Hakutulokset

  1. N

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Lokakuu**

    Juu minut voi poistaa listalta ja poistun ryhmästä. Tsempit ja onnet muille! <3
  2. N

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Lokakuu**

    Mimii tsemppiä! Toivotaa et tosiaa ois vaa viikot väärin! Jaksuja <3 Nii meillä tosiaa reilu 3 vuotta seurustelua takana, josta 1 vuosi kohta kihloissa. Ja kyllä sen jotenki tuntee ku se oikee on ja näin isoja asioita voi yhdessä suunnitella. Toivottavasti se vuoto nyt vaa on jotain...
  3. N

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Lokakuu**

    Ompas täällä kuhina käynyt ja keskustelua piisaa :) Mulla alko just joku pinkki vuoto.... Muutenki on kyllä tosi oudot fiilarit ku ei oo mitää varsinaisia oireita. Tissit vähän kipeet. Ja tää alavatsa kipu piinaa mua, ei tunnu kyl kovin hyvältä nyt. Tunne ei oo enää nii vahva ja nyt vielä vuoto...
  4. N

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Lokakuu**

    Minä kerroin tänään jo perheelle. Tilanne on se kun asun eri paikkakunnalla kuin porukat ja siskot ja kaiken hyvän päälle en omista tältä paikkakunnalta yhtään kaveria niin tuntui että oli pakko saada kertoa jollekkin. Noh. Äiti otti asian aika omaan tapaansa ja sai mut itkemään. Isä kuulemma on...
  5. N

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Lokakuu**

    Hih, kiitos kaikille vastauksista, ja anteeksi porkkanan maininnasta ja siitä syntyneestä keskustelusta ;) Mut joo siis en mä tiiä millä alan oikeesti korvata tuota tervapätkää! Yök. No onneksi seki jo etoo. Oikeesti. Pelottaa että alan syömään senki eestä.. No sen näkee sitten. Toi oliski...
  6. N

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Lokakuu**

    Mahtuisko tänne varovaisesti mukaan :) Elikkäs. NeitiMi/25/1.lapsi/K-SKS Oon tällä vielä pää ihan pyörällä, kun tänään plussasin tosiaa ja neuvolatätin mukaan olisi rv5+2 menossa ja LA 27.6 mut jotenki vielä epäilen, siirryn sit heinäkuisiin, jos siltä näyttää :D Tänne kirjottelu helpottaa...
  7. N

    Alkuraskauden alavatsakivut!

    Täällä tänään plussanut! Neuvolatätin mukaan 5+2, eli iiiihan alussa ollaan :) Mulla oli viime keskiviikko yönä ihan järjettömät kivut, heräsin ja tärisin ja hikoilin kun pikku possu. Kivut ovat jatkuneet, mutta ei ole läheskään enää niin pahoja, enemmänkin nippailuja sillon tällöin. Ajattelin...
  8. N

    * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

    tuuutikki: Tänää kp 38. Ja omaa kiertoa en ees tienny ku ei kerenny menkat luomuna tulla. Neuvolatäti laski sitten sen 28 päivän mukaan. Ja laskujen mukaan menossa nyt 5+2 :) Mulla anto sillon viivan paikkaa pari viikkoa sitte ja siitä joku viikko nii ei tullu ees sitä enää. Nyt vaan ollu ihan...
  9. N

    * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

    Onnea vielä kaikille plussanneille ja muille tosi paljon tsemiä uusiin yrityksiin <3 Täällä on tänään testattu ja näyttöön pamahti "raskaana 1-2" :) Hui. Itku jo pääsi. <3
  10. N

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Heips ystävät. Täällä siis yksi joka lopetti pillerit reilu kuukausi sitten. Hirveät alavatsakivut on mua piinannu jo viikon verran ja tämmösen tuloksen sitten tänään sain :) 27.10.2014
  11. N

    * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

    Onnea minunki puolesta kaikille plussanneille! :) Ja tsemppiä uuteen kiertoon joutuneille. Täällä taas toistamiseen yöllä herätty mielettömiin alavatta kipuihin, johon ei auta kuin särkylääke. Jos jotain hyvää tässä nii oliskohan ne menkat sieltä tulossa. Alkaa vaa turtuu tähän kipuun. Kp...
  12. N

    * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

    Eilen yöllä tapahtui jotaki.. Heräsin ihan jäääärkyttävään alavatsa kipuun mitä en oo ikinä kokenu... Itkin, tärisin ja hikoilin niin että yöpaita oli vaihdettava. Nyt pikku nippailu jatkunu aamulla. Mulla siis menossa kp 34/?? Onko jollain kokemuksia, pitskö tilata lääkäriin aika ihan vaan tän...
  13. N

    * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

    Jaahas. Kp 32/?? ei oo luomuna tullu vielä nii ken tietää... Mutta siis äsken rtesti tehty ja ihan selkeen haamun sinne anto, ei tarvinu edes silimiä tiristellä. Mut viivoja nään varmaa jo joka paikassa...Huomenna käyn kyllä hakeen jonku muun testin. Huuuh huuh.. eikä vieläkää mitäään menkkoihin...
  14. N

    * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

    Nyt alko mietityttää.. Kun lopetin ne pillerit niin kaks viikkoa siitä niin tuli tosiaa ruskehtavaa tuhruvuotoa pari päivää.. Olisko syy nyt siinä, ettei menkat ala ajallaa? Puhuin kaverin kanssa ja samaa merkkiä käytti kun minä ja hällä kuiteski ihan ajallaan tuli lopetuksen jälkeenki menkat...
  15. N

    * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

    okei. Nyt tuntu ettei löytynyt edes sitä eilistä viivanpaikkaa... Kai tässä joutaa alkaa oottelee tätiä kylään. Kp 31/28-29... :/
  16. N

    * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

    Ookei :) Täytyy huomenna vielä aamupissistä kattoo mitä tulee ja seuraavaks käydä sit apteekissa, jos samanmoista antelee. Jänskää :)
  17. N

    * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

    Testi tehty. Selkeen viivan paikan antaa mut lueskelin just et tää prisman pregent stick on muillekkin sitä antanut ja ei kuitenkaan ole raskaana ollut.. :/ mitä testiä suosittelette?
  18. N

    * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

    Hoi. Luen teitä täällä taas ahkerasti. Minulla ne menkat olisi viimeistään eilen pitänyt alkaa, mut tosiaan pillerien jätöstä niin vähän aikaa ettei tiiä mikä kierto on. Kävin kuitenkin äsken ostamassa rtestin. Ihan vain et sais mielenrauhan. Ja kun hätähousu nyt olen :) kusihätää odotellessa :D
  19. N

    * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

    Hellou! Oon pidemmän aikaa jo lueskellu mielenkiinnolla teidän keskustelua. Alan varmaan tulla jo vainoharhaiseksi oireista :D Lopetin pillerit tasan kuukausi sitte. Kaksi viikkoa siitä pari päivää tuli ruskehtavaa tuhrua, ei paljoa mutta kuitenkin jonkun verran. Mitähän lie??? Nyt on...

Yhteistyössä