Hakutulokset

  1. P

    Missäs vaiheessa tuparit kannattaisi pitää?

    Ollaan rakennettu talo, johon päästiin muuttamaan kuukausi sitten. Sisällä kaikki on valmista, muutama taulu yms puuttuu seiniltä. Pihatyöt tehty (laatoitus, nurmikko kylvetty). Terassi puuttuu ja rappuset on hieman keskeneräiset. Nyt on alkanut porukka vihjailemaan tupareista. Eipä olla koskaan...
  2. P

    Voiko olla synnynnäinen vauvakuume?

    Mutta kiva kuulla että on olemassa myös muitakin "kroonikoita". Sitähän alunperin ajoinkin takaa, että olenko ihan kokonaan sekoamassa vai onko jollain muullakin tämmösiä tunteita.
  3. P

    Voiko olla synnynnäinen vauvakuume?

    Tämä oli aikalailla juuri sitä mitä itsekin nyt tunnen. Nyt pitäisi keskittyä kaikin voimin noihin olemassa olevin lapsiin ja kenties omaan itseeni. Mutta tuo itsensä ajattelemisen taito minun opittava ihan uudestaan.
  4. P

    Voiko olla synnynnäinen vauvakuume?

    Sehän siinä just on, että tajuan sen etten todellakaan ole valmis pyöräyttämään taas yhtä mukulaa. Kypsä kyllä olen.....mutta pelastan teidät huolelta että en aio nyt hankkiutua raskaaksi, vaikka se kuinka houkuttelisikin. Varasin tänään jopa ajan lääkärille, että saadaan ehkäisy kuntoon. Ei...
  5. P

    Voiko olla synnynnäinen vauvakuume?

    Ei ole vaihtanut mies vaippoja todellakaan. Neljännen positiivisen tesin jälkeen se kyllä sanoi että "se on sitten viimeinen". Mutta ei kai se mitään sano, kun minähän ne hoidan jokatapauksessa. Mutta siis ihan oikeasti, olen itsekkin sitä mieltä, että tarviis ihan päästä puhumaan jonkun kanssa...
  6. P

    Voiko olla synnynnäinen vauvakuume?

    Mikä ihme minulla on? Meillä on 4 lasta, joista vanhin täyttä syksyllä 7. Olen ollut sen 7 vuotta yhteen putkeen kotona. Kaikki lapset on nukkuneet vuosikkaiksi asti yönsä todella huonosti ja senkin jälkeen. Mies ei ole koskaan osallistunut lasten hoitoon. Ei ole esim. koskaan vaihanut vaippoja...
  7. P

    citroen xsara picasso...kokemuksia?

    :attn:
  8. P

    citroen xsara picasso...kokemuksia?

    Jos joltain täältä löytyy kyseinen auto, niin kokemuksia kaipailen. Kiitos.
  9. P

    Mistä voi netistä tilata Remun välikausivaatteita?

    Mutta en mä ainakaan löytäny sieltä ku reiman asut
  10. P

    Mistä voi netistä tilata Remun välikausivaatteita?

    Jos voi. Vastauksesta kiitollinen
  11. P

    Suositelkaa hyviä loskakelin saappaita pojalle.

    Jn nyt en kaipaa coretex vastauksia. Meillä on talvikengät ja nokian vuorelliset kumpparit, jotka alkaa olla aika pienet. Mitkäs ne olis hyvät kengät jatkoksi noille nokian saappaille, kun on näin märkää? Niin ja koko olis varmaan 32-33.
  12. P

    UNIGALLUP: viime yön unisaldosi?

    Yhteensä ehken jotain 3 tai 4 tuntia; tämä siis monesta pienestä unipätkästä koottuna. Ihan normaali yö siis takana.
  13. P

    Minkä ikäisenä olette saaneet ekan lapsenne??

    2 viikkoa vaille 23v olin kun poika syntyi
  14. P

    Mistä saa Lauri kilpa-auto dvd:n?

    Poika odotta hirveästi pukilta kyseistä levyä. Prismaa en oo vielä kiertäny, mutta mistään muualta en ole löytänyt. Olsikohan siellä Prismassa vai minne kannattaisi suunnata?
  15. P

    Miten onnistuu pph:lta työ jos kotona omiakin lapsia?

    Itsellä kokemusta siitä, että oli 2 omaa ( 1v ja 3v) ja samanikäiset hoitolapset. Ihan samalla tavalla itse koin päivän aikana kohtelevani omia, kuin hoitolapsia. Omille omaa aikaa sitten illalla. Hieman ongelmia tuotti tuo omien tavaroiden jakaminen.
  16. P

    mnikä ikästä vauvaa voi istuttaa sylissä hetken aikaa?

    Jatkan: missäs vaiheessa syöttötuoliin?
  17. P

    Vertaako teillä lapset lahjojen määrää vai kokoa keskenään?

    Meillä siis 4 lasta. Jotain lahjoja olen osatnut (lähes kaikki), mutta nyt tuli ongelmaksi se, että esikoiselle on 2 lahjaa, joista toinen iso (autorata), pienemmille muutamia pikku lahjoja. Hankinko siis esikoiselle lisää lahjoja ja muut saa muutaman pienen lahjan? Voi kun pääsis noiden...
  18. P

    Saako mistään muumi lautasia matalana?

    Mummo on kerännyt meidän lapsille jokaiselle oman muumisarjan, eli muki, syvä lautanen ja matala lautanen. Tänään soitti että ei kö niitä matalia enää tehdä, kun nuorimmaiselle oli etsinyt ja kaikki on vaan niitä syviä kippoja. Eli tietäiskö joku täällä, että valmistetaanko niitä enää?
  19. P

    Miksi mun kropassa ei pysy housut jalassa?

    Ihania kommentteja. Lisään vielä, että takamus ei ole pieni ja littana, koska ylipainoa löytyy kymmenisen kiloa. Siksipä tämä onkin niin suuri mysteeri. :headwall: :headwall:

Yhteistyössä