Hakutulokset

  1. E

    Erityisäitiysvapaa koeajalla

    Heippa, Tilanteeni on hieman mutkikas. Työterveyslääkäri kielsi työnteon kemikaalien vuoksi ja ehdotti ratkaisuksi erityisäitiysvapaata. Ongelma asiassa on, että olen koeajalla ensi kuun puoleen väliin saakka. Lakiasioihin perehtyessä olen tullut siihen tulokseen, että varmin keino säilyttää...
  2. E

    Pregnylin jälkeen raskaustesti

    Heippa. Yritän saada vastausta täällä, kun lapsettomuuspuolella on aika hiljaista. Eli kokemuksia siitä, milloin voi alkaa yrittää testailla Pregnylin jälkeen? Totta kai oletus on, että kaks viikkoa oviksesta, mutta jos ei jaksa odottaa... Olen pistänyt irroituksen viime lauantaina eli nyt...
  3. E

    PREGNYL-kokemuksia

    Heippa! Onko kellään kokemuksia Pregnyl-irroituspiikistä? Milloin ovis on tapahtunut ja liittyikö siihen oireita? Mulla on takana ensimmäinen Letrozole+Menopur+Pregnyl -kierto. Pregnylin pistin lauantai-iltana ja nyt tuskailen ja panikoin että oliko ovista ollenkaan. Mitään tuntemuksia ei ole...
  4. E

    Kaavinta jälkeen ovis/menkat/raskaaksi +PCO

    Heippa! Näitäkin keskusteluja on, mutta ei tuoreita, joten aloitampa uuden. Minulla todettiin helmikuussa keskeytynyt keskenmeno rv 9+5 ja alkio vastasi viikkoja 9+0. Lääkkeellisesti epäonnistuneiden tyhjennysten jälkeen kaavinta tehtiin reilu viikko kkm:n toteamisen jälkeen. Lääkärin mukaan...
  5. E

    Nuoret, joilla raskaaksi tuleminen ei tärppää

    Heipä hei! Yritin kovasti Googletella keskustelua nuorista lapsettomista, mutta tuloksetta. Olenkohan aivan yksin, vai onko muitakin nuoria, joilla vauva ei ota tullakseen ja jotka jo mahdollisesti ovat lapsettomiushoidossa? Laitoin tämän viestin ekana lapsettomuuspuolelle, mutta ajattelin...
  6. E

    Nuoret lapsettomat+lapsettomuushoidot

    Heipä hei! Yritin kovasti Googletella keskustelua nuorista lapsettomista, mutta tuloksetta. Olenkohan aivan yksin, vai onko muitakin nuoria, joilla vauva ei ota tullakseen ja jotka jo mahdollisesti ovat lapsettomiushoidossa? Olen 22vuotias ja syy vauvan tulemattomuuteen on kaksi vuotta...

Yhteistyössä