Hakutulokset

  1. K

    Elokuu 2017

    Tervetuloa, mulle on tulossa di-di kaksoset :)
  2. K

    Elokuu 2017

    Jäseniä jo niin paljon ja sitte ryhmää mainostettiin vauva lehden keskustelupalstan kautta tehdyllä ryhmässä josta alko tulla jäseniä myös ja siitä syntyi sitte konflikti. Silleen nopeesti kerrottuna.
  3. K

    Elokuu 2017

    Facebook ryhmä on jo suljettu ryhmän päätöksestä.
  4. K

    Elokuu 2017

    Kävin np ultrassa ja la aikaistu 11.8, joka on kuukautisista laskettu. Tyypit kasvo tasaisesti ja kummallakin on oma istukka joten mennään pienimmän riskin kaavalla. Kiiltokuva ja tuplat 12+6
  5. K

    Elokuu 2017

    Laitoin muutamia yksäreitä. :) Täällä ei ole edelleenkään oireita. Ainoa vain että hengästyy tosi helposti ja virta on välillä aika vähissä.. viikon päästä onneksi np-ultra. Kiiltokuva ja tuplat 10+5
  6. K

    Elokuu 2017

    @Sokeripala mie kyllä saan kahet eri äänet kuulumaan silleen muutaman sentin päästä toisiaan mutta sitte alkaa myöhemmin aina epäilyttää että jos kuuluuki vain yhden äänet jotenkin hassusti kahdesta eri kohdasta
  7. K

    Elokuu 2017

    @Bea.S voimia teille <3 @Sokeripala , hyvä että teillä oli kaikki hyvin. Vauvat on huomattavasti paljon lähempänä toisiaan kuin aiemmin, nykyään on hyvin vaikea erottaa kumman sydänäänet kuuluu.. melkein tekisi mieli itekki lähteä uuteen ultraan ku ei ole vieläkään tullu aikaa np-ultraan...
  8. K

    Elokuu 2017

    Sokeripala, mie löydän helpommin toisen sykkeen mutta toinen on vaikeampi löytää.. 140 ja 180 välillä liikkuu sykkeet.
  9. K

    Elokuu 2017

    Laitan yv
  10. K

    Elokuu 2017

    Meillä tuli vähän semmonen tilanne että pakko oli tehdä päätös johonkin suuntaan. Ja tosiaan kyllä siellä on saanu myös tukea he joita on suru kohdannut.
  11. K

    Elokuu 2017

    Meillä on neljäs ja viides tulossa, minun tietoja ei tuolla etusivulla ole ku kirjoitan aika pintapuolisesti tänne ja sitten syvemmin fbn puolella. Meki soitettiin melkein heti kaikille läheisille, helpotti asian käsittelyä. Pitäis löytää edullisesti tuplat joitten runkoon sais kaukalot kiinni...
  12. K

    Elokuu 2017

    Onnea, mennään melkein samoilla viikoillaki. Mulla tänään 7+3 :)
  13. K

    Elokuu 2017

    Joo turvotusta löytyy täälläkin mutta me kuultiin perjantaina ultrassa että meille tulee kaksoset niin lienee osasyy turvotuksen määrään. Doppleria en ole nyt kokeillut ku en vielä osaa ajatella miten löydän sillä kahdet sydänäänet ja erotan kumpi on A ja kumpi b vauva. Yritän muistaa kerran...
  14. K

    Elokuu 2017

    Laitoin yv :)
  15. K

    Elokuu 2017

    Laitoin yvllä ohjeet :)
  16. K

    Elokuu 2017

    Joo kyllä sinne fb ryhmään kaikki mahtuu :) mulle yvllä nimeä niin lisään. Ja Luulisin että muutkin jotka kuuluu jo ryhmään voi lisätä. Minulla on myös hirveä turvotus, vaikea keksiä vaatteita jotka ei purista mutta joista ei heti kaikki nää että olo on ku omenalla...
  17. K

    Elokuu 2017

    Niin ja sen verran tuosta ryhmästä että se on salainen, kukaan ei näe minne liittyy ja sitte jos sinne tulis vain Täältä porukkaa niin ei leviäis liian suureksi ja kaikki pääsis mukaan :)
  18. K

    Elokuu 2017

    Jos on joku muuki joka haluaa jutella fb mieluummin niin pistäkää yv niin lisäilen teitä ryhmään. Ja sinne kyllä pääsee kaikki joilla La elokuussa. Mullaki vasta loppupuolella kuuta... :)
  19. K

    Elokuu 2017

    Niin ja minä liityin tuohon isompaan ryhmään vasta vähän ennen rakenneultraa ja silti pääsin mukaan juttuihin :)
  20. K

    Elokuu 2017

    Kuopuksen fb ryhmään mihin kuulun otettiin lisää ihmisiä siihen asti kaikki keillä oli La siinä kuussa oli käyny rakenneultrassa. Minusta se oli ihan hyvä tyyli ja ei siinä kuitenkaan ole ku 100 ihmistä, sen verran että muistaa kaikki nimeltä ja tulee kuitenkin keskustelukin enemmän ku toisessa...

Yhteistyössä