Hakutulokset

  1. P

    Mustalaiset

    Mulla ollut paljonkin kavereita ja tuttuja romaneista, ihan mukavia on joukossa.. moni kuitenkaan ei... Tai siis monilla se elämäntapa on sellainen muita ihmisiä kunnioittamaton.
  2. P

    Oli LIIAN LÄHELTÄ PITI tilanne!

    meillä joskus kaks muksua onnistuvat keikauttamaan uunia päällensä, siis eihän se olisi alas asti kaatunut, mutta keikahti kuitenkin ja minä äkkiä nappasin uunista kiinni, sillä seurauksella että liedellä ollut valurautapannu luiskahti alas, millistä ohi ettei osunut lasten päähän...onneksi ei...
  3. P

    tosi kiusallinen vaiva... nolo

    keliakia.. tai ehkäpä tärkkelysinterolanssi. joskus voi ihan stressikin aiheuttaa.
  4. P

    tosi kiusallinen vaiva... nolo

    keliakia.. tai ehkäpä tärkkelysinterolanssi. joskus voi ihan stressikin aiheuttaa.
  5. P

    kuinkapaljon voi alkoholia ottaa raskaana ollessaan.

    \ höpsis.. enhän mä nyt mitään päätä täyteen aatellutkaan ihan vaan pienen lasin, kun tuossa jääkaapissa nököttää.. mut joo tyhmää kysyä täältä. Ja muuten jos joku juo vuoden putkeen päänsä täyteen niin vaikutus ei todellakaan ole se että himot menisivät ohi. Minä käytän hyvin vähän alkoholia...
  6. P

    kuinkapaljon voi alkoholia ottaa raskaana ollessaan.

    siis minulle on neuvolan täti sanonut pari vuotta sitten että pullon (esim. 0,5l siideri) voi juoda huoletta, nyt kuitenkin olen jälleen raskaana ja luin ettei alkoholia suositella lainkaan. mietin vain että uskaltaisko tässä lasin siideriä huikata.. :p
  7. P

    jos vauva syntys rv 34?

    \ siis syntyi..ei synti
  8. P

    jos vauva syntys rv 34?

    esikoinen synti rv 35 ja ihan tavallisella osastolla oltiin kuusi päivää, eihän sitä koskaan tiedä mitä ongelmia voi olla, mutta jos normaalisti kehittynyt niin ei tarvitsisi kaappia.
  9. P

    Mitä mies ja lapset tekee nyt?

    miehestä en oo varma, lapsista nuorin nukkuu, isommat koettelee hermoja todella! keikkuvat, huutavat, meuhkaavat, höpisevät, poraavat.... aikainen herätys aamulla ja suut ei mene kiinni niin millään!! :kieh:
  10. P

    Kotiutumisvaatteet äidille

    mulla lähti ekasta kyllä maha jo sairaalassa ja mahduin tavallisiin housuihin. tokasta taisin lähteä äitiyshousuissa ja kolmannesta oli sellaiset tavalliset löysähköt kangashousut. Neljännestä ei oo mitään muistikuvaa, mutta luulisin että oli housut jalassa kuitenkin..jonkinlaiset..Mut...
  11. P

    Ei isää synnytyksessä

    kolme kertaa synnyttänyt yksin, eka kerta oli ikävää kun olisin halunnut miehen turvaksi. kaksi seuraavaa syntyivät niin nopeasti ettei sit kuitenkaan paljoa haitannut olla yksin, ja neljännessä oli mies mukana, mikä teki, yhdessessä puudutuksen kanssa siitä synnytyksestä positiivisen kokemuksen.
  12. P

    Millaista on synnytyskipu?

    \ menkkakipuihin vertaisin minäkin, jos siis pitää kuvailla millä tavalla ne tuntuvat, tietenkin kipu on huomattavasti kovempaa, mutta samanlaista kipua kuitenkin. kipuja kun on erilaisia, tuntuu ihan toiselta jos hammasta särkee tai pistää neulalla ja joskus kipu on puristavaa joskus vihlovaa...
  13. P

    Minkä ikäisen voi jättää ihan luvallisesti vahtimaan kotiin

    \ niin sen täytyy olla, muakin ihmetytti kun niin takerruttiin sen 15 vuotiaan yksin oloon. eikä siis edes hoitanut pienempiä vaan ihan vaan oli kysymys et alaikäinen oli yksin yön.. kummallista kyllä joo.
  14. P

    hampaat

    n. 5 vuotiaana ekat lähteneet.
  15. P

    joko taas matoja??

    ei se pyrivin ole auttanut meilläkään. eikä muuten kellään tutullakaan, vermox, vai mikä olikaan.. auttaa.
  16. P

    ***HEINÄMASSUT-07*** vol 3

    eikä 14pv niinkuin olen näköjään aiemmin ilmoittanut. en kyllä tiedä päivittääkö kukaan tuota listaa, mutta.. (siis porkkana 15.7. tays ja 5. lapsi)
  17. P

    Minkä ikäisen voi jättää ihan luvallisesti vahtimaan kotiin

    \ laillisesti et voi jättää alle 18 vuotiasta valvomatta. oikeesti kun tuttavan 15v poika oli yön yksin kotona ja lähti kännäämään, kohelsi jotain, sai äiti syytteen heitteille jätöstä.
  18. P

    Minkä ikäisen voi jättää ihan luvallisesti vahtimaan kotiin

    \ laillisesti et voi jättää alle 18 vuotiasta valvomatta. oikeesti kun tuttavan 15v poika oli yön yksin kotona ja lähti kännäämään, kohelsi jotain, sai äiti syytteen heitteille jätöstä.
  19. P

    Minkä ikäisen voi jättää ihan luvallisesti vahtimaan kotiin

    no itse olen tuttujen perheissä ollut lapsenvahtina tuosta 11 vuotiaasta ja siskoa hoitanut pieniä hetkiä n. 8-9 vuotiaana. Meillä 4, 6 ja 8v ikäiset kyllä kotona kun tossa lähikaupassa (matkaa suunnilleen tien yli) piipahtanut, ja jos kuopus 2v nukkuu ja 8v hereillä niin olen uskaltanut...
  20. P

    mielitekoja?

    Mulla porkkanaa, paljon paljon paljon.... :p Ja tietty siis raakana.

Yhteistyössä