Hakutulokset

  1. L

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2015

    Hei vaan, Bettinah! :wave: Minä olen peruspessimisti, enkä usko raskauspahoinvointiin vielä tuossa vaiheessa. Mulla tulee myös kaikenlaisia oireita jo dpo 5 eteenpäin, mutta laitan ne jännityksen piikkiin. Joskus dpo 9 eteenpäin uskoisin, että "oikeita oireita" voisi ilmaantua, jos on...
  2. L

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2015

    Voi, laabla, kun sun tilanne ei "etene" :( Tuntuu pahalta sun puolesta... Tuulentavoittelija, lieköhän siellä pullat uunissa. Hope so! Ja toivottavasti myös stualla :) Omanapailua sen verran, että Terolutit oli apteekista loppu, joten otin sitten Luget! Lueskelinkin, että minun...
  3. L

    Plussa vai ei?! Apua kaivataan.

    Ymmärsinkö oikein, että sinulla olisi nyt suunnilleen dpo 7? Ja testin teit la eli dpo 5? Siinä tapauksessa en usko, että testi näyttäisi vielä raskautta tai ainakin melko harvinaista olisi.
  4. L

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2015

    Oih, kesätopikki! Lähdettiin miehen kanssa vähän "lomailemaan". Minä teen etänä töitä ja mies saa tehdä omia juttujaan pihalla :) Kesäfiilis alkaa nousta, kun eilen oli 16 astetta lämmintä ja tänäänkin 14 astetta, joten saa melkeinpä t-paitasilleen tehdä pihahommia :) Täällä tuli eilen komeat...
  5. L

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KEVÄT 2015

    Neiti Näpsän äiti, olen niin pahoillani! Tippa tuli linssiin :( Yrittäkää jaksaa miehenne kanssa :hug: Lueskelen kaikki viestit, mutta nyt on jotenkin niin hiljaista omalla rintamalla, että oihvoih. Miten voi mielialat nousta ja laskea tätä vauhtia.
  6. L

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KEVÄT 2015

    Uusille kirjoittelijoille tervetuloa! Ja sympatiat kaikille rankkoja asioita kokeneille. Mulla olisi tarkoitus nyt aloittaa Terolutit tai Lugesteronit ovulaation jälkeen, mutta en edelleenkään ole päättänyt, kummat aloitan. Onko täällä kukaan käyttänyt kumpaakaan noista? En kyllä usko, että...
  7. L

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KEVÄT 2015

    susa, pääset uuteen kiertoon tärppiä hakemaan :) tamariini, onnea!! Täällä rt näytti jo kunnon viivoja sunnuntaina ja eilen. Ei vaan tuo keltarauhasen toiminta riitä ylläpitämään raskautta... Onneksi sain nyt ne lääkkeet. Alkaa olla tosi raskasta, kun 10 kk sisällä on ollut yksi...
  8. L

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Mulla reagoi raskaustesti ovulaatioon, tulee ihan selkeä viiva. Jatka IMN testailua, niin selviää homman nimi :) Tuli tuosta dpo:sta mieleen: Mulla oli tässä kierrossa aikainen ovis, kp 13 ultrassa näkyi munasolun juuri irronneen. Eli kp 14 on ilmeisesti dpo 1? Nyt on siis kp 25 eli dpo 12?
  9. L

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Laitanpa teille tiirailtavaa, kun en oikein tiedä, onko tän aamun testi jo vähän vahvistunut. Ärsyttää, kun punainen viiva pomppii silmille kun tikun ottaa käteen, mutta koneelle kun siirtää kuvan, niin haalenee tosi paljon :( Tässä siis aamun testi: dpo 12-13 Ja tässä kollaasissa eilisen...
  10. L

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Wolt, minäkin näen hailuran toisen viivan!
  11. L

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    karoliiniska, en näe viivantynkää sun testissä :( Näen yleensä viivoja kaikissa testeissä, mutta tuo mun testin viiva on punertava ja mieskin sen näki, joten pakko siinä jotain on olla :D On tämä kusitikkujen tiirailu kyllä sairasta :stick:
  12. L

