Hakutulokset

  1. P

    Syyskuun suloisuudet 2017

    Moi kaikki! Ehkä mäkin uskallan jo ilmottautua vaikka,en uskoa meinaa :D laskettuaika on suunnilleen 11.9 :) en muista millom oli viimeksi menkat mut joulukuun alussa muistan miettineeni et onneks ei oo menkkoja uutena vuotena :D Oon 26 vuotias ennestään 2 tytön äiti helsingistä.esikoinen on...
  2. P

    Pk-seudun odottajat, LA talvella/alkukeväästä 2016

    Moi kaikki ! Täällä tänään käyty rakenneultrassa kaikki oli hyvin ja sukupuoli selviää sitten tammikuussa :) oli tyypillä jalat ristissä ja napanuora meni jalkojen välissä :D Laitan myös viestiä fb-ryhmästä :) Panfi ja pieni 20+4
  3. P

    Pk-seudun odottajat, LA talvella/alkukeväästä 2016

    Moi! Aattelin alkaa valmistella esikoista vauvan tuloon sitten ku raskaus näkyy paremmin :) meillä on muutama nukke tytöllä ja niitä tykkää pussailla, silitellä ja peitellä, toki välillä tykkää heitellä ja pureskella varpaita :D Vähän jännittää kuinka mustasukkaseks tulee vauvasta :/ kaverin...
  4. P

    Pk-seudun odottajat, LA talvella/alkukeväästä 2016

    Moi! Mulle käy myös et täällä jutellaan :) Meillä ennestään 1v7kk tyttö. Mulla alkaa ens viikolla kuukauden loma ni kiva mennä syyskuussa töihin maha pystyssä : D en oo töissä kertonu kellekkään.28.8 on rakenneultra :) Onks täällä muuten minkä ikästä porukkaa? :) ite oon 22v :)
  5. P

    Pk-seudun odottajat, LA talvella/alkukeväästä 2016

    Moi! Mulla on laskettu aika 11.1.16. Odotan toista lasta ja olisin innokas liittymäön myös facebook ryhmään :)
  6. P

    Tammikuun tuikkeet 2016 ¤¤ toukokuussa ¤¤

    Lilo en sun tilanteeseen osaa sanoa Mitään mut itte oon kahessa raskaudessa saanu selvän plussa jo viikoilla 3+2 :) ja yhessä raskaudessa nt-ultrassa la siirtyy melkein 2 vko eteenpäin :)
  7. P

    Tammikuun tuikkeet 2016 ¤¤ toukokuussa ¤¤

    Moi kaikki!Mäki liityn joukkoon myös :) Plussa tuli 5.5. la olisi menkoista laskettuna 16.1 mut uskon että noin viikolla aikastuu niinkuin edellisessäkin raskaudessa :) Eli mun tiedot panfi/la 16.1/22v/2./Kos Kännykällä kirjottelen ni en osaa värjätä tekstiä : / Facebook ryhmään voisin...
  8. P

    Syyskuun söpöliinit <3 Tammikuu

    Moi kaikki!Mäki liityn joukkoon!*Plussa tuli 30.12 toista odotan ja ikää 22v*Listaan voi laittaa11.9/panfi/22v/2.
  9. P

    Syyskuun söpöliinit <3 Joulukuu

    Moi kaikki! Mäki liityn joukkoon! :) Plussa tuli 30.12 toista odotan ja ikää 22v :) Listaan voi laittaa 11.9/panfi/22v/2.

Yhteistyössä