään :D Ensin olin tosi kauhuissani kun...
  7. M

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Pakkohan mun oli tulla tänne katsomaan mitä teille kuuluu, vaikka kuinka oon yrittänyt olla kiusaamatta itseäni. viipulainen, Kiiltokuva ja Sonay Suuret onnittelut plussista Quumeinen Teretulemast mukaan Unnaunnajännät hetket on! Mä oon muuten kanssa Satks:n asiakas =) Hyvä kun joku...
  8. M

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Magie suuret onnittelut WWNE Voi että teen äitiä, tiedän kokemuksesta kuinka pahalta toi tuntuu. Mulle on sekä anoppi entä oma äiti sanonut noin. Muhun vaikutti tosi paljon asia, mutta pitkään asiaa käsiteltyäni tajusin, että hittoakas he meidän elämästä voi päättää. Se on meen ratkastava ja...
  9. M

    "Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

    mama? :hug: Tuntuu pahalta sun puolesta, mun serkkuseni on samassa tilanteessa (aloin jo miettii, että onko maailma liian pieni) ja aina kun hänestä kuulen, toivon että olisi hyviä uutisia. Se on raskasta katsoa, kun jotkut sikiää ajatuksella ja toiset ei vaikka kuinka olisivat "ansainneet"...
  10. M

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Hispu Voi kun ikävä juttu tuo reumasairaus, vaikka tietysti hyvä, että oireille löytyi syy. Paljon jaksamista sinne. Viipulainen Tervetuloa mukaan! Voi että, täällä vaan tikkuja dippaillaan ja mä joudun vielä pyörittelemään peukaloita. Toki ollaan harjoiteltu lasten tekoa, että ollaan...
  11. M

    "Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

    viipulainentervetuloa Mulla on niin hirveen malttamaton olo kanssa jo nyt, vaikka raskautuminen ei oo edes vielä mahdollista. Täytyy hillitä mielensä, ettei sitten kierukan poiston jälkeen ole heti ostamassa koko tilin edestä kaikkea mahdollista raskautumista edesauttavaa ravintoa ja tikkuja...
  12. M

    Yrityksen odottajat

    Onnea plussista Täällä mies näytti vihreää valoa ja yhteisestä päätöksestä päätimme aloittaa yrityksen vasta kesällä. Mies kun metsästää, niin on todella paljon pois elo-helmikuussa, niin ajattelimme että kaikille parempi, jos tulisi kevätvauva. Takana esikon syntymä rv33 ja 2 keskenmenoa...
  13. M

    "Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

    MamaVoi kun ikävää, onko sinulla ketään läheistä ystävää, jonka kanssa voisit jutella asiasta? :hug: AikavaraSOnnittelut kosinnasta! He.Ti Toi sun niccis taitaa olla aiak kuvaava :D toivottavasti pian tärppää
  14. M

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    AbaSuuret onnittelut ja tarrasukkia matkaan! Unnaunna Voi harmi, kun täti sillai tuli kyläilemään :( WWNE Pieni aikalisä voi tehdä ihan hyvääkin, että saa ajatukset selkenemään. Toisaalta jos plussa pärähtäiskin, niin onhan siinä sitten 9kk aikaa valmistautua. Mua on ainakin helpottanut...
  15. M

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Tervetuloa uudet mukaan :flower: Unnanunna Onnea, onko viiva vahvistunut? Onkin ollut niin vilkasta keskustelua, hieno homma. Mun hyvät uutiset jatkuu edelleen. Eli maanantaina olin gynellä ja siellä tehtiin täysi tarkastus. Kystaa ei näkynyt, eli se ilmeisesti puhjennut silloin kun oli noi...
  16. M

    Miten saan pojan tekemään tarpeet pöntölle vierassa paikoissa?

    Tuli mieleen, että voiko lapsi pelätä vieraan pytyn pöpöjä? meidän 3v ei suostu esim. juomaan toisen mukista pöpöjen takia. Keskustelkaa asiasta ja jos tästä kyse, niin sitten vaan Easydesiä ostamaan apteekista. Muuten olen leijona76:n kanssa samoilla linjoilla.
  17. M

    "Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

    Meillä kaksi lasta ja mun mielestä lasten lukumäärä ei ole vaikuttanut omaan aikaan. Tietysti alkuun kun vauva on pieni ja imetyksellä, niin on enemmän äitissä kiinni. Toinen juttu on se, että jos esikoinen on esim. jo 7v ja sitten tulee toinen, niin menee enemmän aikaa ennen kun molemmat on...
  18. M

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Gorthaur (kauheen vaikea nicci :) Kuulostaa niin tutulta, meillä oli kanssa aluksi haaveissa 3, varmaan paljolti siksi, että molempien lapsuuden perheessä ollut 3. No eka raskaus pääty kiireiseen sektioon, esikoinen oli pikkukeskonen ja joutuu olemaan 5vkoa sairaalassa, itse olin kanssa huonossa...
  19. M

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Lasihelmi :hug: heidip toivottavasnti "apuvoimien" käyttö tuottaa tulosta. Ihan varmasti teki juhliminen "hyvää". WWNEOn ne niin valtavia asioita nää lapsi asiat, se on jänä kun samana päivänäkin voi mielipide muuttua. Mulla tällä hetkellä tosi vahvana toive kolmannesta ja jännä kyllä...
  20. M

    "Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

    mama? Onpas stressaava tilanne teillä, toivottavasti tulis selvyyttä tilanteeseen. Mulla maanantaina aika äippäpolille, kun munasarjasta löyty kysta? Samalla kysellään sieltä sitten neuvoja mahdolliseen raskautumiseen, kun esikoisen raskaus aikana oli komplikaatiota. Jännittää ihan hirveesti...

Yhteistyössä