Hakutulokset

  1. Moision Musta Enkeli

    onkohan tämä vatsatautia,possua vai mitä??

    Lääkäriin mars mars!
  2. Moision Musta Enkeli

    4 lapsisia perheitä?!

    Ei musta ainaskaan raskaamaksi tullu :) Ihan hyvin pärjätään. Lapset 9v , 3v9kk , 2v1kk ja 9kk.
  3. Moision Musta Enkeli

    Mitä mieltä olette siitä, että pidetään ryyppyjuhlia kun kotona lapsia?Tiedättekö tällaisia paikkoja?

    En todellakaan hyväksy ! eikä koskaan juoda jos lapset kotona.. Tiedän muutaman perheen missä juodaan vaikka lapset pieniä |O (siis ettei yhtään selväpäistä ihmistä ole katsomassa lapsia)
  4. Moision Musta Enkeli

    Tietääkös kukaan kui paljo menee nutrilet- tuotteista pisteitä?

    Nuin vähän :o :D Kiitos tiedosta :flower:
  5. Moision Musta Enkeli

    Tietääkös kukaan kui paljo menee nutrilet- tuotteista pisteitä?

    Ok , mä en osaa laskea niitä :snotty:
  6. Moision Musta Enkeli

    Tietääkös kukaan kui paljo menee nutrilet- tuotteista pisteitä?

    Kiitos ja kumarrus vastanneelle :D
  7. Moision Musta Enkeli

    Lähteekö kukaan mukaaan -8kg Alkaa huomenna :)

    Täälä tää päivä menny tään asti ihan jeees ;) Saa nähdä ku ilta tulee :whistle: (pysyy tiukkana) Löysin nutrilet paketin kaapin kätköstä niin oon niitä nielly tänään, yhden patukan oon saanu alas ja mansikkapirtelön, kiitos nuhan, on ihan sika pahoja.. vasta koitin niellä tomaattipastaa ,mutta...
  8. Moision Musta Enkeli

    Lähteekö kukaan mukaaan -8kg Alkaa huomenna :)

    Mäki ko0tona lasken pisteitä, pitäs kyllä ne uudet saada. On vissiin jonki verran muuttuneet. Hih, mä oon nii kauhee syömään kans suklaata, ettei taida onnistua tsemppaus salaattiin :D Mutta koitan olla ostamatta suklaata ... Niin ja aamu8lla kävin puntarilla niin tasan 73 kg näytti :kieh:
  9. Moision Musta Enkeli

    Lähteekö kukaan mukaaan -8kg Alkaa huomenna :)

    Mukava ku näin nopsaa tulitte mukaan :D Mulla oli lähtöpaino 88,8 kg , paino tänä aamuna 72,8kg . Nytte on tosiaan paino junnannu puolisen vuotta muutamalla kilolla heitellen , eikä oo ollu oikeen inspistäkään. Nytte ois hiukan ainaski :saint: Mä ajattelin pisteitä laskea.. Käviskö tiistai...
  10. Moision Musta Enkeli

    Lähteekö kukaan mukaaan -8kg Alkaa huomenna :)

    Oon aikasemminki ollu täälä laihdutusryhmissä, vielä vaan roikkuu nuo kilot tuossa ympärillä :kieh: Oisi mukava saada rutistettua kiloja porukalla B)
  11. Moision Musta Enkeli

    G: Tatuoinnit

    Neljä löytyy :D
  12. Moision Musta Enkeli

    Kuvat pinoon..mä kehun sut

    http://irc-galleria.net/view.php?nick=nanne80 Sieläpä sitä ollaan mulliturpana :D
  13. Moision Musta Enkeli

    pierettekö te miehenne kuullen?

    Enn :snotty:
  14. Moision Musta Enkeli

    Löytyykö kiinnostuneita 3.11 alkavaan painonpudotus urakkaan?

    Aamulla kävin puntaroimassa ja 69,3kg oli paino elikkäs viime kerrasta -400g :xmas:
  15. Moision Musta Enkeli

    Nyt on tatska valmis!

    Voih ihana :D
  16. Moision Musta Enkeli

    Lasten kasvatuksesta Ja käytöksestä???

    :o Voi kiesus, jopa vaan käytös :/
  17. Moision Musta Enkeli

    Löytyykö kiinnostuneita 3.11 alkavaan painonpudotus urakkaan?

    Mäki pääsis tänne kirjottaan pitkästä aikaa =) On ollu yhtö hulun myllyä, asumusero ja ja ja..mutta ei siitä sen enempiä. Pojoja en oo laskenu kovin tarkkaan ja väliin oon monta päivää syöny ku pieni sika ja toisina taas en juuri mitään. Paino tänä aamuna oli 69,7 kg :D Ihanaa että vihdoinki...
  18. Moision Musta Enkeli

    Onko 5 senttinen liian pieni

    Sama täälä :snotty: :D
  19. Moision Musta Enkeli

    Löytyykö kiinnostuneita 3.11 alkavaan painonpudotus urakkaan?

    Ai omenaki :o :p :D Mä en tiennykkään:D Mulla meni pisteet eilen pepulleen...ja tänää en oo syöny ku muutaman kalkkunanakin kahvin lisäks :snotty:

Yhteistyössä