Hakutulokset

  1. Mielensäpahoittaja

    Tervetuloa blogiino jossa pohdiskelen syntyjä syviä ja esittelen fiftarityyliäni!

    Voi kun ihanaa kuulla että tykkäät! <3 Mulla tää on ihan tuore harrastus, ja vasta heinäkuussa pääsin ekaa kertaa jenkkiauton kyytiin. Olin ihan pähkinöinä!! Toisiksi alimmainen on ton mun kaverin auto joka on kahdestaan mun kanssa kuvassa. Meillä on ikäeroa 21 vuotta eli voisin olla hänen...
  2. Mielensäpahoittaja

    Tervetuloa blogiino jossa pohdiskelen syntyjä syviä ja esittelen fiftarityyliäni!

    Mullakin on henkkamaukan lastenvaatteita, mulle mahtuu paidoissa just se isoin lasten koko, 170. :D
  3. Mielensäpahoittaja

    Tervetuloa blogiino jossa pohdiskelen syntyjä syviä ja esittelen fiftarityyliäni!

    Samoin ajattelen! Itse olen tosin uskaltanut vasta muutaman vuoden, ensin olin boheemi ja tämän vuoden tammikuusta asti fiftarityylinen. Olen ennen ollut huonoitsetuntoinen ja ulkoaohjautuva, ja tulemalla esikn tavallaan testaan itsräni. Olen todella iloinen siitä etten piittaa kakkaakaan muiden...
  4. Mielensäpahoittaja

    Tervetuloa blogiino jossa pohdiskelen syntyjä syviä ja esittelen fiftarityyliäni!

    Minua ei haittaa jos joku pitää säälittävänä. Ainakaan itse en haluaisi palata tuon ajan naisen asemaan enkä sitä mitenkään ihannoi, ainoastaan autoja, esineitä, vaatteita ja musiikkia. Harva harrastaja nyt nimenomaan ihannoi sen ajan naisen asemaa.
  5. Mielensäpahoittaja

    Tervetuloa blogiino jossa pohdiskelen syntyjä syviä ja esittelen fiftarityyliäni!

    Kiitos! <3 Niin aion olla! Blogissani kerron aika paljon itsetunto-ongelmistani, mutta heti kun sain itsetuntoni kuntoon, toteutin pitkäaikaisen unelmani ja otin uuden tyylin omakseni. Ohan vasta tämän vuoden alussa, vaikka olen tykännyt siitä aina. Hih, aika kauan piti elää ennenkuin uskalsin...
  6. Mielensäpahoittaja

    Tervetuloa blogiino jossa pohdiskelen syntyjä syviä ja esittelen fiftarityyliäni!

    No niin!! Niin haluankin hukkua massaan enkä pidä itseäni mitenkään megalomaanisen erikoisena persoonana. Siksi vähän ihmettelenk No varmaan kaikille tyylisuunnille löytyy inhoajansa- hipeille, punkkareille, gooteille jne. , mutta kaikkia ei voi miellyttää, eikä tarvitsekaan, enkä sitä...
  7. Mielensäpahoittaja

    Tervetuloa blogiino jossa pohdiskelen syntyjä syviä ja esittelen fiftarityyliäni!

    Kiitos ihana! Tuo todella lämmitti! <3 Tai en siis tiedä tuliko suoranainen myrsky, mutta aika paha kommentin on oltava jottei poisteta pelkästään kommenttia/kommentteja, vaan koko ketju. Ei minua se loukkaa eikä haittaa, minulla on nykyään hyvä, terve itsetunto enkä lotkauta korvianikaan jos...
  8. Mielensäpahoittaja

    Tervetuloa blogiino jossa pohdiskelen syntyjä syviä ja esittelen fiftarityyliäni!

