Hakutulokset

  1. V

    Lokakuu 2018

    @saraneito ja @Flowerpower85 paljon onnea!:love::love: Ihanaa kun vauvoja alkaa tupsahdella. Täällä päästään viikon päästä arvailemaan vasta että onko odotusta jäljellä päiviä vai viikkoja. :LOL: Meillä ois vuosipäivä tasan viikon päästä. Mies perui Salon menonsa, ei sit uskaltanu lähteä.:D...
  2. V

    Lokakuu 2018

    Onnea @TT1:love: @Sonde mulla on iso nälkä tullut. Etenkin yönälkä vaivaa, mutta oon ottanu korkeintaan lasin maitoa herätessä eikä oo vaikuttanu aamupaastoon mitenkään. Tosin arvoissa ei oo ollu ongelmaa, mutta oon silti pyrkinyt pitämään ruokavaliosta hyvin kiinni, koska toisinaan ne äidin...
  3. V

    Lokakuu 2018

    @TT1 tsemppiä huomiseen!:love: Miten sulla lähdetään käynnistelemään? Täällä Itu porautuu tasasella tahdilla syvemmälle lantioon. Aina iltaan mennessä lantiossa on kamala paine ja lonkkiin ja sisäreisiin repii kuin suonenvedoissa. On tää loppuodotus kyllä sellanen työmaa, että kyllä sitä on...
  4. V

    Lokakuu 2018

    Onnea @Jasuuu :love::love: Jos kotikonstit vauvan hivuttamiseksi raivotarjontaan kiinnostaa, kannattaa tutustua spinning babys liikkeisiin.:) Täällä Itulla jo sunnuntaista asti hirveä jytä. Eilinen oli pahin ja teki sen että kohtu on totaalisen supistusherkässä tilassa. Pienikin vauvan tai...
  5. V

    Lokakuu 2018

    @Sonde se fb ryhmä joka silloin alussa perustettiin, taidettiin sulkea olikos kun nt-ultrat oli taputeltu. @TT1 tsemppiä tulevaan käynnistykseen. :love: Täällä vaivaa ailahtelevat liitoskivut. Välillä helpompi, sitten toisena päivänä ihan infernaaliset kivut. Sitten mä en oo nyt yhtään...
  6. V

    Lokakuu 2018

    Mulle varmaan kassin sisältö on sellanen et omia sukkia (vihaan sairaalan sukkia), laturi, puhelin, neuvolakortti ja kaikkee hyvää syötävää.:ROFLMAO: Mä pidän vauvan visusti kainalossa ja tissi suussa.:D Mä en saa nukuttua sairaalassa kaiken muun takia ku vauvan takia. Siksi toivon et pääsis...
  7. V

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Toi on aikalailla verrattavissa mun haamuihin sillon ku ekat sellaset sain myöskin dpo10 joskin käytin pc testejä. Eli hyvin lupaavaa, uskallan sanoa. Täällä tuon haamun kanssa mennään raskausviikolla 33+1 tänään.;)(y)
  8. V

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Ovisplussa kertoo ovulaation olevan vasta tuloillaan. Eli kp13-14 sinulla todennäköisesti on ovulointi tapahtunut. Ja 1-2vrk ennen ovulointia tapahtunut yhdyntä on ajoitukseltaan paras.:)(y)
  9. V

    Lokakuu 2018

    @Jasuuu jännää, toivotaan että pikku napula nyt pysyis aloillaan ja pian jo päättäis ajan olevan kypsä. :love: Täällä päästään häätöhommiin aikasintaan 4vk päästä.:D @Sonde toivottavasti teidänkin vaava tulis mieluumin itse vähän ennen laskettua jo että huoli koosta yms.loppuisi eikä tarvisi...
  10. V

    Lokakuu 2018

    Täällä tavallaan tuntuu että odotusta on vielä kamalasti, toisaalta niin vähän. Ens kuussa on perinteisesti kiirettä ja nyt ikäväksemme miehen ukki on enään tuntien päässä poismenosta. Hautajaisiin meno siis vielä myös tulossa. Onni että ukilla silti hyvä elämä ja läheiset lähellä viime...
  11. V