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Apuva, osaankohan linkittää testin tänne. Nyt dpo 11-12 ja päiväliruista uitin one stepin, juurikin tuon jota täällä on parjattu viime aikoina, enkä itsekään siihen luota. Monta päivää olen testannut ja tyhjää täynnä on testi ollut. Nyt tuli kuitenkin tällainen: one step dpo 11-12 Mitä mieltä...
  13. L

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KEVÄT 2015

    susa, hurjaa ja kurjaa kyllä :( Poistettiinko sulla munasarja? Mulla oli elinkelpoinen yksilö tuubassa ja se oli revennyt ja vuotanut vatsaonteloon. Kipuja ei ollut, mutta samoilla viikoilla olin kuin sinäkin, eli 6+2. En olisi varmaan tiennyt koko raskaudesta, jos en olisi rv 4+5 käynyt...
  14. L

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KEVÄT 2015

    susa123, tervetuloa! Täältä saa kyllä hyvää vertaistukea ja keskusteluseuraa. Miten sulla tuo kohdunulkoinen kävi ilmi? Mullahan tuli kuukautiset normaalisti ja sitten myöhemmin alkoi ruskea vuoto, minkä jälkeen selvisi KU. Sinä oletkin tullut raskaaksi pian KU:n jälkeen ja toivottavasti nappaa...
  15. L

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KEVÄT 2015

    Mun jännittämisen tän kierron suhteen saa haudata. Progekokeen tulos tuli: 21,2. Eli alhainen on. Taas tuli hanskat tiskiin olo, mutta soittoaika lääkärille varattu, joten jospa sieltä sais jotain toivoa. Tilanne 1,5 h myöhemmin: Naurattaa oma panikointi! :laugh: Lääkäri soitti ja sanoi, että...
  16. L

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KEVÄT 2015

    Wanti, lupaavia oireita! Ja hyvältä näytti tuo sun tän päivän testikin, kun kävin himotestaajissa kurkkimassa. Meinasin kans linkittää sinne oman testini aamulta, kun pukkasi haamuviivaa, mutta en sitten uskaltanutkaan. :D Equus, mun mies on myös tuollainen kuvaamasi "perussuomalainen mies"...
  17. L

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KEVÄT 2015

    Equus, ei seurata ovista muutoin kuin ovistestien avulla. Tänään kävin progekokeessa, joten siitä varmaan jotain selviää, jos on selvitäkseen ja sitten soittelen tulokset vielä lääkärille. Sen tuloshan voi vielä muuttaa asiaa. Toivottavasti sun tilanne on tuolla ohi ja pääset uuteen yritykseen...
  18. L

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KEVÄT 2015

    Tervetuloa kaikille uusille! Onpa kiva, kun tämä keskustelu saatiin taas henkiin :) Olen aika erilaisessa tilanteessa nyt vireillä olevaan keskusteluun viitaten. Omat kokemukset on luokkaa mikään-ei-kiinnity tai kiinnittyy-väärään-paikkaan (KU). Suhteellisen nopeasti olen päässyt fyysisesti...
  19. L

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KEVÄT 2015

    Miten aina unohdan käydä täällä! Kiirettä on kyllä pitänyt uuden työn parissa ja parisuhdekin voi onneksi erinomaisesti. Teki hyvää, kun mietiskeli kunnolla asioita. Uusia kuulumisia on myös lapsiprojektin tiimoilta. Sain Terolutit käyttöön nyt jatkuvien kemiallisten raskauksien takia. Käyn...
  20. L

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2014

    Ei tämä nyt taaskaan ihan putkeen mennyt. Eilen tein testin, jossa selvä punainen viiva. Kerroin sitten miehelle ja ihmeteltiin yhdessä testiä, ei siis ollut vain minun vaaleanpunaisilla viivalaseilla saatu viiva. Tänä aamuna uutta testiä kehiin ja plaaaaaaaah, eipä tuossa enää toista viivaa ole...

Yhteistyössä