Hakutulokset

  1. M

    Onko muita joiden mies ei nuole koskaan pimppaa?

    Minun kokemukseni on se, että nainen joka haluaa mahdollisimman suuren nautinnon haluaa myös tulla nuolluksi. Vaikka kokemukseni eivät nyt maailman laajimmat olekaan, voin sanoa, että ex-naisystäväni ovat yleensä aina halunneet tulla nuolluiksi. Asiaan tietty vaikuttaa paljon varmasti myös se...
  2. M

    Onko joku saanut oikeasti isoa (kalua)?

    Mulla on kans iso ja nimenomaan paksu kalu.. Vain kerran sen paksuus ei ole niin sanotusti täysin kunnolla "riitänyt". Silloin tosin nainen olikin jo hieman vanhempi (eli yli 40-v.) ja myös puolentusinaa lasta synnyttänyt. Kehuja olen "välineestäni" saanut, mutta kieltämättä joskus on ollut...
  3. M

    Seksinpuute parisuhteessa

    Olen sitä mieltä, että sinänsä hyvää parisuhdetta ei kannata lopettaa, varsinkin kun on lapsia, vain sen takia, että ei saa riittävästi tai riittävän hyvää seksiä. Toki jos seksiä saa kovin harvoin tai ei lainkaan, ja sekin mitä saa on kovin yksipuolista, asialle on hyvä tehdä jotain.. Oma...
  4. M

    Naisystävä Etelä-Suomesta

    Hei! :) Pirkanmaalla asuva kahden lapsen isä kaipaa seuraa eteläsuomalaisesta naisesta. Voit olla kauempaakin. Olen työssäkäyvä, kiva mies. Elän asumuserossa ja kaipaisin hyvää ystävää sinusta lämminhenkinen nainen elämäntilanteestasi riippumatta. Laitahan yksityispostia tai suoraan...
  5. M

    Miehet hoi! Onko kamalaa, jos nainen tekee aloitteen?

    Ei tosiaankaan olisi kamalaa. Päinvastoin :) Moni hyvä asia ja ihmissuhde jää toteutumatta, jos noudatetaan liikaa muodollisia etikettisääntöjä. Olisin imarreltu positiivisesti..
  6. M

    Yksinäinen yksinhuoltaja

    Eiköhän sitä seuraa löydy, kun rohkeasti lähestyy ihmisiä.. No, uimahalleilla yms. se ei ole noin vaan helppoa, mutta löytyyhän niitä keinoja muitakin. Esimerkiksi tänne käyttäjäksi rekisteröitymällä saa yhteyttä ihmisiin ja voi kysyä vaikka henkilökohtaisesti lisää..
  7. M

    Kuinka monella on rakastaja?

    Rakastaja voi olla erittäin hyvä vaihtoehto tyydyttää jokaiselle kuuluvaa tarvetta nauttia seksistä. Toki lähtökohtaisesti seksi kuuluu parisuhteeseen, mutta toisaalta jokaisella on musta oikeus hyvään seksiin ja sitä kautta vaikka ns. salasuhteeseen, jos sitä ei muuten saa. Tunnen ihmisiä jotka...

Yhteistyössä