Hakutulokset

  1. E

    Marraskuun murut

    Moikka kaikki! Täällä yks marraskuisen odottaja ja la on marraskuun lopulla. Onkohan face-ryhmään mahdollista päästä, vaikka täällä ei oo keskustellutkaan? Ajattelin aluksi, etten tarvitse mitään vertaistukiryhmiä, mut nyt kun tässä on useamman viikon sulatellut raskausuutista, niin kummasti...
  2. E

    Pk-seudun odottajat, LA talvella/alkukeväästä 2016

    Heippa! Mäkin oisin kiinnostunut fb-ryhmästä. Asun Helsingissä ja esikoinen ois tulossa maaliskuussa. Mäkin kirjoittelen mielummin jossain vähän yksityisemmin kun täällä eli kerron itestäni siellä fb:n puolella lisää jos sinne pääsen :)
  3. E

    Erityisäitiysvapaa koeajalla

    Heippa, Tilanteeni on hieman mutkikas. Työterveyslääkäri kielsi työnteon kemikaalien vuoksi ja ehdotti ratkaisuksi erityisäitiysvapaata. Ongelma asiassa on, että olen koeajalla ensi kuun puoleen väliin saakka. Lakiasioihin perehtyessä olen tullut siihen tulokseen, että varmin keino säilyttää...
  4. E

    <3 Maaliskuun muruset kesäkuussa <3

    Mäkin varovaisesti seurailen tätä palstaa. Reilu viikko sitten plussasin ja verikokeella tarkastettiin loppuviikosta. Takana viime talvelta on keskeytynyt keskenmeno (ultrassa todettiin elottomuus rv10) ja sen jälkeen aloitetut lapsettomuushoidot. Ikää on 22 eli melko nuori olen ollut kokemaan...
  5. E

    Pregnylin jälkeen raskaustesti

    Kiitti vastauksesta naurunaama! Mulla on tänään klo 21 tasan 10 vrk pistämisestä ja arvaa maltanko odottaa siihen, et menkkojen pitäis alkaa, varsinkaan kun mulla on PCO ja sen takia oon tottunu, et menkat ei tuu koskaan.. Onks sul kokemusta ko. lääkkeestä ja jos on, niin tehosko?:)
  6. E

    Pregnylin jälkeen raskaustesti

    Vastatkaa nyt joku :(
  7. E

    Pregnylin jälkeen raskaustesti

    Heippa. Yritän saada vastausta täällä, kun lapsettomuuspuolella on aika hiljaista. Eli kokemuksia siitä, milloin voi alkaa yrittää testailla Pregnylin jälkeen? Totta kai oletus on, että kaks viikkoa oviksesta, mutta jos ei jaksa odottaa... Olen pistänyt irroituksen viime lauantaina eli nyt...
  8. E

    PREGNYL-kokemuksia

    Heippa! Onko kellään kokemuksia Pregnyl-irroituspiikistä? Milloin ovis on tapahtunut ja liittyikö siihen oireita? Mulla on takana ensimmäinen Letrozole+Menopur+Pregnyl -kierto. Pregnylin pistin lauantai-iltana ja nyt tuskailen ja panikoin että oliko ovista ollenkaan. Mitään tuntemuksia ei ole...
  9. E

    Kaavinta jälkeen ovis/menkat/raskaaksi +PCO

    Heippa! Näitäkin keskusteluja on, mutta ei tuoreita, joten aloitampa uuden. Minulla todettiin helmikuussa keskeytynyt keskenmeno rv 9+5 ja alkio vastasi viikkoja 9+0. Lääkkeellisesti epäonnistuneiden tyhjennysten jälkeen kaavinta tehtiin reilu viikko kkm:n toteamisen jälkeen. Lääkärin mukaan...
  10. E

    Ruotuun ja raskaaksi eli laihduttavat kuumeilijat

    61.9 kg näytti vaaka tänä aamuna. Ja tavote on tosiaan <60kg, eli mitään huimia lukuja mä en oo pudottamassa :p Voi olla et eroan jossain vaiheessa vielä tästä ryhmästä, vaikka en laihtuis grammaakaan. Lääkärin mukaan (PCO:sta huolimatta) hedelmällisesti parhain painoni ois hiukkasen korkeempi...
  11. E

