Hakutulokset

  1. T

    Maaliskuiset 2018 *lokakuussa*

    Tuo lloydin mainitsema Tiny Love Rocker Napper on ihan ykkönen! Meillä esikoiselta tallessa, on käynyt tässä välissä eka kaverin kaksosilla ja sitten seinänaapurin vauvalla lainassa. Me käytiin aina saunassakin niin et tyyppi pötkötteli tossa vempaimessa kylppärin puolella (meillä on lasiovi) ja...
  2. T

    Maaliskuiset 2018 *lokakuussa*

    Mulla tais olla esikon isyyspakkauksessa just kylpyjuttuja (ja ammeeseen kokosin ne tavarat), kaljaa, korvatulpat, jotain I<3dad -vaatteita (ainakin etin niitä, en muista löysinkö :D ) ja ja ja.. äää, en muista, kuvakin vanhassa puhelimessa. Kaikki periaatteessa semmosta mitä olis tullut...
  3. T

    Maaliskuiset 2018 *lokakuussa*

    Ei oo tullut pitkään aikaan käytyä täällä, ootte kyllä olleet mielessä! Fb:tä selaan päivittäin vaan vois sielläkin ite olla aktiivisempi ja antaa itsestään enemmän. Oli nyt melko työ saada teidät kiinni, syyskuun pinossa oli monta sivua lukemattomia viestejä ja tää uus vielä päälle. Vaikutti...
  4. T

    Maaliskuiset 2018 *syyskuussa*

    Olin vissiin tiistaina viimeksi käynyt täälä, ihanan paljon tekstiä ja mikä tärkeintä, hyviä uutisia! Ja uusia ihmisiä! <3 Hei ja kokovartalotyyny, ostin esikkoa odottaessa ja käytössä ollut jatkuvasti. Menee selkä ihan jumiin jos on useamman yön muualla eikä pääse kietoutumaan boyfriendiin...
  5. T

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    Ja hui @mekkuli81 mikä säikähdys siellä, onneksi kaikki kuitenkin hyvin! Ihana kun ottivat heti näytille.
  6. T

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    Täältäkin lähtee viestiä tänään @*Louhi* lle, nt-ultrassa kaikki näytti hyvältä, toki verikokeet tulee myöhemmin (kauas niissä menee?) mut jospa ne saatais ihan oikea vauva <3
  7. T

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    On kyllä paljon keskustelua tullut taas hetkessä, kiva kun ei hiljene vaikka moni varmaan jo FB:n puolella (montakos siellä muuten jo on?). Ihana lukea muiden ultratuloksia (jospa myös Cuminalla väärä hälytys), jospa meilläkin menis kaikki ok? Kämmäsin tosiaan sen ajan kanssa mut onneksi...
  8. T

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    Persesilimä, tajusin eilen et kämmäsin kun viikko sitten varasin nt-ultran ja seulojen ajan. On siis naapurikaupungissa, ja koska noiden ideaalit ottoajat menee vähän ristiin, on ainoot mahdolliset ajat ottaa molemmat yhtä aikaa 11+0 - 11+6 välillä. No, mulla on aika huomenna ja täyteen tuleekin...
  9. T

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    Tervetuloa uudet, ja voi @Happyellow miten kurjia uutisia. Sydäntä särkee teidän puolesta. <3
  10. T

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    Voi Teos, jospa olis harmitonta! Säikäyttää varmasti, en osaa ees kuvitella miten ite reagoisin. Hyvä siis toiselle sanoa et koita pysyä rauhallisena ja levätä ja ja ja.. <3
  11. T

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    Äh, en oo taaskaan eksynyt tänne aikoihin vaikka mielessä ootte kyllä. Täällä esikko synty 8/15 (ikäeroa tulee vähän reilu 2,5v) käynnistettynä 41+3. Toivottavasti nyt spontaanisti lähtis, onhan tuo niin anaalista että huhhei. Toisaalta oli kyllä oma toive, kun hajos pää nukkumattomuuteen ja...
  12. T

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    Oon meinannut jo paristi kyselläkin et missä meidän isi on? Mut voi vee mitä paskaa @Meora siellä, en osaa mitään järkevää sanoa mut raivostuttaa sun puolesta! Ja Siruliinalle paljon rakkautta ja voimia <3
  13. T

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    Unet on kyllä tosi paljon elävämpiä ja todemman tuntuisia raskaana ollessa, seksiunia nähty molempien raskauksien aikana useita vaikkei todellakaan normaalisti :D mut tää keskenmenouni oli kyllä kans niin todellinen ja tarkka et hyi hemmetti.
  14. T

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    Voi jeeeeeeee. Näin viime yönä unta et olin unohtanut kuukupin ( :D ) koko täksi ajaksi sisälle, ja ku otin sen vihdoin ulos se oli täynnä isoa hyytymää ja seassa näky ihan selvä pieni alkio. Mietin vielä siinä unessa et kauankohan tosta keskenmenosta mahtaa olla, hankala kun ei oo päässyt...
  15. T

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    Ai niin, ja mäkään en oo oksentanut kertaakaan mut etoo kyllä tosissaan pitkin päivää. Painoa on ihan ihan ihan järkyttävästi, valmiiksi lihava + raskaus + kotiäitiys (noussut ihan hulluna tämä aikana) + tää uus raskaus = kohta lähtee varmaan polvet irti ja selkä taipuu maahan saakka jos yhtään...
  16. T

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    Alkaa kyllä raivostuttaa tää odottelu, yli viikko vielä ekaan neuvolaan. Toivottavasti mahassa on joku kotona.. tuntuu et menee aikaa hulluna "hukkaan" jos näin kauan oottelee eikä siellä olekaan ketään vaan vaikka se tuulimuna (meinaan aina kirjottaa tuhkamuna.. no ei se :D ) Silti ihana lukea...
  17. T

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    Täällä mietittiin et miten menee läpi juomattomuus synttäreillä, mulla lauantain suunnitelma on pullo holitonta punkkua ja koska oon iltasin super väsynyt niin hekottelu ja väsysekoilu menee lie kännin piikkiin? Itse synttärisankarille kerroin tänään mut muita en edes tunne kunnolla, eiköhän...
  18. T

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    Toivottavasti kaikki hyvin Siruliina, toivottavasti pian selviää eikä tarvi kauaa jännittää ja odottaa..
  19. T

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    Juu @Tiuva toki jäät tänne, varmana moni muukin lopen synnyttää huhtikuun puolella! Voitaiski jo sopia et järjestyksessä sitten synnytetään ;) ei luoja ku korpes esikoisen aikana ku oma laskettu aika 17.pvä, ja mooooooni jolla oli laskettu myöhemmin veti ohi.. tuntu ettei ite ikinä saa sitä...
  20. T

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    Kiitos @*Louhi* jo etukäteen ryhmän perustamisesta! Mäkään en tonne ekaan liittynyt, todellakin odotan jotain elon merkkejä ensin. Kuitenkin FB:ssä näkee paljon nopeammin uudet viestit ja helpompi vastata, joten sinne kovasti kaipaan kunhan tohtii. Nähdään siis kaikki siellä ööööö kuukauden...

Yhteistyössä