    Lause johon viittaat, menee näin: "Ns. epäsovinnainen ja ”ikääni sopimaton” tyylini sai silloinkin paljon arvostelua osakseen. " Miten tuo pitäisi korjata? Eikös tuo ole ihan oikein? Korjaan kyllä aina kirjoitusvirheet ja koitan oppia niistä, mutta tätä en ymmärrä miten pitäisi olla. :D
  9. Mielensäpahoittaja

    Tervetuloa blogiino jossa pohdiskelen syntyjä syviä ja esittelen fiftarityyliäni!

    Hahaha, nyt selvisi että tämä ei olekaan se ilkein keskustelupalsta. Vauvalla blogini sai aikaan ilmeisesti sellaisen paskamyrskyn että ketju poistettiin alle tunnissa.En ehtinyt valitettavasti lukemaan ainuttakaan kommenttia. Pitipä sitten tänään kirjoittaa siitä, mitä mieltä olen siitä että...
  10. Mielensäpahoittaja

    Tervetuloa blogiino jossa pohdiskelen syntyjä syviä ja esittelen fiftarityyliäni!

    https://helmathulmuten.wordpress.com/
  11. Mielensäpahoittaja

    Mainostakaa blogejanne

    https://helmathulmuten.wordpress.com/2017/09/04/erityisherkkyys-ja-siihen-liittyvat-luulot/
  12. Mielensäpahoittaja

    Erityisherkkyys ja siihen liittyvät luulot

    Hyvin harva ei-herkkä ymmärtää todella, mitä erityisherkkyys tarkoittaa. Blogipostauksessani valotan asiaa siitä tietämättömille. https://helmathulmuten.wordpress.com/2017/09/04/erityisherkkyys-ja-siihen-liittyvat-luulot/ Ps. Nikkini on ironiaa. ;)
  13. Mielensäpahoittaja

    Miksi yli 50-vuotiaat menevät naimisiin?

    On paljon eronneita jotka löytävät sen oikean vasta kypsemmällä iällä. Itsekin. Sitten jos tulee yhteistä omaisuutta esim. pari hankkii yhdessä vaikka asunnon, on turvallisempaa olla naimisissa kuin avoliitossa, silloin pätee lesken oikeus jäädä asumaan yhteiseen asuntoon. Avoliitossa lesken...
  14. Mielensäpahoittaja

    Oletko "bongannut" ketään palstalaista livenä?

    Joo, haukkumiseksihan ne ketjut meni usein, mutta silti niitä oli säännöllisesti. Tuli niitä silloinkin kun minä olin täällä aktiivinen, v.-08-12. Mutta ei nisitä haukuista kukaan välittänyt, kuvaketjuja oli vähintään kerran viikossa ja kuvia tosi paljon. Minusta oli kiva tietää miltä minkäkin...
  15. Mielensäpahoittaja

    Oletko "bongannut" ketään palstalaista livenä?

    Vuosia sitten kun olin aktiivinen täällä, oli jatkuvasti kuvaketjuja. Nykyään ei enää ole, ja jos on, niin juuri kukaan ei laita kuviaan. :(
  16. Mielensäpahoittaja

    Mainostakaa blogejanne

    Itse kerron vain ne asiat itsestäni jotka haluankin kertoa julkisesti, eli sairauteni ja työkyvyttömyyteni sekä muutaman muun asian. Kun blogiani lukee, huomaa sieltä hyvin että vaikka en esitä että olen varakas ja ostan vain merkkivaatteita ja elämäni on luxusta, en myöskään jaa siellä...
  17. Mielensäpahoittaja

    Mainostakaa blogejanne

    Veit varpaat suustani. ;)
  18. Mielensäpahoittaja

    Mainostakaa blogejanne

    Käviskö vaikka työkyvytön monisairas jonka koti on sisustettu kierrätyskamalla, ja joka ostaa kaikki lähes vaatteensa kirppiksiltä, ja jonka lempiharrastus on katsoa netflixistä scifiä ja kitkeä kukkapenkkejä, silloin kun ei ole niihin liian sairas? :D :D :D

Yhteistyössä