Hakutulokset

  1. E

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Ovumialla.
  2. E

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Kiitos @Angervo76 Tsemppiä odotukseen, se on ihanan kamalan mahtavaa aikaa . Katsotaan nyt kuin käy. Maanantaina alkaa lääkitykset ja 25.2. on ultra. Siirto mahdollisesti 4 tai 5 päivä. Pakkasessa on 4 ja 5 päiväiset solut. Molemmat siirretään, nelipäiväinen sulatetaan päivää...
  3. E

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Mahtavaa, Onnea ❤️
  4. E

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Heippa kaikille. Olen ollut täällä viimeksi 2016 kesällä. Ja päätettiin, että lapsiluku jää kahteen. Halusin kuitenkin kolmannen ja mies ei. Olimme jo lahjoittamassa kaksi pakkasalkiotamme eteenpäin, mutta se on laissa kiellettyä Jostain kumman syystä minulle tuli tunne, että haluankin siirtää...
  5. E

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Mulla oli hcg erittäin matala ja raskaana olin, joten älä huoli. Matalilla arvoillakin voi onnistua. Hcg:n nousu on hyvin yksilöllinen. Mulla oli lääkkeet rv. 10+0 molemmissa raskauksissa.
  6. E

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Mulla oli kaksi inseminaatiota klinikalla ja yksi inseminaatio kotona ;), kun ei ehtiny klinikkalla enää tekeen. Ivf ja pari icsiä ja vikalla icsilla plussa, mutta oli kemiallinen tai vastaava, kun hcg vaan 27. Pari vuotta taukoo yksityiselle luovutetuilla soluilla. Saatiin 18 munasolua joista...
  7. E

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Mä oon ollu aika monella eri lääkärillä. Isto Uusi-Erkkilä on taitava lääkäri, mutta on nykyään ulkomailla. Suositteli Tampereen ovumiaa tai jotain klinikkaa helsingissä, mutta en kuollaksenikaan muista mikä se oli. Kati Pentti ja Candido Tomas oli mulla ja tykkäsin kyllä molemmista :)
  8. E

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Huikeaa Hassutassu :love: aivan mahtavaa!
  9. E

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    No hohhoijaa...ei tuota nyt niin vakavasti tarvitse ottaa. Anteeksi nyt jos pahoitin eetuha sun mielesi, mutta harvemmat pissatestillä raskautensa varmistaneet käyvät veritestissä. Ellei ole jotain haastetta raskauden suhteen. Ja lähinnä tarkoitin tuon kommenttini niin, että kaikki...
  10. E

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Ainoo vaan, että lääkäri nuori ja varmaan vasta valmistunutkin :D No onneksi tänään on jo sunnuntai, niin pääset "jo" huomenna ultraan. Päivä varmasti tuntuu äärettömän pitkältä, mutta toivottavasti sun työsi pitää sinut kiireisenä ;) Juu, niin mä muistelinkin, että alkuraskaudessa eivät...
  11. E

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Jännä kuinka eri tavalla eri paikkakunnilla tähän suhtaudutaan. Mä oon aina saanut sen, mitä oon pyytänyt. Eikä oo tarvinnu vaatia eikä kiukutella. Eivät ultranneet, koska ultravehje järjettömänvanha ja huono. Eikä lääkäri osannut käyttää kunnon ultraa :whistle: siksi sainkin maksusitoumuksen...
  12. E

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Juu, ei ne hcg:t kaikilla nouse niin kuin pitäisi. Pidän peukkuja sinulle peikkoeukko :love:
  13. E

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Jep. Oli kyllä aika haastava aika, itseasiassa oli 12 päivää o_O. Ravasin sen lisäksi hcg-arvon mittauksissa, joka ei noussu kunnolla. Se oli kyllä hermoja raastavaa aikaa. Mulla ei ollut silloin vuotoja eikä juuri mitään oireitakaan. Vuodot alkoi vasta 12+3 viikolla.
  14. E

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Ootko saanut vaeattua jo ultran jostain yksityiseltä? Ymmärrän kyllä varsin hyvin tuon pään hajoamisen. Itse odottelin 11 päivää ja se oli aivan hemmetin raskasta...:eek:
  15. E

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Peikkoeukko: älä missään nimessä lopeta lääkkeitä kesken. Mulla oli viikkoja 12+3, kun rupesin huotaan verta ja sitä tuli kyllä reilusti. Side kastui kunnolla. Silti sikiöllä oli kaikki kunnossa. Ikinä ei voi tietää, miten käy. Ja Solakka-silakka vuosi koko alkuraskauden ja kaikki päätyi hyvin...
  16. E

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    No mikäs sinut näin sai päättämään?
  17. E

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Juu, aion kertoa asiasta molemmille lapsille. Heillä on oikeus tietää se, mutta eihän sitä ole mikään pakko kertoa.
  18. E

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Solakka-Silakka Laittelinkin sulle jo viestiä. Maitohappobakteerivalmistettakin on neuvolasta suositeltu mahavaivoihin. Oisko ollu relan d-vitamiini, missä on mukana niitä maitohappobakteereja. elinas ❤Sintti kohta 5vkoa❤
  19. E

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Mitä hoidot pitää sisällään aika laaja kysymys, riippuu omista lähtökohdista, mutta ainakin ensikäynti jossa kartotetaan tulanne ja tehdään suunnitelma. Lääkäri määrää lääkityksen, joka otetaan hoitokaavion mukaan. Hoitaja selittää sen. Klinikka valitsee luovuttajan antamuesi "tuntomerkkien"...
  20. E

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Saa kysyä. Juu kaikki siirrot, mitkä on voitu tehdä on tehty kahdella alkiolla. Miten ne loput alkiot menee haaskuuseen? Ne sitten pakastetaan ja sulatetaan sieltä myöhempää käyttöä varten. Vai mitä tällä tarkoitit?

Yhteistyössä