Hakutulokset

  1. M

    TAMMIVAUVAT 2007

    Urakka ohi, tallentelin juttujani vauvapäiväkirjaan. Meillä ei ole vieläkään unipussia, kissasuoja on ja hyvä kapistus onkin. Kouluun en pääse, kun mun pohjakoulutus ei sovi tällä erää. Se hakemani juttu oli räätälöity sairaanhoitajille, ei lähi-. Ensi vuonna sitten. Semmosta. Tuli tuossa...
  2. M

    TAMMIVAUVAT 2007

    Enhän ollut edes kirjautuneena. :whistle: Tässä siis profiili, jos kuva kiinnostaa.
  3. M

    TAMMIVAUVAT 2007

    Nostelen. TeeTee: Voi kun olisikin iso puutarha hedelmäpuineen, oi että. Minä täällä yritän 70-luvun rivarin pihaa kunnostella. Onneksi se on sentäs vähän isompi kuin nykyiset pikku patiot. Onnea teidän nurtsiprojektille. Hyvä, kun satelee. =) Poio: On ihan hyvä varata ajoissa paikka...
  4. M

    TAMMIVAUVAT 2007

    Mulla jäi tosta kirjoituksesta yksi sana pois. Siis ensi viikon viikonloppuna. ;) Kivaa on aina mukava odottaa. Kiitos toivotuksista! Joulun aikaanhan mietittiin luonnollisia tuoksuntuojia saunaan. Nyt tulee yksi idea, vaikka kesäsaunaan. ;) Meillä oli autoon jäänyt avonainen...
  5. M

    TAMMIVAUVAT 2007

    Kiva, että Joonas on jo kunnossa. Ei mikään ihme, että tuollaisista jää vähän kurja mieli. Menee varmasti ohi, kun poika on noin pikkuinen vasta. Ja eikös tässä joskus ekat vierastuksetkin voi jo alkaa? Ville makas leikkimatolla ja sanoin luokse mennessäni "moi", niin eikös sieltä tullut ihan...
  6. M

    Siis ei ole totta!! :D

    http://www.iltalehti.fi/uutiset/200705226139606_uu.shtml Ei voi muuta ku :laugh: :laugh: :laugh:
  7. M

    TAMMIVAUVAT 2007

    Ville nukkui viime yönä ekan kerran ihan oikean pitkän yöunen ilman syöttöjä. Wau! Siis meni nukkumaan yhdeksältä ja heräsi kahdeksalta, vieläpä tosi hyväntuulisena. :D Kolmen aikoihin, normaaliin syöntiaikaan, sängystä kuului nassuttelua, mutta eipäs herännytkään. Onneksi kerrankin olin...
  8. M

    TAMMIVAUVAT 2007

    Suklaasyöpön kanssa samaa mieltä. Meillä on kanssa uudet maut otettu varovasti käyttöön. Juuri siitä lusikallisesta lähdetty liikkeelle. Nyt uusin onkin päärynä. Yritän valita tähän alkuun miedoimpia hedelmiä ja vihanneksia. Esikolla pamautin melkein heti alkuun mangopurkin pöytään. En...
  9. M

    sydän äänet

    mulla ekassa raskaudessa kuulu viikolla 9+5.nyt toinen menossa ja neuvolalääkäri kuunteli dopplerilla viikolla 11+1,eikä kuulunut. halus ultrata mua terveyskeskuksessa vanhalla koneella ja sanoi että valitettavasti kohtu on tyhjä.sain lähetteen sairaalaan seuraavaksi aamuksi ja siellä ultrattiin...
  10. M

    TAMMIVAUVAT 2007

    Annette:Uskomatonta miten kaikki voikin tulla yhtaikaa! :hug: Onneksi Joonas on paranemaan päin. Sitkeä pikkuveikko teillä on. :D Jaksamista koko perheelle. Ville kääntyi eilen ensimmäistä kertaa lattialla masulleen. Vieraat tulee! Moiks!
  11. M

