Hakutulokset

  1. mammeli

    Missä iässä vauvasi alkoi nukkumaan täysiä öitä?

    :flower:Heti kun olivat yli 3 kiloa olisivat nukkuneet vaikka koko yön. Herättelin muutaman kerran syömään. B)
  2. mammeli

    kuukautisten aikaan masentaa

    Minulla on kuukautisten aikaan aina ollut lievää mielialanvaihtelua, mutta sehän kuuluu asiaan eikä ole elämääni milläänlailla haitannut. Nykyään kun imetys on loppunut ja synnytyksestä on yli vuosi, mielialanvaihtelu on aika repivää. Se alkaa jo viikkoa ennen ja itken, nauran ja raivoan...
  3. mammeli

    sikiön suuri munuainen

    Tuossa vähän tietoa kopsattuna joka päti meidän lapsemme kohdalla. Eli rv 24 todettiin suuri munuainen mutta joka normalisoitui rv 36 mennessä ja lapsi oli synnyttyään täysin terve. Josko teilläkin kyse ihan samasta. Hydronefroosi ja hydroureteronefroosi Hydronefroosi (vesimunuainen)...
  4. mammeli

    6kk synnytyksestä: SEKSI EI ONNISTU!

    Meillä seksin harrastaminen loppui raskauden lopulla, kun iiiison mahan kanssa se ei enää ollu kivaa kummallekaan. Tyttö on nyt 10kk ja seksiä harrastettiin ekan kerran viime viikonloppuna. Ei ole ollu haluja sitä ennen. Onhan se pitkä aika, mutta jos on parisuhde kunnossa, niin kyllä suhde...
  5. mammeli

    Muita lahkeessa roikkuvia 10-11kk?

    Triplamaman kanssa en vain haluaisi osua mammapiireissä vastakkain. Luulee olevansa itse täydellisyys äitinä. Elää lapsilleen eikä erehdyksessäkään lähde illanviettoon, jossa jopa viinaa voisi olla tarjolla (kts. keskustelu "äitien varpajaiset"). Kehotat meitä muita kohottamaan mielialaa, mutta...
  6. mammeli

    THÄNK JUUUUU!!!;)

    voiko tuolla siis poistaa myös kasvoista(viikset B) ) pois? kasvaako ne sitte entistä komiampana takas? T:viiksivallu (naispuolinen sellainen ;) )
  7. mammeli

    4v,alapään kutina/punotus

    meidän neidillä ollut eka hiiva tulehdus jo 10kk ikäisenä ja senkin jälkeen silloin tällöin ja oireet just tuollasia, punottaa vähän ja kutisee
  8. mammeli

    Miten SINÄ reagoisit? Anoppiasiaa.

    Mulla ei oo vielä kokemusta ja en oikein anopin kanssa ole tekemisissäkään. Ensimmäistä lasta odotan ja mielenkiinnolla odotan mitä mieltä oma äitini tulee olemaan nimivalinnoista. Sen mukaan kun kaikkien pitäs olla Henna, Minna, Mikko, Jukka linjaa... Koiran nimivalintaakin se protestoi, mutta...
  9. mammeli

    tummat hampaat

    nostan vain, josko jollain olis kokemuksia
  10. mammeli

    tummat hampaat

    joku kyseli valkoisesta hampaissa, mutta minäpä kysynkin kun lapsella on tummat hampaat siis sellasia tummia pilkkuja kaikissa hampaissa. onko muilla ollu samanlaista? käytiin pariinkin kertaan hammaslääkärissä, ekalla kerralla sano että REi ole reikien alkuja eikä pitäis ola mitään vakavaa...
  11. mammeli

    ystävyyskakku hermanni

    hyi.. oli mun mielestä tosi pahanmakunen ja siihen laitettiin suklaata ja oisin kyllä syöny ne mieluummin ilman sitä kakkua :D maistu ihan hiivalle tai vastaavalle.. olikohan menny pilalle juuri jossain vaiheessa..
  12. mammeli

    G mitä ihmettelet tuttavasi sisustuksessa?

    mä ihmettelen sitä et on niin paljon ihmisiä joiden luovuus ei riitä sisustuksessa muuhun kuin siihen mikä milloinkin on muotia. nythän se on sellanen paloista koottu maitokaakaon värinen divaanisohva ja siihen muutama tuekoosi ja tummanruskea tyyny. paneeliverhot samaa väriä, ja hiekan värinen...
  13. mammeli

    leivinuuni vai takka?

    meillä on molemmat, mutta jos pitäis valita niin ottaisin mieluummin leivinuunin. Ainakin meidän uunissa se tuntuu lämmittävän paremmin että siksi ja vaikka itsekään en ole mikään himo leipuri niin ajattelin kyllä hyödyntää sitä ruuan laitossa. vaikka vaan ihan laatikkoruokia, säästyypähän...
  14. mammeli

    Heräileekö muiden 1,5v:t vielä öisin??

    meillä poitsu nyt 1v7kk ja nukku (tilan puutteen vuoksi kun rakennettiin ) pinnasängyssä pidempään kuin isommat sisarukset (vanhemmat muuttuvat jatkettavaan sänkyyn 1v3kk ikäisinä). Kun päästiin muuttaan uuteen kotiin jossa oli oma huone myös tälle juniorille niin siihen asti kitisi ja kätisi...
  15. mammeli

    arka lapsi

    Meillä on poika saman ikäinen ja välilla, usein arka. Aloitti seurakunnankerhon tammikuussa. ja kaksi ekaa kertaa itki kuin syötävä. Kerhosta soitettiin perään kun rauhottui että kaikki hyvin . Ei mennyt kuin 3min! Nyt menee kerhoon eikä halua minua sisälle saattamaan... On niin isoa. Mutta...
  16. mammeli

    No onkos muita joiden lapset syntyneet -02 ja -06?

    Pinoudutaan :)
  17. mammeli

    hampaastako johtuvaa?

    Meillä poika oli viikon ihan nuutunut ja lämpöili kun poskihampaat oli tulossa. Oli kärttynen ja nukkui tosi paljon.olisi halunnut hereilläkin vaan pötkötellä. Ei ollut nuhaa tai muuta. Joten ei kannata huolestua, johtuu varmaankin ihan vaan hampaan puhkeamisesta. :flower:
  18. mammeli

    Kannattaako mennä hesan lapsimessuille?

    Kannattaako 2,5-vuotiaan kanssa mennä messuille vaunuilla? Emme ole koskaan käyneet lapsimessuilla ja nyt mietimme että lähtisimme. Pyörällä tai vaunuilla (bussilla). Lapsi ei juurikaan ole kävelly ulkoillessa, aina istuu vanuissa tai ajaa itse pyörällä.
  19. mammeli

    uusi mies ja lapset kaupanpäälle?

    miten mies otti tiedon vastaan, että ei saakaan pelkää ihaa naista B) tietenkin riippuu miehistä, että miten reagoivat. mutta kertokaa muutki kokemuksia niin tiedän sit mitä teen jos tuollainen tilanne joskus tulee eteen.

Yhteistyössä