Hakutulokset

  1. G

    Pudottajat

    Vertaistuki ja valtava tietopaketti. Ilmainen ja asiantuntiat apuna. Eli Kimalle sivuston yhteydessä oleva (minulle ainakin uusi) painonhallinta saitti. http://www.pudottajat.fi/index.php?1 En tiedä kiinnostiko ketään, mutta ajattelin kuitenkin heittää pallon ilmaan. :whistle:
  2. G

    VIRALLINEN BB-PINO 2007 II

    Harmi ettei tää ole huuto kilpailu. TELLU ULOS!! |O |O |O kiroilemaan.
  3. G

    VIRALLINEN BB-PINO 2007 II

    Toi Kadi on kyllä ihan älyttömään kalpee. :x
  4. G

    VIRALLINEN BB-PINO 2007 II

    Kadi muuten aivan ihana, mutta nyt kun porukkaa alkaa olee vähän, niin sitä mieltä, että kaikki jotka ei osallistu viikkotehtäviin pois. Yksittäiset tapaukset eri juttu, mutta kyllä Kadi on ollut jo liian monesta pois. Tellunkin "kipeä polvi" jotenkin tympii. Ja se mikä oli siin sähköjutussa...
  5. G

    VIRALLINEN BB-PINO 2007 II

    Ei kai ne nyt johdatella voi kun 24/7 kattoo.
  6. G

    VIRALLINEN BB-PINO 2007 II

    Jarkon viimeisin heitto: Oli Hekakin älykäs (tai jotain), mutta kyllä mä olen vieläkin älykkäämpi. Vaikka oli Heka normaalia älykkäämpiä. Jarkko siis kokee olevansa "normaalia" älykkäämpi. Mitenhän se "normaali" luokitellaan. Tuli taas Jarkon ylimielisyys esiin.
  7. G

    VIRALLINEN BB-PINO 2007 II

    Aki takas taloon - loppuu tuo Piian pomoilu. :headwall: Ei jaksa kuunnella. (Onneks tänään ei ehdikään ).
  8. G

    VIRALLINEN BB-PINO 2007 II

    Piia on äänestyksessä Kadin kanssa! Piiaan menee muutenkin hermo. Uusin mitä se pomottaa ja taivastelee. Kun Niko avasi uuden maitopurkin, vaikka vanhakin olisi ollut auki. Ihan turhaa valittaa, jos Niko haluaa rasvatonta maitoa, niin ottakoot. Kyllä se kevytmaito tulee kahdeksan...
  9. G

    VIRALLINEN BB-PINO 2007 II

    Toi ihana "V:ttu Tellu" on sitten tartuttanut vakkari sanansa jo Fabeen. Surullista.
  10. G

    VIRALLINEN BB-PINO 2007 II

    Mutta kyllä tuo Tellu taas heitti aika törkeetä. Kun yksilöi ja nälvi, että "... ei osaa edes tehdä ruokaa".. No toki Kadi ei osaakaan. Mutta Fabea ei tarttis vetää tohon mukaan. Kadi on sanonut sen, mutta onko Fabe?
  11. G

    VIRALLINEN BB-PINO 2007 II

    No nyt tuo Jarkko on ku maansa myynyt, kun ei saa tehdä ruokaa. Ihan on poloisena tuolla. Mutta hyvä näin.!
  12. G

    VIRALLINEN BB-PINO 2007 II

    Ihminen tekee tota helposti, jos ei itse kiinnitä huomiota siihen. Eikä se ole lihomisen syy välttämättä, tunnesyömistä esiintyy hoikillakin ihmisillä. Ja tunteikkuus ei liity tähän mitenkään - vaan se miten niitä tunteita käsittelee. Toiset lähtee lenkille, tuolla se on hieman vaikeampaa, kuin...
  13. G

    VIRALLINEN BB-PINO 2007 II

    Rangaistus tuli säännön "tuotannollisista asioista puhuminen on kielletty" rikkomuksesta.
  14. G

    VIRALLINEN BB-PINO 2007 II

    Mitä tähän karkin syöntiin tulee. Mä luulen, että suuri syy on myös sillä, että ihmisellä on taipumus purkaa tunteitaan syömiseen. Oli sitten kyse hyvästä olosta, pahasta olosta, ikävästä jne.
  15. G

    VIRALLINEN BB-PINO 2007 II

    Mut jos joutus esim. Saulia vastaan, niin Kadi putois aika varmasti. Mutta kysehän on siitä, kuka talossa haluaa Kadin vielä siellä olevan. Luulis, että ne joita Kadi suuresti ärsyttää - eivät sitä halua aina viikkoa eteenpäin katsoa, vaan ottavat sen riskin, että joku muu putoaa. Eikä se Kadin...
  16. G

    VIRALLINEN BB-PINO 2007 II

    Jarkko pois keittiöstä. Ärsyttää suunnattomasti sen sooloilu siellä. |O
  17. G

    VIRALLINEN BB-PINO 2007 II

    Vahvat uskaltaa nimetä Kadin, heikommat pelkää. Mutta joskus joku joutuu kuitenkin Kadia vastaan. Onko se sit parempi sitten kun on vähemmän ihmisiä (ne viimeiset kolme-neljä) vai nyt, kun voi tippua vielä näitä "heikompia". Eli siis kertaus: ne jotka haluavat Kadin pois ja joilla on vahva...
  18. G

    VIRALLINEN BB-PINO 2007 II

    Mä nyt joka tapauksessa arvostan enemmän rehellisyyttä. Pidän miestä enemmän herrasmiehenä, kun sanoo suoraan. Kuin että jättäis asiaan miettimisen varaan. Itse olisin Satuna mieluummin kuullut totuuden, kuin jäänyt harhakuvitelmiin.
  19. G

    VIRALLINEN BB-PINO 2007 II

    Pakottamisesta en tiedä. Mutta olihan Martinalla jo jotkut bileet meneillään, että tuskin poissa olo siitä riippui, että isoisä on kuollut. Olihan Martina lähtöään seuraavana päivänä Extrassakin.
  20. G

    VIRALLINEN BB-PINO 2007 II

    Timon huumorin pitäis olla BB katsojille tuttu. Jos Timon huumori on mautonta, niin sille ei voi mitään muuta kuin hyväksyä se. Timo on ainut joka sen voi muuttaa ja hän tuskin muuttaa sitä täällä taivastelun perusteella.

Yhteistyössä