    Ruotuun ja raskaaksi eli laihduttavat kuumeilijat

    Mariah 33, joo laita vaan tohon taulukkoon et km 2/15 ni ei kukaan ihmettele :) terveisii Kättäriltä. Tippa kädessä ja koko päivän kestänyt odotus kaavintaan vaan jatkuu :(
  12. E

    Ruotuun ja raskaaksi eli laihduttavat kuumeilijat

    Kiitos teille lohdutuksesta <3 pakko kerätä taas itsensä ja elämänsä ja luulen et just kunnon kuntoilu voi olla siihen hyvä keino. Ootteko ikinä harkinnu mitään faceryhmän perustamista tai muuta? Tääl on hirveen hankala keskustella kunnolla jos pääosin käy puhelimella x(
  13. E

    Ruotuun ja raskaaksi eli laihduttavat kuumeilijat

    Hei taas! Ilmoittauduin joukkoonne kirjavaan tän vajaa 3kk kestäneen plussauksen jälkeen. Sain torstaina tietää keskeytyneestä keskenmenosta. Alkio oli kuollu9+0 viikon ikäisenä, mut onneksi sain tän tietooni heti 9+3. Tyhjennys on parhaillaan menossa lääkkeellisesti ja kenties vielä kaavinta...
  14. E

    Ruotuun ja raskaaksi eli laihduttavat kuumeilijat

    Moikka pitkästä aikaan ja ensihätään suuret onnittelut teille, jotka olette onnistuneet saamaan kiloja vähemmälle. Mä oon viettänyt hiljaiseloa ja nyt jätän tän ryhmän, koska plussasin Uuden vuoden jälkeen. Oon asiasta maailman onnellisin ja malttamattomin, mutta en vieläkään uskalla iloita, kun...
  15. E

    Nuoret, joilla raskaaksi tuleminen ei tärppää

    pirplua, no miten kävi tissien kanssa? Oliko merkki jostain suuremmasta? ;)
  16. E

    Nuoret, joilla raskaaksi tuleminen ei tärppää

    Pirplua, Ahdistus on kyllä tuttu juttu..:/ ja joo nyt täytyy sanoa, että apua, sillä tosiaan neljänä peräkkäisenä päivänä oon plussannu ja neuvola varattu. En vaan niin tiedä miten suhtaudun tähän, kun tuntuu niin epätodelliseslta vaikka toki oon ihan innosta pinkeenä ja onnellinen <3
  17. E

    Nuoret, joilla raskaaksi tuleminen ei tärppää

    pirplua ps! Kato inbox:)
  18. E

    Nuoret, joilla raskaaksi tuleminen ei tärppää

    pirplua, kiitos <33 Jotenkin vaan tuntuu, ettei koko homma voi olla todellista ja hormonit vaan sekoilee ihan kunnolla.. no, en oo ikinä saanu mitään plussaa r-testiin, eli siinä ainakin yksi ilon aihe, vaikka lopputuloksesta ei niin voi vielä hihkuakkaan:) Hyvä, et sait vanhempiesi luona...
  19. E

    Nuoret, joilla raskaaksi tuleminen ei tärppää

    Kiva että täällä on jatkunut keskustelu! Mä oon ite viettänyt hiljaistakin hiljaisempaa hiljaiseloa, kun joululomalla olin reissussa ja tällä viikolla kotiin tulemisen jälkeen ei ole toiminut netti.. Olo on tällä hetkellä sekava ja outo ja jaja ja.. Ihmettelin jo viime viikolla rintojen...
  20. E

    Nuoret, joilla raskaaksi tuleminen ei tärppää

    Ihanaa Uutta vuotta tänne kaikille ja toivotaan plussatuulia joka ikiselle!???? Oon ollut Lappi-lomalla koko joulun, niin jäänyt netin käyttö oikeastaan kokonaan. Kertu, tsemppiä yrittämiseen! Mun mielestä kyllä särähtää korvaan, että parin vuoden odotus ois pillereiden jälkeen ok, varsinkin...

Yhteistyössä