Hakutulokset

  1. M

    Varhaisultrassa alkio odotettua pienempi?

    Mulla on todettu varhaisultrassa kaksi kertaa viikkoihin nähden liian pieni alkio ja valitettavasti molemmilla kerroilla todettiin myöhemmin keskeytynyt keskenmeno (rv 8 ja rv 10). Toisessa näistä nähtiin myös syke rv7. Mulla oli kuitenkin molemmilla kerroilla ovulaation ajankohta tiedossa ja...
  2. M

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Mulla auttoi alkuraskauden yli ultrat...ja terapia. Rakenneultran jälkeen aloin uskoa jo siihen, että kaikki voi mennä hyvinkin. Ja noilla paikkeilla alkoi tuntua liikkeetkin säännöllisesti, mikä auttaa paljon. Kyllä keskenmenoista varmaan jäi kuitenkin pysyvästi se realismi, että aina kaikki ei...
  3. M

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kevät 2017

    @Maaria1980 plussasin 12/2016. :)
  4. M

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kevät 2017

    Pitkästä aikaa kävin lueskelemassa täällä ja tuosta alkoholista voisin kommentoida. Mulla oli plussakierrossa viikko oviksen jälkeen yksi työtilaisuus illallisineen, jossa tuli maistetua yhteensä n. 6 annosta alkoholia. En ollut kovin toiveikas tuon kierron suhteen, joten päätin nauttia...
  5. M

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Onnittelut hyvistä uutisista kaikille! Täälläkin on nyt JO 14+1 menossa ja toistaiseksi kaikki hyvin! Ultra oli viikko sitten ja mitään poikkeavaa ei löytynyt. (y) Siellä se pikkuinen lekotteli ja potkutteli välillä vähän vauhtia kohdun seinästä. Viikot 7-13 meni todella pahan pahoinvoinnin...
  6. M

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Haavekesä tsemppiä ultraan! Mulla vahvemmat oireet oli hyvä merkki (nyt toistaiseksi ainakin). :) Sain eilen reseptin Primperaniin, kun toi oksentelu on välillä aika hurjaa. Toissapäivänä oksensin taas 04-23 välillä aivan kaiken n. 30-60 min välein hereillä ollessa. Neuvolassakin kävin kaksi...
  7. M

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Kävin tänään ultrassa ja siellä näkyi 7+3 viikkoja vastaava pikkuinen ja vahva syke. :love:Vastasi oviksesta laskettua ajankohtaa. Vähän jäi häiritsemään, että kotona huomasin lääkärin kuulleen mun edellisten menkkojen alkupäivän väärin. Mutta kun viikot nyt vastasi mun omia laskelmia niin...
  8. M

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Mullakin pahoinvointi on nyt iskenyt kunnolla päälle. Alkoi hiljalleen reilu viikko sitten, joulun yli selvisin max. yhdellä aamuoksulla, mutta eilen ja tänään onkin sitten tullut kaikki ylös. Oon tän päivän etänä, mutta jos vielä huomenna on sama juttu niin otan suosiolla saikkua. 7+0
  9. M

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Onnea ultraan Hipiti! Mä nukuin ihanan pitkät yöunet ja olo on nyt selkeästi parempi kuin parina edellisenä päivänä. Uni tuli jo ennen yhdeksää, kun yleensä simahdan vasta puolen yön aikaan. Silti huolettaa vähän, kun ei ole mitään tuntemuksia tuolla alavatsalla. Aiemmilla kerroilla on ollut...
  10. M

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Huh. Täytyy taas varoa, mitä toivoo. Tähän asti oireettomuus tosiaan stressannut. Pahoinvointi iski kuitenkin päälle viikonloppuna ja tänään töissä lensi ekat yrjöt. :sick: Täytyy muistaa ottaa suolaista evästä mukaan, että pärjään täällä. Toiveikkaana otin terveellisiä satsumia mukaan, mutta ne...
  11. M

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Onnea Jutska! :) Toivottavasti nyt pysytään tällä puolella! Mä kuulostelen täällä koko ajan oireita. Oviksesta laskettuna nyt on vasta 5+1, joten koitan rauhoitella itseäni, ettei kovin merkittäviä oireita vielä tässä vaiheessa monillakaan ole. Plussan jälkeen on ollut tissikipua lähinnä ja...
  12. M

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Ootko Hipiti katsonut näkyykö aika OmaKannassa? Nehän tulee sinne näkyviin heti kun aika on kirjattu järjestelmään.
  13. M

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Kiitos onnitteluista! :) Testasin maanantaina päivällä digillä ja onestepin "herkällä" testillä. Digi näytti Raskaana 1-2 ja onestep tosi haaleaa viivaa - huomattavasti haaleampi kuin viime pe pc:llä testattu. Ei oo yhtään mitään oireita, enkä tiedä onko se hyvä vai huono asia. Keskenmenneissä...
  14. M

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Kiitos onnitteluista. :) Tein tänään digin, joka näytti Raskaana 1-2. En tiedä uskonko tätä silti vieläkään! Ainoana oireena on migreenit, jotka vaivasi myös noissa aiemmissa keskenmenneissä aika pahasti. Varaan nyt saman tien lääkärin neuvolaan soittaessa, että saisin pian estolääkityksen...
  15. M

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Kiitos onnitteluista. :) Päällimmäisenä tunteena tässä on vielä epäusko. En jotenkin nyt ollenkaan sisäistä, että olisin raskaana. Tuntuu vaan, että täälläkin huijarina pyörin lukemassa näitä odotusaika -puolen ketjuja. :D Pitää ehkä tehdä digitesti, jos se "Raskaana" -tekstin näkeminen auttaisi...
  16. M

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Heippa! Ajattelin siirtyä nyt heti tänne tuolta kuumeilijoista. :) Plussasin siis tänään aamulla dpo10. Ekaa yritetään, kaksi vuotta yritystä takana, keskeytyneet keskenmenot koettu 10/2015 ja 03/2016. Nyt vaan haluan nauttia tästä niin kauan kun tää nyt kestää. Ihmeen positiivisin mielin olen...
  17. M

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Hipiti Voi ei. :( Toivotaan, että se nyt kuitenkin olisi harmitonta! Oliko sulla mitään kipuja? ON: On se hyvä, että täällä aina löytyy joku, joka jaksaa ajatella positiivisesti. Olin eilen ihan varma, että menkat alkaa, mutta Pyllerölyllerön kommentin jälkeen päätin kuitenkin tehdä r-testin...
  18. M

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Joo luteaalivaihe on ollut nyt ton km jälkeen 8-10 pv, joten en kovin toiveikas jaksa olla. Ajattelin jo että se olisi lähtenyt pidentymään, mutta ei kovin lupaavalta näytä... Tietty kaikki on vielä mahdollista.
  19. M

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Äh voi prkl! Dpo9 ja aamulla tuli jo vaaleanpunaista pyyhkiessä ja menkkajomot alkoi. Taisi tää kierto olla tässä ja jos tänään alkaa kunnolla niin kierto olis huimat 26pv ja luteaalivaihe 8pv. Taidankin soitella sitä aikaa jo nyt julkiselle kun tää kierto näin heittelee.
  20. M

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Hipiti Kovasti voimia! Toivotaan, että tilanne kääntyy parhain päin! Mulla molemmat keskenmenot on olleet keskeytyneitä, mutta toisen kohdalla piti odotella kaksi viikkoa ultrien välillä, ennen kuin km varmistui. Se epätietoisuus ja odottaminen on pahinta! Kinder_Kitty Sinne myös jaksamista...

Yhteistyössä