Hakutulokset

  1. K

    Hoitoihin toistuvien keskenmenojen takia?

    Me lähdimme hoitoihin toistuvien keskenmenojen vuoksi. Keskenmenoja oli yhteensä viisi (yksi tm rv 10, kaksi rv 11 todettua kkm ja kaksi varhaista km rv 6). Keskenmenoillemme ei löytynyt muuta syytä kuin minun ikäni. Kymmenen vuotta aikaisemmin olin tullut raskaaksi helposti ja raskaudet...
  2. K

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Tervehdys tutut ja tuntemattomat! Olin täällä palstalla noin vuosi sitten, plussasin helmikuussa ja poika on nyt pari kuukautta :love: Seurailen kuulumisianne taustalta, ja nyt piti Maravillalle tulla kommentoimaan. Meille tehtiin myös PGS, josta saatiin kolme kromosomeiltaan normaalia alkiota...
  3. K

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Pikaisesti piipahdan kertomaan vauvauutisia :) Poikamme syntyi eilen suunnitellulla sektiolla ja kaikki meni oikein hyvin. Vauva on juuri niin uskomattoman ihana kuin kuvitella saattaa :love::love::love: Toipuminen leikkauksesta on lähtenyt vauhdilla käyntiin, jalkeille pääsin jo muutama tunti...
  4. K

    40+ so what wol.13

    Taustalta huikkaan omat kokemukseni tähän :) Mulla tuli tärppi alkuvuodesta luokan CB alkiolla, sitä ennen nega BC-luokkaisella. Luulin, että tuo BC oli ollut mun alkioista paras ja stressasin, että miten voisin plussata huonommalla ja kyselin tästä lääkäriltäni Dextrassa. Lääkärin kanta oli...
  5. K

    40+ so what wol.13

    Pikatervehdys taustalta - mikä Luppana sulla on tilanne? Voi kun tulehdusarvot olisivat laskeneet! Täällä mennään jo viimeisellä kolmanneksella ja kaikki hyvin. Peukut pystyssä teidän kaikkien sinnikkäiden kanojen puolesta. Kauan meni meilläkin, mutta niin vaan näyttää että maaliin päästään :)
  6. K

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Pikainen tervehdys työkiireiden keskeltä! Mulla on lomat pidetty ja vielä muutama viikko duunia ennen äitiyslomaa :) Raskausviikkoja mulla on nyt reilut 27 ja kaikki hyvin, lukuunottamatta etistä istukkaa, josta tarkistuskontrolli syyskuun alussa. Toivon kovasti, että se korjaantuisi kontrolliin...
  7. K

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Katille hurjasti onnea täältäkin! :love::love::love: Rupesin selaamaan, että onko Keltsin vauvauutisia tullut vielä ja viimeisin viesti oli huhtikuun lopulta, jolloin viikkoja oli Keltsillä jo 39. Huhuilenpa @KeltainenSeepra että mitäs sulle/teille kuuluu?
  8. K

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KEVÄT 2015

    Hyppään mukaan! Mulla todettiin tuulimuna 12.3. (rv 10+0), tyhjennys lääkkeellisesti. Uutta raskautta toivotaan heti, koska ikää on (38). Lapsia on ennestään 3 kpl, keskenmeno oli nyt eka. Sama kiinnostaa kuin laablaa, että kuinka pian menkat ovat alkaneet ja kierto normalisoitunut km...
  9. K

    Pahat raskausarvet rinnoissa (KUVA)

    Mulla on vatsassa. Tyttäreni antoi niille aikoinaan kauniimman nimen, rakkausarvet <3
  10. K

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Liityn joukkoon! Plussasin perjantaina, joten ihan alkumetreillä mennään - la 4.-7.10. Ikää on 38 v ja lapsia ennestään kolme, joista nuorin aloittaa koulun ensi syksynä. Edelliset raskaudet ja synnytyksetkin ovat olleet helppoja. Ikäni vuoksi erilaiset riskit ovat kuitenkin nyt ihan...
  11. K

    ~ Lokakuun lapsoset -15 ~ *Tammikuu/Helmikuu*

    Varovasti liityn joukkoon... Plussasin tänään ja nettilaskurilla sain oviksen perusteella lasketuksi ajaksi 4.-7.10. (en ole ihan varma oviksesta). Neljättä odotellaan. Tärppi tuli vähän puun takaa: vasta aloitettiin yrittäminen ja odotin tästä pidempää "projektia", kun ikääkin jo on. Siispä...
  12. K

    Kerronpa teille, mistä me pihistellään. Kertokaa te mulle!

    Ostan (lähes) kaiken käytettynä ja myyn, kun jää tarpeettomaksi. Kulut käyttötavaraan, sisustukseen, vaatteisiin on pitkälti +-0

Yhteistyössä