    Lokakuu 2018

    Noniin, tänään oli se neuvola + ylläri ultra. Neuvolassa kaikki hyvin. Itu bailasi ja mieskin pääs kuulemaan sykkeet hiljaisella äänellä, miehellä on herkät korvat niin terkka laitto äänet ihan alas.:LOL: Isyys tunnustettu kanssa, jes mä osasin täyttää ne oikein eikä mitään unohtunu.:D Painoa...
  12. V

    Lokakuu 2018

    @Sonde joo ei siinä kivussa (etenkään oksitosiinitipassa) paljoa mietitytä yks selkäydin.:giggle:(y) Ja ku ei koskaan voi etukäteen tietää mitä siinä matkalla tulee ja miten homma etenee. Jos mulla menee niinku kaks edellistä, niin kiva mutta jos on luvassa jotain tarjontavirhettä tai...
  13. V

    Lokakuu 2018

    @amaia mulla tais olla toi 25 sf mitta viime käynnillä..(oliko sillon 28 vai 29) ja siinä alakäyrän kupeessa meni. Mulla tosin vatsan ympärys (mittaan huvikseni kotona) oli viime viikolla 101cm. Mä kaavailen näitä yhdessä sillä ajatuksella, että kun itsellä loppuu "sisämitta" aikaisin, niin tää...
  14. V

    Lokakuu 2018

    Tosi ikävää että ekalla kerralla sun kipua on sivuutettu. Musta on todella järjetöntä, että synnyttäjää ei kuunnella, mutta sit nää käytännöt voi mennä ihan ääripäästä toiseen myös, jollekkin pumpataan kaikki mutta ei auteta kokeilemaan lääkkeettömiä tapoja, toiselle ei anneta mitään vaikka...
  15. V

    Lokakuu 2018

    @Sonde joo vähän tuli sellanen jalustalle nostettu fiilis kieltämättä.:giggle: Ja hei joo, epiduraali on sikäli usein sentteihin sidottu ollut, että tietty määrä saattaa liian aikaisin annettuna hidastaa tai pysäyttää avautumisen (=supistukset laantuu tai loppuu). Siksi usein sen annon...
  16. V

    Lokakuu 2018

    Joo 2 lääkärikäyntiä kuuluu vakiona. Yleensä uudelleen synnyttäjille ei sen kummempaa synnytystapa arviota tehdä mikäli edellinen on syntynyt ilman ihmeempää alateitse ja vauva on raivotarjonnassa lääkärikäyntiin mennessä. Eli "normi" odotuksessa se lääkärikäynti on oikeastaan vaan sitä varten...
  17. V

    Lokakuu 2018

    @Sonde mun käsittääkseni jos samana päivänä käy samassa paikassa, tulee vaan yks polimaksu. Eilinen korkeasaari reissu oli kyllä mun liittareille aivan liikaa. Päivä piti aloittaa särkkärillä, kun ei meinannut saada askelta otettua kivulta. :confused: Sen lisäksi Itu on taas viihtynyt turhankin...
  18. V

    Lokakuu 2018

    @Sonde voi tosiaan olla että käskevät odottamaan ja seurailemaan oireita. Toivotaan ettei olisi enteroa.:( Tänne ei kummia, tänään mennään ehkä Korkeasaareen.:) Sain nukuttuakin ihmeen hyvin, joten nyt oonki ihan pöhnässä "liikaa" nukkumisesta.:LOL: Itulla on ollut selvä kasvuspurtti. Pituutta...
  19. V

    Lokakuu 2018

    Onpa ollut hankala päivä. Harkkasupustukset alkoi jo aamusta, lopulta tuli hellitystä magnesiumlisän jälkeen, mutta nyt taas maha pinkeänä tuon tuosta.:cautious: Onneksi ei mitään isompia menoja osunu tälle päivälle. Ens viikko onkin yhtä menemistä, esikon vanhempain oman luokan kesken...
  20. V

    Lokakuu 2018

    Heips! @Vuorikristalli nyt sit vaan rentoillen loppu aika.:):love: Mä oon nyt tehny tota sokru seurantaa. Aamupaastot on nyt siis vuorossa, mutta oon mä mittaillu muitakin (havaitsen orastavan addiktion tässä).:D Eilen illalla mättäsin ihan hulluna iltapalaa, tuntu että näännyn nälkään...

Yhteistyössä