    TAMMIVAUVAT 2007

    Poio: Se on tosiaan pelottava ajatus, että "joutuu" erikoislääkärin tutkimuksiin. Mulla on jännitys kaikonnut tässä lääkäriltä/tutkimuksesta toiseen rampatessa. Päinvastoin, on ihanaa tietää, että kaikki todellakin tutkitaan huolella. Ja erikoistuneet lääkärit on ihan toista laatua kuin...
  12. M

    kuumekrampista

    minä kyllä saikähdin lapsen kuukekramppia ja sen jälkeen ollut aina paniikissa ja yrittänyt kovasti alentaa kuumetta.ei mitenkään mielyttävä kokemus.burana parasta kuumetta alentavaa ja tehoaa pitkään.
  13. M

    Menkkakivut ja loppuraskaus

    Usein tuntuu nykyisin menkkakipuja, mutta en yhdistä niitä mihinkään mahan kovettumisiin tms. joten en tiedä ovatko supistuksia?? Esikoisen aikana ei ikinä ollut tälläisiä, menkkakivut olivat sitten synnytyksessä :whistle: Mutta ovatko siis supistuksia vai jotain muuta? Viikkoja menossa 36.
  14. M

    TAMMIVAUVAT 2007

    Poio: Meillä on Mondeo-farmari ja takapenkin vyöt on todellakin lyhyemmät kuin edessä, kaukalon saa juuri ja juuri kiinni. Ärsyä. Britaxin two way elite sopi ihan hyvin, meillä oli se käytössä, kun esikko oli pieni. Nyt on uusi isompien istuin naama menosuuntaan. Ja merkkiähän en muista :p...
  15. M

    TAMMIVAUVAT 2007

    Jäikö pööltä asian ydin kertomatta, vai kummitteleeko menneisyyden haamu? Oli kyllä aika hassu lukea noita alkuajan tuntemuksia, tuotahan se oli. Ville maistoi tänään mustikkaa ekan kerran. Oli hyvää. Luulisi että noiden korvikelasten suu ei tykkää uusista mauista, mutta meillä kummallekin...
  16. M

    TAMMIVAUVAT 2007

    Onpas tullut paljon tekstiä muutamassa päivässä. Täytyy myöntää, että nämä tää näytön valo ottaa vieläkin silmiin niin etten juuri sähköpostia enempiä viitsi tuijotella. Nyt on tosin jo hurjan paljon helpompaa, kun silmäleikkauksesta on 2vko. Villen magneettikuvausvastaukset kuultiin tänään ja...
  17. M

    Kiva kirpputori Vantaalta??

    Olen jo vuoden kohta täällä asunut enkä vieläkään ole saanut otetuksi selvää missä täällä olisi hyvä kirppari. Vinkkejä siis otetaan vastaan! Mieluummin länsi-Vantaalla mutta myös muut käy :)
  18. M

    oisko jollain myydä siisti vaatpaketti pojalle 80cm ja ylösp

    Mistäpäin e-suomea oot? :wave: Mulla olisi kasa pojan 80cm vaatteita ja varmaan kohta tulisi iso kasa 86cm kun alkaa käydä pieneksi.
  19. M

    TAMMIVAUVAT 2007

    Poio: Kaupan sosetta annoin, reissuun oli niin kätevä ottaa purkit mukaan. (Sen lisäksi, että äiti on laiska. :D ) Lämmitin lautasella ja silikonilusikalla pisteltiin suuhun. Ville "istui" sitterissä. Kiinteän jälkeen saa "ruokajuomana" maitoa pullosta. Tuo sose-lounas on ollut ihan ykkösjuttu...
  20. M

    TAMMIVAUVAT 2007

    Vappua vaan kaikille!!! Huomenna aamulla meillä on se jännäämäni magneettikuvaus. Onneksi mies tulee henkiseksi tueksi niin ei ole niin kamalaa. :heart: Ville on peruna-porkkanamies. :D Että se sose oli hyvää! Ihan suuttui, kun meinasin ekalla maistelukerralla lopettaa aikaisemmin. Puoli...

Yhteistyössä