Hakutulokset

  1. K

    Tyttären seurustelu

    itse tiedän tyttöä joka oli 14 kuna alkoi seurustelee 30v miehen kanssa, nyt heillä on 1,5v lapsi ja toinen tulossa. Itse kun olen nuori , olen itekin aina tykänny vanhempien miesten peräässä juosta ja kaikki parisuhteet mitä on ollut on kans ollut n 5-6 vuotta vanheman kanssa. ja mielestäni...
  2. K

    Vauvakuume valtava MUTTA .. mies ei halua :(

    olen hänelle kertonut vaikka kuinka paljon, mutta hän ei vain suostu ja piste . Tuntu vaan nii tyhmältä käydä " päälle" ja jankuutta asiasta hänelle, joskus vain mietin että oonko hän oikeasti se oikea kenen kanssa sitten kenen kanssa sen toisen tekee .. Ne tunteet on niin sekaiset ,että ei...
  3. K

    Vauvakuume valtava MUTTA .. mies ei halua :(

    Hei, olen pojan syntymän jälkeen ( 2v) Jo haaveillu toisesta lapsesta , minulla on iso MUTTA, mitä helkuttia mä teen, minä haluan mutta mieheni ei osa sanoa asiaan ei juuta eikä jaata. Olen monesti ehdotanud,että koitetaan ja kyllä me pärjämme 2-lapsen kanssa. Aluksi mies on innosaan ja ehdotus...
  4. K

    15 ja raskaana

    heissulivei, itse olin 15 kun tulin raskaaksi ja kuukaus myöhemmin täytin 16 . Itse kerroin asiasta niin ,kun asiat on eli äiti isä ja sisko saivat tiedä asiasta muutaman minutin testin tulooksen jälkeen ja muille keroin asiasta vasta sillon , kuin niin sanotusti kriittinen aika oli ohi .. eli...
  5. K

    Nuoret, joilla raskaaksi tuleminen ei tärppää

    heippa hei, minulla kyll sellaista ongelma ei ole , mutta osaan kertoa sen vertaa, että minulle neuvolasta sanottin,että hyvin normaalia on se jos lopeta pillereiden käytön saatta mennä jopa 2v ,että tulisi raskaaksi , vaikka pilleriessä info lehdessä lukeekin ,että pillerieden teho loppu heti...
  6. K

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Tänään tuli testailtu ja 2 kplt tikkuja ( viimeiset) niin samasta aamu pissasta ja ensimmäinen tikku minkä pistin pissaan näytti melko selkeät viivat mutta toinen oli neg. Nyt sitten huomenna meen hake clearblue testin ,niin toivottavasti olen raskaana. Tää haamuilu saa minut jo ajattelemaan...
  7. K

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Heips, taidan minäkin nyt liitty teien kanssa :) Testejä eri merkkejä ) olen tehnyt reilu 14 aamulla ja illalla ja testin tulokset vaihtelee :O menkat viikon myöhässä sain sitten 22.12. neg 23.12 plussan , sitten 24.12 neg ( tein varmuuden vuoks uuden ja tuli toinen viiva väärän...

Yhteistyössä